«Ви більше не зможете насолоджуватися іграми, якщо працюватимете у великій геймдев-студії». Думки одного з ігрових видавців про індустрію
New Blood Interactive — це ігровий видавець, який просуває проєкти від незалежних розробників. В список входять переважно ретро-шутери, включно з DUSK та Amid Evil. Нещодавно керівник компанії Дейв Ошрі доволі критично висловився про ситуацію в геймдеві. За його словами, розробники з великих студій більше не можуть насолоджуватися іграми.
«Люди часто запитують мене: «Дейве, якщо я хочу увійти в геймдев, з чого мені почати?». А я кажу: «Не треба. Кидай. Починати треба було
5-10 років тому. Піди до профтехучилища, знайди справжню роботу. Стань сантехніком. Вони потрібні людям. Ти ж не хочеш бути працівником номер 356772, який звітує перед кимось, хто звітує перед кимось, хто звітує перед кимось, хто приймає рішення. Це відстій. Магія зникла. Ви більше не будете насолоджуватися відеоіграми, якщо працюватимете у великій ігровій студії», — заявив Ошрі в інтерв’ю PC Gamer.
За словами керівника, New Blood не женеться з грошима та трендами. І саме це він вважає причиною успіху компанії. Тому що нема потреби перед кимось звітувати та відповідати очікуванням.
«Ми не зобов’язані акціонерам, інвесторам чи будь-кому іншому. Ми робимо те, що хочемо. Наш девіз: „Ми ненавидимо гроші“. Насправді ми не ненавидимо гроші, гроші — це чудово, але якби ми хотіли грошей, ми б перетворили Dusk на горор з крафтом та елементами вживання. Dusk — горор з відкритим світом, крафтом, елементами виживання, roguelike та картково-колекційної гри», — додав Ошрі.
16 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів