Святкуємо День числа Пі! Добірка корисних ресурсів з математики для ігрових розробників

Привіт, спільнота! Традиційно 14 березня світ відзначає неофіційне свято математики — День числа Пі. Згадую я про це тут не тому, що хочу розповісти історію свята, чи співати дифірамби «мові Всесвіту», «цариці наук» чи як там ще пафосно називають математику. Річ у тім, що створення сучасних ігор неможливе без неї. Тому я вирішив зібрати в одному місці корисні канали, ресурси та статті, якими сам періодично користуюся. Тож почнемо.

🔘 Список відео про математику від Game Developers Conference і не тільки. Багато чого цікавого — поради, як побудувати гарний стрибок, пояснення однорідних координат, математика за лаштунками світів у No Man’s Sky тощо.

🔘 Список відтворення Unity Math. Схожа історія — понад 15 відео, в яких йде мова про кватерніони, використання тригонометричних функцій в Unity, алгоритм пошуку A*.

🔘 Канал Хорхе Родрігеза. Останнім часом цей чолов’яга відео не випускає, але у нього є ультимативна добірка з понад 110 коротеньких відео про все на світі — рух персонажів у 2D та 3D, вибухи, інверсія кватерніонів. Дуже раджу.

🔘 Канал Фреї Голмер. Напевно, один з найкращих каналів про математику в геймдеві який я бачив взагалі. Багато відео на ютубі, але є ще стріми на твічі.

🔘 Невеличка добірка відео від освітнього каналу pikuma. Загалом, цікаво дивитися усі відео автора, але лишаю посилання саме на список відтворення, в якому він пояснює матриці, базовий матаналіз, растеризацію трикутників тощо.

🔘 Акаунт розробника Євгена з ніком «Капітан GPU». Автор не тільки багато говорить про важливість математики для геймдеву, але й розбирає цікаві теми. Як от, наприклад, про дивні та давно забуті техніки рендерингу зображення.

🔘 Також не варто забувати про нашу рубрику «Математика в геймдеві». Ба більше, якщо ви робите ігри та використовуєте якісь цікаві математичні концепції (наприклад, систему рівнянь Нав’є — Стокса, хто ж вас знає) — залюбки пишіть мені, напишемо корисну статтю.

🔘 Якщо ми вже заговорили про статті, то варто згадки текст з нашого форуму про обчислення дотичних та бідотичних векторів. Корисно, цікаво і глибоко.

🔘 Корисною буде і стаття з добіркою основних формул для ігор. Тут є приклади коду для скалярного та векторного добутків, формула лінійної інтерполяції, формула для вирахування відстані між двома точками тощо.

Звісно, це далеко не все! Можливо, ви також підписані на якісь цікаві ресурси з математики для геймдеву? Знаєте корисні канали чи маєте рекомендації щодо окремих книжок? То діліться в коментарях! Давайте разом зберемо гарну математичну базу.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

так ігор вже є багато, нашо ще робити нові ? 🤔

www.youtube.com/@ukrknowledge/videos
Гарний укр(майже, автор американець що працює в AMD але непогано знає мову) канал який дуже детально розповідає про основи рендерінгу.

Як я зрозумів, стаття про обчислення дотичних та бідотичних векторів саме від нього)
Хоча я можу щось плутати.
Але на ютубі теж на цього пана підписаний. Відчувається, що людина дуже глибоко шарить.

Підписатись на коментарі