Гендиректор Bloober Team не задоволений останнім трейлером Silent Hill 2 через невідповідність духу гри і звинувачує в цьому видавця

Нещодавно генеральний директор студії Bloober Team, яка розробляє ремейк Silent Hill 2, Пьотр Бабено дав інтерв’ю, де поділився подробицями про останній геймплейний трейлер гри, який показали на State of Play 2024. На це звернув увагу 80 Level.

Побачивши трейлер, шанувальники гри були не дуже задоволені та критикували його за застарілу графіку часів PlayStation 3, дерев’яну анімацію та розбіжність в атмосфері з оригінальним проєктом.

Під час інтерв’ю Бабено зізнався, що також не був вражений, побачивши трейлер на State of Play 2024. Він пояснив, що за всі маркетингові кроки відповідає їхній видавець Konami й саме вони редагували відео.

«Якщо серйозно, ми не несемо відповідальності за маркетингову сторону. Наш партнер (Konami) несе за це повну відповідальність. Цей трейлер точно не відображає дух гри. Це не дух того, що колись існувало, і не дух того, що ми створюємо зараз», — сказав Бабено.

Гендиректор також зазначив що ті, хто вже бачив геймплей ремейку, були щасливі та задоволені ним.

«Ми намагаємося повністю відтворити ідеальне бачення гри, яка дебютувала 22 роки тому. Думаємо, коли гравці побачать реальний геймплей, справжню гру, вони оцінять її зовсім інакше» — додав пан Бабено.

Щодо критики графіки він заявив, що команда зробила все можливе для того, щоб гра була однією з виняткових ігор, розроблених на Unreal Engine, і додав, що розробники використали всі можливості цього рушія.

Дата виходу ремейку Silent Hill 2 поки що невідома, але розробники кажуть, що він побачить світ десь у 2024 році на ПК та PlayStation 5.

Як вам така комунікація між студією та видавцем? Як ви вважаєте, чи нормально вибудовувати саме таку комунікацію ще й в публічному просторі, сварячи за всі гріхи Konami? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Якщо щось пішло не так, то винен все одно буде розробник
А якщо все добре — то видавець отримає славу і гроші

Щоб розробник не говорив

Я не вважаю що він «сварить за всі гріхи конамі», чувак просто прокомонікував з аудиторією що він теж бачить проблему, це набагато краще ніж коли розробники грають в мовчанку роблячи вигляд що немає ніяких проблем

Джеймс Сандерленд выглядит как обоссаный у*ебок. Вообще попахивает большим обсером. Непонятно, что там с музыкой Ямаоки будет или нет. Вообще переплюнуть оригинал или даже приблизиться к нему практически нереально — там настолько высокая планка в плане драмы, атмосферности, саспенза, музыки.

Якщо це не та гра, то що тоді показують? 🤣
Але давайте честно, Конамі просто робить Резідент івил в сетінгу Сайленту, а розробник не хоче на себе брати взагалі ніякої відповідальності за це, проте чомусь замість того аби просто промовчати, вирішив експертно заявити що трейлер гри, це не гра, і взагалі там всьо не то, а це якийсь білд який зробили маркетологи. Бюджет цього дійства явно відсутній ( я на це надіюсь ), тому що присобачити фізичні анімації і зробити хорошу анімацію це не надто важка задача при наявності бюджету.

Можна припустити, що розробник незадоволений певними моментами співпраці та намагається заздалегідь створити собі алібі серед ігрової спільноти.

Підписатись на коментарі