Гендиректор Bloober Team не задоволений останнім трейлером Silent Hill 2 через невідповідність духу гри і звинувачує в цьому видавця
Нещодавно генеральний директор студії Bloober Team, яка розробляє ремейк Silent Hill 2, Пьотр Бабено дав інтерв’ю, де поділився подробицями про останній геймплейний трейлер гри, який показали на State of Play 2024. На це звернув увагу 80 Level.
Побачивши трейлер, шанувальники гри були не дуже задоволені та критикували його за застарілу графіку часів PlayStation 3, дерев’яну анімацію та розбіжність в атмосфері з оригінальним проєктом.
Під час інтерв’ю Бабено зізнався, що також не був вражений, побачивши трейлер на State of Play 2024. Він пояснив, що за всі маркетингові кроки відповідає їхній видавець Konami й саме вони редагували відео.
«Якщо серйозно, ми не несемо відповідальності за маркетингову сторону. Наш партнер (Konami) несе за це повну відповідальність. Цей трейлер точно не відображає дух гри. Це не дух того, що колись існувало, і не дух того, що ми створюємо зараз», — сказав Бабено.
Гендиректор також зазначив що ті, хто вже бачив геймплей ремейку, були щасливі та задоволені ним.
«Ми намагаємося повністю відтворити ідеальне бачення гри, яка дебютувала 22 роки тому. Думаємо, коли гравці побачать реальний геймплей, справжню гру, вони оцінять її зовсім інакше» — додав пан Бабено.
Щодо критики графіки він заявив, що команда зробила все можливе для того, щоб гра була однією з виняткових ігор, розроблених на Unreal Engine, і додав, що розробники використали всі можливості цього рушія.
Дата виходу ремейку Silent Hill 2 поки що невідома, але розробники кажуть, що він побачить світ десь у 2024 році на ПК та PlayStation 5.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів