Чи має гра адаптуватися до особливостей пристрою?

Чи має гра адаптуватися до особливостей пристрою? Наприклад, є ipad/desktop з невеликим aspect ratio, у центрі екрана персонаж, з усіх боків на нього біжать вороги і він їх вбиває.

Є мобільний з вертикальним вузеньким екранчиком з великим aspect ratio, де, як зробити зум аут, щоб з усіх боків було достатньо місця, персонаж буде замалий і вороги теж — спробуй поціль!

Чи варто поставити персонажа біля нижнього краю екрана та щоб вороги бігли спереду, а з боків та тилу — ні?Тоді і персонаж і вороги пристойного розміру, зум-аут не потрібен.

Але чи та саме це гра?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

гра має адаптуватись до особливостей пристрою (якщо вона для цього пристрою виходить). для вашої проблеми є 2 вирішення:
1. не виходити на пристрої на якому гра буде працювати погано
2. адаптуватись під пристрій
чи буде це «та сама гра» вирішувати вам. але так щоб релізнути неграбельну гру і вмовити гравців, що так і має бути скоріш за все не вийде.

Іграшка в браузері буде працювати, тому я просто не знаю на якому пристрої її запускатимуть. Я звісно маю інформацію про розмір віюпорта та dpi.
Але матиму під них якось підлаштовуватися.
Ось і міркую сижу: чи є стандартні патерни вирішення цієї проблеми і чи широко вона розповсюджена.

Не дуже зрозуміло навіщо робити гру, яка з горизонтального формату стає вертикальна) це вже різні ігри. Та і програмісти вас проклянуть)

Я і є програмісти і, певно, вже давно проклятий.
Іграшка має працювати в браузері, звідти і усі питання що до адаптивності.

Підписатись на коментарі