Китайські геймери піратять гру в інді-розробника. Він боїться, що скоро буде винен Unity грошей через них

Натрапили на цікаву історію на Reddit. Нею поділився користувач fourtecDE. Він зарелізив свою першу мобільну гру на Google Play Store і отримав 70 завантажень. Але несподівано багато людей з Китаю почали грати в його гру без завантаження чи з’єднання з Google Play — близько 200 людей щодня і це число зростало. Автор непокоїться, що коли їхня кількість сягне критичної кількості гравців, йому треба буде платити Unity за хмарні сервіси, хоча він не отримав жодних грошей з тих гравців, бо вони не можуть подивитися рекламу чи зробити внутрішньоігрову покупку. Тож він спитав аудиторію Reddit, що йому робити, щоб зрештою не заборгувати Unity кругленьку суму.

В Китаї Google Play заблокований, тож користувачі звідти буквально піратять гру інді-розробника.

Що порадили з цим зробити:

— Змінити ключі API, які використовуються, викатити оновлення з вимогою належної автентифікації Google Play, що вимкне старий доступ до гри.

— Геоблокувати весь регіон Китаю зі свого сервера, тому до гри зможуть підключитися хіба що через vpn, що теж можна виявити і заблокувати. Також використати API Google, які дозволять визначити, чи пройшов клієнт належну автентифікацію і на основі цього тайм-аутнути клієнтів, які цього не зробили. Якщо це не допоможе — спитати поради безпосередньо у Unity.

— Відключити хмарні сервіси.

Як би ви порадили розробнику діяти в цій ситуації? Чи стикалися з подібними проблемами з власними іграми? Як їх вирішували та нейтралізували піратів? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сделать внутриигровые покупки в игрухе и такую рекламу, чтоб показывалась и пиратам тоже?
Зачем убивать курицу, если несёт яйца? Задача — понять, как их можно использовать, а не как ограничить

Ідентична ситуація сталась. Гра валялась на Google Play після невдалого тесту з видавцем і десь через кілька місяців почались аномальні скачування. За рік 218к інсталів з китаю :)

Аналітика:
imgur.com/a/Vl6ap6Z

Сама гра:
play.google.com/...​=com.wmelon.spiderfighter

Це те про що говорили коли Юніті тільки почали робити свої перші кроки у цю сторону, нічого не вдієш по суті з цим, геоблок теж обходиться, а оновлений АРІ потрапить в оновлену крадену версію. Чи може це вирішити Юніті, теж велике питання.

китайці вже давно цим займаються — піратять ассети з ігор чи повністю ідею і випускають це як свою гру

хах!! Наче вони це лише щодо ігор роблять

Підписатись на коментарі