Новий ШІ-агент від Google DeepMind навчають грати в ігри, як людина, щоб він міг стати вашим геймінговим компаньйоном
SIMA — новий агент зі штучним інтелектом, який розробляє Google DeepMind. Його навчають грати в ігри як людина, а не як всесильний ШІ, повідомляє The Verge. Згодом обіцяють, що SIMA опанує гру й в ігри з нелінійним сюжетом та відкритим світом. Його створюють не щоб замінити існуючих AI-агентів, а щоб він навчився думати як інший гравець, що може стати вашим компаньйоном для геймінгу. Він поєднує у собі розуміння голосових інструкцій та 3D світів і зображень.
«SIMA не тренують вигравати гру. Його тренують грати і робити, що йому скажуть» — пояснив дослідник Google DeepMind Тім Гарлі.
Для навчання Google працює з вісьмома студіями розробників ігор, включно з Hello Games, Embracer, Tuxedo Labs, Coffee Stain. Вони тренують та тестують SIMA. Дослідники під’єднали агента до таких ігор, як No Man’s Sky, Teardown, Valheim та Goat Simulator 3, щоб навчити штучний інтелект основам гри. В Google кажуть, що SIMA не потребує кастомізованого API або ж доступу до коду для того, щоб грати.
Відео: Google DeepMind
Тім Галі розповів, що команда обрала ігри, які більш сфокусовані на процесі самої гри, а не наративі, що допоможе SIMA опанувати загальні геймінгові навички. Якщо ви колись грали або дивилися стрим Goat Simulator, то знаєте, що суть гри в тому, аби робити випадкові спонтанні речі. Гарлі зазначає, що ця спонтанність — те, чому SIMA зможе навчитися, як вони сподіваються.
Щоб цього досягти команда для початку побудувала нове оточення в Unity. Де агенту потрібно було створити скульптури для тестування його розуміння маніпуляцій з об’єктами. Потім Google записав пару гравців-людей, одна з яких грала у гру, а інша давала інструкції, що треба робити далі, щоб закарбувати голосові інструкції. Опісля гравці грали незалежно одне від одного, щоб продемонструвати, що впливає на їхні дії у грі. Все це було «згодовано» SIMA, щоб навчитися передбачати, що може статися на екрані далі.
Наразі SIMA опанував близько 600 загальних навичок, таких як повертати вліво, лізти сходами, відкривати меню та використовувати мапу. Гарлі зазначає, що зрештою SIMA зможе бути інструктованим на виконання складніших функцій з грою. Проте йому все ще важко виконувати задачі типу «знайди ресурси та збудуй табір».
SIMA не буде NPC зі штучним інтелектом на кшталт тих, що існують від Nvidia та Convai. З нього хочуть зробити ще одного гравця, який може зробити внесок у гру для досягнення результату.
Co-lead проєкту Федерік Беззе зазначає, що поки зарано говорити про те, які застосування може дати цей ШІ-агент геймінгу поза сферою дослідження. Як й інші AI NPC, він згодом зможе навчитися й говорити, але до цього ще далеко. SIMA все ще навчається грати та адаптуватися до тих ігор, в які він ще не грав. Та зрештою в Google вірять, що більш розвинена AI-модель, як SIMA, зможе виконувати важчі завдання та стати бездоганним ШІ-компаньйоном для досягнення перемоги у грі разом з вами.
В яку гру ви б взяли пограти SIMA, якби він вже вмів все робити? Пишіть у коментарях!
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів