Китайські геймери піратять гру в інді-розробника. Він боїться, що скоро буде винен Unity грошей через них
Натрапили на цікаву історію на Reddit. Нею поділився користувач fourtecDE. Він зарелізив свою першу мобільну гру на Google Play Store і отримав 70 завантажень. Але несподівано багато людей з Китаю почали грати в його гру без завантаження чи з’єднання з Google Play — близько 200 людей щодня і це число зростало. Автор непокоїться, що коли їхня кількість сягне критичної кількості гравців, йому треба буде платити Unity за хмарні сервіси, хоча він не отримав жодних грошей з тих гравців, бо вони не можуть подивитися рекламу чи зробити внутрішньоігрову покупку. Тож він спитав аудиторію Reddit, що йому робити, щоб зрештою не заборгувати Unity кругленьку суму.
В Китаї Google Play заблокований, тож користувачі звідти буквально піратять гру інді-розробника.
Що порадили з цим зробити:
— Змінити ключі API, які використовуються, викатити оновлення з вимогою належної автентифікації Google Play, що вимкне старий доступ до гри.
— Геоблокувати весь регіон Китаю зі свого сервера, тому до гри зможуть підключитися хіба що через vpn, що теж можна виявити і заблокувати. Також використати API Google, які дозволять визначити, чи пройшов клієнт належну автентифікацію і на основі цього тайм-аутнути клієнтів, які цього не зробили. Якщо це не допоможе — спитати поради безпосередньо у Unity.
— Відключити хмарні сервіси.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів