«Індустрія заслуговує на смерть», якщо створення ігор зводиться до ААА на 1000 годин. Думки сценариста Dragon Age
Девід Ґейдер — сценарист Dragon Age та співзасновник Summerfall Studios. В нещодавньому інтерв’ю він поділився думками про різноманіття ігор та понаднормові. На думку розробника, створення ігор не повинне зводитися лише до ААА-релізів з 1000 годин ігрового процесу. Якщо це єдиний шлях, то індустрія повинна померти.
«Існує страх, що якщо ми не змусимо всіх працювати понаднормово і не будемо створювати ААА-ігри з бюджетом у 200 мільйонів доларів, з фотореалістичною графікою та
1000-годинним ігровим проходженням, то нам потрібно буде все це поєднати та працювати до смерті, бо це єдиний спосіб створювати ігри. Якщо це правда, то, можливо, індустрія заслуговує на смерть. Якщо це правда. Річ у тім, що я просто не думаю, що це правда», — заявив Ґейдер в інтерв’ю PC Gamer на GDC 2024.
Сценарист вболіває за справедливу працю в геймдеві. Він вважає, що на цьому шляху можуть допомогти профспілки, які захищатимуть права розробників.
«Шлях, яким зараз рухається ігрова індустрія та розробники ігор — тип їхнього існування — не повинен бути таким. Є інший шлях. Я просто хочу, щоб вони нарешті об’єдналися в профспілку і щоб до них ставилися справедливо», — додав Ґейдер.
12 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів