Скільки коштує зробити прототип гри?

Привіт!

Підкажіть, скільки коштує розробити прототип, в якому показаний процес проходження гри (платформер з елементами пазлу + короткий діалог між двома персами) тривалістю приблизно 1 хв? І скільки на це потрібно часу?

Дякую

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вітаю. Не можу знати точно, чому Ви запитуєте щодо створення прототипу, а не цілої гри. Але якщо ж Ви захочете найняти фрілансера для роботи над таким проєктом, то застережу від однієї помилки, яку іноді допускають замовники-початківці. Коли Ви отримаєте результат свого замовлення, як то прототип гри від першого фрілансера і через деякий час захочете надати проєкт на допрацювання, але вже іншому фрілансеру, то Ви витратите ресурси дарма. Коли надумаєте розширюватися, то, або попросіть допрацювати у оригінального автора або ж викиньте прототип і попросіть у іншого фрілансера створити гру з нуля. Найняти досвідченого розробника ігор створити нову гру з нуля — це краще, ніж наймати його виправляти чужі помилки та йому намагатися зрозуміти недокументований нашвидкоруч зроблений проєкт. Краще для всіх. А прототип — його часто роблять, щоб отримати досвід, перевірити ідею і викинути. Звісно, можуть бути виключення, але варто вказувати тоді фрілансеру відразу, щоб він закладав архітектуру проєкту, що передбачає розширення і документував весь процес.

Якщо цікавлять ціни фрілансерів, то можете завітати на веб-сайт fiverr і пошукати там. На Fiverr відразу є ціни на пакети, розміщені фрілансерами, тож можна приблизно дізнатися очікування.

Також підтримую коментар від користувача Маркіян Яців щодо важливості присутності з боку замовника формування вимог — технічного завдання.

Доповню, що якщо з написанням чіткого технічного завдання виникають проблеми, то варіантом є найняти фрілансера з погодинною оплатою. По ходу надавати фрілансеру завдання і мати результат.

P.S.
Я займаюся фрілансом і надаю послуги з левел-дизайну — створенню рівнів (у будь-яких 2D-рушіях і в 3D на Unreal Engine). Також надаю послуги з розробки ігор на Unreal Engine та даю приватні уроки по створенню ігор на Unreal Engine 5. Раніше я працював з іншими ігровими рушіями, але зараз працюю лише з UE. Також надаю послуги з написання технічної документації. Моя візитка: linktr.ee/Andrium

Привіт,

це більше питання до фрілансерів, але попробую описати загальну ситуацію:

Для того, щоб любому розробнику (аніматору) дати реалістичну відповідь і не працювати «в мінус» чи не відмовлятися від співпраці в екстренному порядку, потрібно перевести опис в години/дні/тижні. Ваш опис дуже багатозначний. Мабуть, Ви ніколи не отримаєте реалістичну суму без точного опису принаймні ключових запитань. Як приклад:

1) Вигляд: 2D / 2.5D / 3D
2) Технічні вимоги результату: (2D-анімація / інтерактивна іграшка з розширенням .EXE / веб версія на веб сторінці )
3) Хто робитиме графіку чи де її брати, чи підійде генерування AI
4) Чи потрібні анімації, якщо так — хто їх робитиме і де брати
5) Політика правок (скільки правок чи побажань і як часто втручатиметесь в процес і проситимете переробляти)
6) Політика підтримки (який час після завершення проекту можете просити щось дрібне підправити)
7) Чи прототип передбачає, що його можна опісля продовжувати перетворювати у гру, чи ні

Це не повний список, а так, перше, що прийшло до голови.
В залежності від відповідей, це може зайняти від кількох днів роботи по вечорах до пари місяців. Все це кардинально впливає на затрачений час.

Без вказування таких деталей, виконавцям, як правило, не вигідно розглядати такий варіант, надто велика небезпека витратити в рази більше часу, ніж планував.

Причому, спеціалісту завжди важливо переконатися, що замовник має реалістичні уявлення про те, що короткий час ніяк не дасть відполірований результат.

А взагалі, ми живемо в час дешевих і прекрасних інструментів для новачків, наприклад (платно-безплатний) Construct 3 — там функціонал платформеру практично вже доданий, просто вибираєте що треба і додаєте на полотно. Прикладів, відео, темплейтів вистачає. Там навіть тур «Make a platform game» присутній, підсвічує всі потрібні кнопки.

editor.construct.net/...​ed-tour-makeAPlatformGame

перед туром бажано поміняти мову на сайті, якщо хочете тур українською.

Сам Construct3 перекладений українською, якщо прототип не потребує тонкого полірування — беріть і пробуйте.

Підписатись на коментарі