Після релізу Suicide Squad компанія Warner Bros. планує в майбутньому зосередитися на сервісних, мобільних та умовно-безкоштовних іграх

Під час нещодавнього виступу керівника ігор Warner Bros. Джей Бі Перрета стали відомі деякі стратегії компанії щодо ігор у майбутньому. Вони збираються зосередитися на сервісних, мобільних та умовно-безкоштовних іграх.

Нещодавня діяльність Warner Bros. була зосереджена на AAA-іграх для консолей. Керівник зазначив, що це чудово, коли така успішна гра, як Hogwarts Legacy, продається обсягом у 22 млн копій і стає бестселером року, але такий успіх не гарантований через «нестабільність» ринку. А остання велика гра Suicide Squad: Kill the Justice League розчарувала компанію.

Тож план на майбутнє, за словами очільника, полягає в тому, щоб зменшити нестабільність, зосередившись на основних франшизах і перенісши хоча б частину з них на мобільний та безкоштовний простір. А також — продовжувати інвестувати в сервісні ігри, у яких люди будуть грати та витрачати кошти протягом тривалого часу. У компанії вважають, що це допоможе отримувати стабільний прибуток.

Перрет зазначив, що WB має унікальне становище, оскільки має популярні тайтли (Mortal Kombat, Game of Thrones, Harry Potter і DC як найбільші), а також 11 різних внутрішніх студій розробки ігор. Також він додав, що не має уявлення про те, як ігровий ландшафт буде розвиватися з часом, але вважає, що володіння IP і студіями може допомогти WB досягти успіху там, де інші не можуть.

Як вам такий план на ігрове майбутнє Warner Bros.? Як гадаєте, чи зможуть вони досягти успіху, зосередившись на сервісних іграх? Пишіть у коментарях!


Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
люди будуть грати та витрачати кошти протягом тривалого часу

Ніколи не грав у таке — і вам не раджу.
Уявіть собі детектив, де читач буде витрачати кошти протягом тривалого часу аби купивши 20 томів дізнатися що вбивцею був садівник!

Ні, цього ти ніколи не дізнаєшся. Механіка донатопомийок у неможливості досягти мети. Тобі із самого початку гри кажуть що ось коли ти станеш крутим детиктивом ти розкриєш таємницю. Але з початку купи будь-ласка лупу, та модний капелюх. Можеш зробити безкоштовно, але на це у тебе уйде 2 тижні.
....
Через 3 роки:
О молодець, ти вже задонатив нам половину ВВП Гаїті і маєш усі наймодніші на сервері аксесуари справжнього детектива. Заааараз.... Таємницю садівника буде розкрито через 10 років... Або можеш задонатити іншу половину ВВП Гаїті

Так легендарні студії перетворюються на помийки

Підписатись на коментарі