Assassin’s Creed IV Black Flag проти Skull and Bones. Порівняння показало, що ігролад у грі 10-літньої давності набагато просунутіший

Минулого тижня Ubisoft нарешті випустила Skull and Bones. І звісно ж її одразу почали порівнювати з Assassin’s Creed IV Black Flag, бо саме після цього проєкту з’явилася ідея створити окрему багатокористувацьку гру в піратському антуражі. От тільки зіставлення виявилося не на користь новинки.

Це помітно в ролику від автора YouTube-каналу Gameinvader. Він порівняв різні аспекти Assassin’s Creed IV Black Flag і Skull and Bones. У новому проєкті Ubisoft помітні деякі суттєві спрощення.

Наприклад, абордаж відбувається в заставці з переходом через чорний екран. При цьому у Black Flag були повноцінні штурми ворожого корабля і битви з командою на палубі. А можливість покинути судно в будь-якому місці на мапі у Skull and Bones взагалі прибрали. Сходити на сушу дозволяється виключно в портах.

В плані графіки новинка Ubisoft виглядає значно краще й сучасніше. Хоча й тут варто віддати належне Black Flag: у грі 2013 року є чудова лицьова анімація, ефекти хвиль на воді та сліди на піску.

Тим часом на Metacrtic користувачі обвалили рейтинг Skull and Bones. Після 316 відгуків гравців проєкт має всього 2,9 бала. Його називають нецікавим і хвалять лише графіку.

А ви вже спробували Skull and Bones? Як гадаєте, з чим пов’язано спрощення ігроладу порівняно з Black Flag і чи має гра довгостроковий потенціал? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

В чорному поаплрі апгрейд корабля було нісенітницею

Шлюпку до галеона прокачували замість переходу на більший захоплений корабель

AI
І гегераці cніжинок менше любить працювати ніж попередні

Підписатись на коментарі