Творців GTA VI повертають в офіси з квітня. Геймдевці, а де вам ліпше та продуктивніше працюється — в офісі чи з дому?

Take-Two Interactive Software Inc. повертає Rockstar Games до роботи онсайт. Співробітників просять з квітня цього року працювати в офісах п’ять днів на тиждень, оскільки вони переходять до фінального етапу розробки довгоочікуваної Grand Theft Auto VI.

Як зазначає Bloomberg, у середу працівники студії отримали лист від керівника видавничого відділу Rockstar Дженні Кольбе, в якому вона пояснила, що таке рішення було прийнято з міркувань продуктивності та безпеки. Адже компанія стикнулася з кількома випадками порушення безпеки, включно з масивним витоком кадрів з нової GTA VI та першим трейлером, який злили раніше в грудні 2023 року.

Кольбе також написала, що компанія також знайшла «відчутні переваги» від особистої роботи.

«Внесення цих змін зараз дає нам найкращу можливість представити наступну Grand Theft Auto на тому рівні якості та досконалості, які відповідатимуть масштабу та амбіціям гри», — написала пані Кольбе.

Геймдевці, а як вам ліпше працюється — вдома чи з офісу? Чи впливає робота в офісі на вашу продуктивність позитивно чи може навпаки? Чи принципово для вас мати опцію з ремоут форматом роботи в ігровій студії? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Звичайнотна сидячи геймдев мяким місцем на геймдев кріслі за геймдев столом
Тримаючи геймдев мишку
Приєднану до ргб системного блоку

Для продакт геймдева формат офиса действительно предпочтительней. Команда состоит из множества людей разных профессий, работа которых непосредственно зависит друг от друга — продюссеры, девы, геймдизы, 2д и 3д художники, ГЕДы, БПМы и т.д. Куда проще обегать всех и выяснить, что тебе нужно, чем забивать все рабочее время митингами в тимзе. Регулярное общение имеет очень большую роль при создании командного продукта.

Для слаженной команды в аутсорсе, сидящей в офисе в отдельном углу, и офис не плох, и удаленка. Связей внутри команды меньше, но они таки есть. Работать и из дома неплохо, но на рабочем месте настрой более командный что ли... Но затраты времени на то, чтобы добраться до офиса напрягают. В общем, равноценно, как по мне.

Для аутстаффера, сидящего на временно забронированном в офисе месте, работа в офисе — проклятие. Тратишь время, чтобы туда приехать со своим ноутбуком, сидишь среди постоянно галдящих в онлайне посторонних людей (и сам не отстаешь), с которыми у тебя по работе ничего общего, да что там — ты их вообще не знаешь. Единственная причина, которая приходит на ум — если дома нет и не будет света, потому что даже дети так не мешают работать.

Працюю в Bethesda. У нас 2 рази на тиждень бажано зʼявлятися в офісі. Все дуже сильно залежить від секурності і самої компанії, але вдома продуктивність краще все ж таки, ніж в офісі. День тупо випадає, бо треба з тими поспілкуватися, з тими випити кави, туди сюди і всьо, можно їхати додому)

Підписатись на коментарі