Святкуємо День числа Пі! Добірка корисних ресурсів з математики для ігрових розробників
Привіт, спільнота! Традиційно 14 березня світ відзначає неофіційне свято математики — День числа Пі. Згадую я про це тут не тому, що хочу розповісти історію свята, чи співати дифірамби «мові Всесвіту», «цариці наук» чи як там ще пафосно називають математику. Річ у тім, що створення сучасних ігор неможливе без неї. Тому я вирішив зібрати в одному місці корисні канали, ресурси та статті, якими сам періодично користуюся. Тож почнемо.
🔘 Список відео про математику від Game Developers Conference і не тільки. Багато чого цікавого — поради, як побудувати гарний стрибок, пояснення однорідних координат, математика за лаштунками світів у No Man’s Sky тощо.
🔘 Список відтворення Unity Math. Схожа історія — понад 15 відео, в яких йде мова про кватерніони, використання тригонометричних функцій в Unity, алгоритм пошуку A*.
🔘 Канал Хорхе Родрігеза. Останнім часом цей чолов’яга відео не випускає, але у нього є ультимативна добірка з понад 110 коротеньких відео про все на світі — рух персонажів у 2D та 3D, вибухи, інверсія кватерніонів. Дуже раджу.
🔘 Канал Фреї Голмер. Напевно, один з найкращих каналів про математику в геймдеві який я бачив взагалі. Багато відео на ютубі, але є ще стріми на твічі.
🔘 Невеличка добірка відео від освітнього каналу pikuma. Загалом, цікаво дивитися усі відео автора, але лишаю посилання саме на список відтворення, в якому він пояснює матриці, базовий матаналіз, растеризацію трикутників тощо.
🔘 Акаунт розробника Євгена з ніком «Капітан GPU». Автор не тільки багато говорить про важливість математики для геймдеву, але й розбирає цікаві теми. Як от, наприклад, про дивні та давно забуті техніки рендерингу зображення.
🔘 Також не варто забувати про нашу рубрику «Математика в геймдеві». Ба більше, якщо ви робите ігри та використовуєте якісь цікаві математичні концепції (наприклад, систему рівнянь Нав’є — Стокса, хто ж вас знає) — залюбки пишіть мені, напишемо корисну статтю.
🔘 Якщо ми вже заговорили про статті, то варто згадки текст з нашого форуму про обчислення дотичних та бідотичних векторів. Корисно, цікаво і глибоко.
🔘 Корисною буде і стаття з добіркою основних формул для ігор. Тут є приклади коду для скалярного та векторного добутків, формула лінійної інтерполяції, формула для вирахування відстані між двома точками тощо.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів