Жінки в геймдеві — тема, яка досі потребує окремого обговорення

У нас в Burny Games жінки займають вагоме місце в компанії без фокусу на статеву приналежність. Ми маємо однакове навантаження, однакові можливості кар’єрного зростання, вагомі досягнення, бізнес цілі та невичерпну енергію займатися розвитком геймінгової індустрії нарівні з іншими мастодонтами індустрії.

Ні, ми не святкуємо 8 березня день жіночності та краси, але це прекрасна нагода згадати появу цього свята і зайвий раз нагадати собі та іншим, про залученість жінок в геймдев.

До 45% геймерів у світі, це жінки і хотілось би сказати, що геймдев не підтримує стереотипи навколо питання гендеру, але кого ви можете одразу згадати з цієї індустрії? Кодзіму, Уілла Райта?

Статистично по світу в геймдеві працює лише 20% дівчат. Коли міжнародні аналітичні агенції намагалися виявити причину, то зрозуміли, що здебільшого це через те, що жінки просто не бачать себе в цій індустрії. Думаю, що наша задача зробити так, щоб в них вдалося побачити свою причетність до геймдеву на всіх його рівнях.

Ми в Burny Games тішимось, що у нас працює так багато дівчат, зокрема на позиціях лідів. Зараз це ⅓ від загальної кількості менеджерів. У їх performance review, development plan, promotion process ніколи не було додаткової знижки на стать чи гендер, але водночас ми ніколи не принижували значущість їх внеску в розвиток нашої компанії.

Жінки в команді Burny Games приймають серйозні рішення по бізнес та технічним процесам, формують корпоративну культуру і відповідають за розвиток бренду на ринку. Ми розуміємо, наскільки наш внесок вагомий для геймдеву. Мені здається, що нам потрібно більше комунікувати про те, за які досягнення в індустрії на всіх левелах відповідають саме жінки. Ви можете доволі часто побачити їх серед спікерів на конференціях від Burny Games. Ми вважаємо, що це треба робити не через статеву причетність, яка потребує особливого ставлення, а через залучення більшої кількості талановитих спеціалістів.

Можливо, зараз певна кількість жінок шукає свою реалізацію в суміжних сферах лише через те, що ми недостатньо підкреслили, що світ геймдеву не знає статі.
В Burny Games ми транслюємо це на всіх рівнях — від рекрутингового процесу до робочого.

Через специфіку своєї роботи я дуже часто стикалася з «сексизмом» в компаніях, в наймі на різні позиції. Дискримінація за зовнішністю, віком, смаками — як на мене, це жахливо.

Але у Burny Games я не відчувала жодного разу цього ні в професійному, ні в особистому форматі. Пишаюся тим, ми уважно стежимо за тим, аби етика та толерантність супроводжували спеціалістів на кожному кроці їх життєвого циклу в компанії, та створювали комфорт у комунікації та самовираженні.

Цікаво, чи стикалися ви зі стигматизацією відносно до жінок у геймдеві на власному досвіді?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
ми уважно стежимо за тим, аби етика та толерантність супроводжували спеціалістів на кожному кроці їх життєвого циклу в компанії

А это ко всем применимо или только к тем, кто провинился?

Мені здається Burny Games, що Burny Games топік Burny Games не про дівчат, а Burny Games про Burny Games Burny Games.

Підписатись на коментарі