На маркетинг мобільної гри Monopoly Go витратили майже $500 млн. Це більше, ніж бюджет розробки Spider-Man 2 і TLOU 2

Monopoly Go — мультиплеєрна мобільна гра, натхненна класичною настолкою, яку було випущено 11 квітня 2023 року. Відтоді вона заробила понад $2 млрд, отримала більш як 100 млн завантажень і стала однією з найпопулярніших цифрових ігор на планеті.

Гра надзвичайно популярна та має понад 10 млн щоденних гравців. Scopely зауважує, що на те, аби заробити перший мільярд на грі, пішло лише три місяці. Але такий успіх не був дешевим чи простим, про що розповідає Kotaku.

В нещодавньому інтерв’ю Senior VP of Publishing в Scopely Ерік Вуд підтвердив, що компанія витратила близько $500 млн (але менше цієї суми) на маркетинг та залучення користувачів. Це без урахування грошей, витрачених на розробку Monopoly Go, на що пішло сім років.

Для порівняння, судові документи 2023 року показали, що розробка The Last of Us Part 2 коштувала близько $220 млн, а Horizon Forbidden West — близько $212 млн. З витоків документів також відомо, що бюджет розробки Spider-Man 2 сягнув близько $300 млн.

Та не лише ігри від Sony перевищує маркетинговий бюджет Monopoly Go. Наприклад, у загальному бюджетному звіті Cyberpunk 2077 та його DLC Phantom Liberty, в який вже включено маркетингові витрати, зазначається, що було витрачено $440 млн.

А скільки ви готові витратити на рекламу своєї гри або проєкту?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі