Вимоги до ПК Unreal Engine 5

Зібрав ПК для того, щоб почати вивчати розробку ігор на ігровому рушії Unreal Engine 5. Сам рушій працює нормально, навіть добре, бо на дуже високих налаштуваннях графіки немаленьку мапу тримає на 60-70 фпс. Проте починаються проблеми при створенні лендскейпу. Або ж пише помилку, що треба відредагувати «актора» (його фізичні матеріали), або ж просто пише про деяку помилку при створенні мапи. Скоріш за все через те, що процесор або оперативка не вивозе.

Мій комп (пишу характеристики по пам’яті):

  • проц intel core i3-10100f: 4 ядра, 8 потоків, кеш 6 мб, швидкість 3.6 ггц до 4.3 тощо;
  • відеокарта MSI Radeon RX 580 Series: 8 гб, 256 біт, DirectX 12
  • оперативка ноунейм, але хороша: 16 гб, швидкість десь 3800 мгц тощо.

Рушій версії 5.3.2

Скажіть чи слабе залізо для роботи в поточній версії рушія чи ні? Як тоді створювати ігри та що порадите?

Додам, що планував докупити ще 16 гб оперативки, але стоїть питання чи це допоможе в проблемі, чи проблема в процесорі. Дякую, хто допоможе у розв’язанні питання.

Помилки, що з’являються при роботі:

  1. Landscape: *будь-яке число* actors with physical materials need to be rebuilt — відбувається при створенні лендскейпу
  2. Error GPU crashed or D3D Device Removed. Use -d3ddebug to enable the D3D debug device. — це з’являється при створенні 130+ секцій ландшафту.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

На рахунок 2 проблеми:
1) запусти регедіт
2) знайти: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\GraphicsDrivers.
3) змінити (або створити) значення TdrDelay на щось більше. Дефолтне там щось типу 3 секунди — зміни на 10.
Це значення — час в секундах, через який система починає вважати що відеодрайвер «завис».
Також особисто у мене така проблема виникала під час використання віртуальних текстур — довелось їх вимкнути

Користуюсь пк зі слабшим конфігом, xeon 1240, 16гб, gtx1060 3gb проблем з лендскейпом не маю, на цій же версії рушія. Сама помилка вказує про проблеми з відеокартою. На анріал форумі кажуть що це проблема може бути з драйверами. Один з варіантів вирішення в налаштуваннях вказати DirectX 11 замість 12. Ще люди проводять маніпуляції з реєстром, тому що помилка 2 зявляється внаслідок того що щось довго рендериться, віндовс думає що відеокарта не відповідає і намагається її рестартити

Як на мене потрібно орієнтуватись на середньостатистичний пк,3060 Ryzen 3600×16gb,якщо готовий проект працює на цьому конфігі в 60 фпс це прекрасно

dev.epicgames.com/...​e?application_version=5.2
Ось тут пише мінімальні системні вимоги, по яких твій комп вроді як проходить:
Operating System — Windows 10 64-bit version 1909 revision .1350 or higher, or versions 2004 and 20H2 revision .789 or higher
Processor — Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
Memory — 8 GB RAM
Graphics Card — DirectX 11 or 12 compatible graphics card with the latest drivers

Але нижче, у секції Performance Notes, вони пишуть про свою типову конфігурацію — вже зовсім інше кіно:
The spec below represents a typical system used at Epic (a Lenovo P620 Content Creation Workstation, standard version). This provides a reasonable guideline for developing games with Unreal Engine 5:

• Operating System: (2h22)
• Power Supply: 1000W power supply unit
• RAM: 128GB DDR4-3200
• Processor: AMD Ryzen Threadripper Pro 3975WX Processor — 128MB Cache, 3.5 GHz base / 4.2 GHz turbo, 32 Cores / 64 Threads, 280w TDP
• OS Drive 1 TB M.2 NVMe3×4 PCI-e SSD
• DATA Drive 4 TB Raid Array — 2×2TB NVMe3×4 PCI-e SSD in Raid 0
• GPU: Nvidia RTX 3080 — 10GB
• NIC 1GBPS on-board + Intel X550-T1 10G PCI-e Ethernet adapter
• TPM Compliant

Зрозуміло, що цей конфіг коштує скажених грошей, але на деякі невідповідності все ж треба глянути:
— пам’ять — збільшити хоча б до 32 Гб (а може і більше)
— відео — хоча б RTX 3060/3070 або щось типу 4060 Ti або відповідний аналог від AMD
— процесор — хоча б core i7 (твоє 10 покоління трохи застаре, але, думаю, ще подригається)

Ну і там нижче є додаткові вимоги до різних компонентів, можна глянути.

Оце машина геймдева
Та й доу мешканця

конфіг коштує скажених грошей

Менше макбука

Таій попепедник зі схожою темою хртів в 1000 вкластися

І що ви цим кажете? У мене не надслабе залізо. Тим паче з можливістю встановити вдвічі потужніший процесор. Краще б не на ціну звертали б увагу, а мали змогу порадити щось

У мене не надслабе залізо
MSI Radeon RX 580
Release Date Apr 18th, 2017

вірю, я повірив

О, гарно виходить
Давай їм джусу, попередникам!

Ось один,
gamedev.dou.ua/forums/topic/47977

Решту сам

Підписатись на коментарі