«Ви більше не зможете насолоджуватися іграми, якщо працюватимете у великій геймдев-студії». Думки одного з ігрових видавців про індустрію

New Blood Interactive — це ігровий видавець, який просуває проєкти від незалежних розробників. В список входять переважно ретро-шутери, включно з DUSK та Amid Evil. Нещодавно керівник компанії Дейв Ошрі доволі критично висловився про ситуацію в геймдеві. За його словами, розробники з великих студій більше не можуть насолоджуватися іграми.

«Люди часто запитують мене: «Дейве, якщо я хочу увійти в геймдев, з чого мені почати?». А я кажу: «Не треба. Кидай. Починати треба було 5-10 років тому. Піди до профтехучилища, знайди справжню роботу. Стань сантехніком. Вони потрібні людям. Ти ж не хочеш бути працівником номер 356772, який звітує перед кимось, хто звітує перед кимось, хто звітує перед кимось, хто приймає рішення. Це відстій. Магія зникла. Ви більше не будете насолоджуватися відеоіграми, якщо працюватимете у великій ігровій студії», — заявив Ошрі в інтерв’ю PC Gamer.

За словами керівника, New Blood не женеться з грошима та трендами. І саме це він вважає причиною успіху компанії. Тому що нема потреби перед кимось звітувати та відповідати очікуванням.

«Ми не зобов’язані акціонерам, інвесторам чи будь-кому іншому. Ми робимо те, що хочемо. Наш девіз: „Ми ненавидимо гроші“. Насправді ми не ненавидимо гроші, гроші — це чудово, але якби ми хотіли грошей, ми б перетворили Dusk на горор з крафтом та елементами вживання. Dusk — горор з відкритим світом, крафтом, елементами виживання, roguelike та картково-колекційної гри», — додав Ошрі.

Чи погоджуєтеся ви з думкою Ошрі, спільното? Чи справді робота у великих геймдев-компаніях здатна вбити любов до ігор? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Щось в тому є. Але це скоріш за все індивідуально. Це як з вигорянням. Поки працюєш на проектами які тобі цікаві і ти більш-менш вписуєшся в колектив, щей отримуєш хорошу компенсацію, то наврядчи ти вигориш скільки б ти не працював. А якщо ти ходиш роботу, на якій окрім грошей тебе ніц не цікавить, з часом в тебе «відсохнуть руки» і настане апатія до розвитку. Саме страшне, коли ти вилітаєш з колії назад повернктись може бути важко, або не можливо зовсім.
І так, інколи більша зарплата не завжди буде компенсувати вам моральне виснаження, що в кінцевому ітозі може призвести до того, що ви не будете мати абиякої зарплати.

Я більше десяти років працюю розробником ігор і магія не зникла. Я обожнюю ігри.

Так щоб проблема у автора вочевидь інша.

Не більше ніж пуста балаканина, зазвичай те роблять лише щоб розповісти джуніорам, що вони мають працювати лише на ентузіазмі. Зокрема працювати в якійсь інді студії замість стажування десь в EA або Activision-Blizard. Реальність — індустрія приносить десятки мільярдів прибутків, і великий проект типу WOT, Stalker чи METRO чи якийсь AAA може годувати великі колективи і приносити дуже не погані прибутки власникам бізнесу. І так комерційний продукт — це завжди менеджмент, плани гарантії на строки та якість і т.п. Таке в цілому в ІТ включно з GameDev тощо. Джуніору абсолютно точно краще буде у великий компанії, стартапи це швидше для досвідчених. І там і там є свої недоліки і свої переваги. В стартапі джуніору гарантується — що на ньому будуть кататись на дурняк, типу 996 а то і 997, п’ять якихось мобільних проектв типу промо ігор для рекламної компанії коли, чи банальний аутсорс для великої компанії типу EA де треба буде дописати пару модулів до сервера мультіплера. І це усе за зарплатню меньше ніж у пересічного PHP розробника. За цей час можна буде з корисного для подальшої кар’єри навчитись, що то работа мрії для засновника — а не для працівника. Для працівника буде потім пошук роботи в інших компаніях, де будуть вимагатись певні знання, стандартні для індустрії які можна отримати на стажуванні у великій компанії одразу.

Я ігровий розробник працюю 6-12 годин в день в залежності від того як захочу. Знаходжу час грати і дивитись популярного ігрового стрімера Асмонгольда. Ніразу за 3 роки роботи і все ігрове життя не втрачав любов до ігор.

Будую заводи в майнкрафті з технічними модами та плачу податки.

Edit: тільки що побачив про «велику компанію». Ну, а хіба робота не всюду складна?

Человек способный работать минимум 6 часов в день это большая редкость сейчас.

А я насправді розумію, про що йдеться. Я не геймдев розробник, але колись намагався навчитись. І робив кілька своїх ігрулєк. Так от, поки я їх робив, сил не було більше ні на що. На компі стояло кілька ігор, які сильно хотілось пройти, але с початку роботи над грою бажання грати (і дивитись як хтось грає, або новини про ігрт) — відпало взагалі на нуль. Прямо якась ігрова імпотенція настала)
З часом припинив працювати в цьому напрямку і з превеликим задоволенням граю в ігри.
Щось змінюється в ставленні до ігор, коли працюєш над ними. Можливо, якась магія зникає)
Втім, це все може бути сильно суб’єктивно.

Асмонгольда

того самого, що виступає проти надання допомоги Україні?

Вважаю, що ці думки можна зустріти майже всюди на заході. Але політично вони ні на що не впливають. Маєься на увазі. Він це сказав лише один раз і він не робить якусь пропоганду. Також він аргументував це тим, що хоче виділяти ці кошти бідним людям своїй країіні. Не бачу нічого поганого в цій думці

Ти ж не хочеш бути працівником номер 356772, який звітує перед кимось, хто звітує перед кимось, хто звітує перед кимось, хто приймає рішення

Унікальна ситуація для геймдеву звісно, ніде більше такого нема.

Питання в тому що для тебе важливо, працюючи в геймДев студії :
-заробляти грощі (уповно великий ААА проект і ти маленька сошка)
-насолоджуватись процессом створення і релізом (умовні 2А або менщі проекти як ДЛЦ до Ассасінів)
-впливати на створення і дивитись як росте проект (інді студії і меньщі проекти — Trials, Child Of Light від Ubisoft)

Вижити?
Бо ціни в України наближуються до європейських?
Бо іншої роботи, крім IT, де можна хоча б трохи жити, а не виживати, для звичайних хлопців та дівчат в Україні немає?

Я трошки о інним але так, це підходить до першого пункту, коли моя Дружина була вагітна пійшов працювати тож можна сказати що це і є ода з тих речей, через яку працюєш в ІТ.

Відкрию тобі секрет. Багато наших цін давно європейські, а зп українські, а тепер ще більше через війну. Тебе не смущає що деякі товари і в Євросоюзі та Америці/Канаді такі ж самі по вартості або дешевші? Не обов’язково айті. Але людині треба прибуткова професія і якщо подобається — то чому ні?

Підписатись на коментарі