На 17% ЛГБТК-гравців лише 2% ігор з відповідною репрезентацією. Результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх

Сьогодні Альянс геїв та лесбійок проти дифамації GLAAD опублікував результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх. Згідно з їхнім опитуванням, 17% активних геймерів ідентифікують себе як ЛГБТК людей. Серед молодших гравців кількість ЛГБТК більше — 23-28% серед гравців до 35 років ідентифікують себе такими.

В опитуванні взяли участь 1 452 активних гравців на ПК та консолях. Воно проходило влітку 2023 року.

У дослідженні відмічено, що водночас лише 2% ігор на платформах Sony, Microsoft, Nintendo та Steam мають помітку про репрезентацію ЛГБТК. В той час як звички та цінність ЛГБТК гравців не сильно відрізняються від не-ЛГБТК користувачів. У них схожі купівельні патерни, які різняться буквально у два відсотки.

До прикладу, 8% ЛГБТК+ гравців витрачають щомісяця понад $60 на ігри на противагу 10% не-ЛГБТК гравців.

І ще 23% ЛГБТК гравців щомісяця витрачають від $11 до $20 на ігри на противагу 21% не-ЛГБТК гравців.

Більше відмінностей прослідковується в типах ігор, яким віддають перевагу гравці. ЛГБТК респонденти частіше грають в одиночні та кооперативні багатокористувацькі ігри. Водночас рідше у змагальні багатокористувацькі ігри.

Одиночні ігри:

ЛГБТК респонденти — 52%

Не-ЛГБТК респонденти — 43%

Кооперативні багатокористувацькі ігри

ЛГБТК респонденти — 32%

Не-ЛГБТК респонденти — 26%

Змагальні багатокористувацькі ігри

ЛГБТК респонденти — 28%

Не-ЛГБТК респонденти — 34%

Цікаво, що 48% ЛГБТК-гравців відмітили, що почуваються більш репрезентованими в інді-іграх, створених маленькими командами, а не в іграх від великих корпорацій. Серед не-ЛГБТК гравців так само відчувають 28%.

ЛГБТК гравці значно частіше стикаються з домаганнями в іграх — 52% відмітили, що мали такий досвід, на противагу 28% серед не-ЛГБТК гравців.

З повним результатом дослідження ви можете ознайомитися за посиланням.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не треба сексузалiзовувати ЛГБТ в iграх, чи таки треба?

ЛГБТ-інклюзивість, це приколи якийсь))

А в чому саме інклюзивність?
Скільки з цих ігр створили «ЛГБ і куча всього далі самі» для себе? Чому вони хочуть, щоб хтось замість них все зробив, а вони їли лише вершки?
Створили свої компанії, закинули бабла, випустили продукт і радійте

та навiть моди для iснуючих iгор, на ктштал ЛГБТ Думу. Замiсь бензопили страпон там, та хай розважаються

Почитав про це ЛГБТК — стало цікаво чому так багато літер.
І раптом подумав що можливо я теж належу до цього ЛГБТК ! Ось наприклад:

Агендер — відсутність гендерної ідентичності, відмова асоціювати себе з будь-яким гендером.

Після того, як я відмовився іти воювати і втік — то я точно не мужик!
А може навпаки: я втік саме тому, що ніколи не відчував себе мужиком! Ну от нема в мене агресії, хоробрості — може якихось гормонів не вистачає і я

Трансгендерна людина — коли гендерна ідентичність людини не збігається з її біологічною статтю.

Може навіть десь у глибині душі я жінка — лесбійка, просто народилася у чоловічому тілі?
Це раніше було тільки 2 варіанти — а тепер он як багато. Вважаючи тенденції бути цисгендерним чоловіком — це майже злочин за який відправляють на смерть. Оскільки я тепер у Європі — якщо буде десь тут ЛГБТК — парад, то мабуть і я піду. Я ніколи не подобався цисгендерним дівчатам — але раптом сподобаюсь якомусь агендеру з тілом дівчини ;)

вимагаю окремі ігри для курців!!

Думаю ця різниця у відсотках про яку пишуть у коментарях (2-5% геїв у реалі і 17% в іграх) виникає тому, що світ розділився на онлайн і офлайн. Деяка частина геймерів (оті 17%) відчувають сексуальне збудження підчас перегляду еротичного контенту з живими людьми або персонажами свого гендеру чи так званих «футанарі» (можете загуглити у режимі інкогніто, якщо не знаєте що це). Проте якщо б справа дійшла до реального світу і оцим 17% запропонували у якості сексуального партнера обрати собі людину, то далеко не всі з них обрали б те, що обирають онлайн. Бо одна справа фантазії, а інша справа — реальний світ.
Це аналогічно з хайпом навколо «50 відтінків сірого» декілька років тому. Більшість дівчат, вибачте, буквально текла Дніпром від БДСМ. Але як виявилося на практиці — далі фантазій справа не пішла і більшість продовжили займатися класичним сексом, без наручників і хлистів.

Це аналогічно з хайпом навколо «50 відтінків сірого» декілька років тому. Більшість дівчат, вибачте, буквально текла Дніпром від БДСМ.

Там швидше через те, що там садист — мільярдер. Це тільки в коміксах про Бетмана чи Тоні Старка у Брюса та Тоні через їх спосіб життя не порядок із особистим. А в реалі дівчата заради чоловіка мільйонера не проти бути зв’язаною і т.д.
В реалі є такі вечірки де роблять перформанси коли старі алкаші з певним бздиком, дівчатам з ще більшим бздиком проколюють шкіру на плечах та спині медичними голками і потім рани поливають лимоном. Через 10 хвилин такої вистави з тієї вечірки йдуть мало не усі, хто хотів погратись в рабинь та пані та натягнув фетишистський модний наряд з секс-шопу. І таких хто нахитає п’ятами з таких вистав, виявляється на таких вечірках 99%. Прийшли погратись та познайомитись — а виявляється йдеться про збочення.

17% активних геймерів ідентифікують себе як ЛГБТК людей.

Лол, а чого не 90%?

На стаковерфлоу є опитування з року в рік, так там 2% стабільно

Можливо їм треба було б робити своє опитування і за межами свого альянсу ?

17% активних геймерів ідентифікують себе як ЛГБТК людей.

Поясніть, чому по опитуванням серед популяції 2%-5% гомосексуальних людей, але серед тих, що в ігри грають чомусь аж 17%? Може у них в методології помилочка?

А чому Кончіта Вурст виграв Євробачення в 2014 році ? Бо народ влаштував флешмоб. Власне в 2006 конкурс виграла рок группа в костюмах монстрів — Lordi. Це теж був чистої води флешмоб. Провокації на секс теми — класична тема, так само як танці в стилі Гарем Шейк чи зомбі під пісню Триллер Майкла Джексона. Так само — Лада Калина кращий вибор читачів німецького авто-ревью (експерти дали передостаннє місце). Опитування чи ви колись їли шуряче м’ясо або чи колись пили одеколон — де виграє «Кожен день»? Це інтернет маркетинг як він є. Треба розкрутити ресурс бо він якийсь млявий — робиться провакативна тема та запускається флешмоб, через месенджери соціальні сіті і т.д.

Бо якщо раніше це були лише геї/лесбійки, то тепер туди додалось ще 300 гендерів

В принципі секція коментарів добре ілюструє таку катастрофу репрезентації у іграх. Здебільшого геймдев роблять гетеросексуальні чоловіки для гетеросексуальних чоловіків. Ламається ця схема дуже повільно та слабо. Навіть якщо не брати лгбт, а згадати кількість жінок у геймдеві десь у 2013 році і зараз. Це надзвичайно продажний та патріархальний ринок який боїться травмувати репрезентацією крихку маскулінність своєї ца.

Гарний приклад того, до чого можна прийти, коли замість основ економіки вчити різні гендер стадіс по лекціям «психологінь» з ютубу. Геймдев, як і кожна індустрія на планеті, робить продукт для платежеспроміжної аудиторії. Ви зробили висновок, що платежеспроможність аудиторії корелює з гучністю її крику в твіттері, і дивуєтесь, чому геймдев такий «патриархальний» і «продажний». Мабуть через ксенофобію і крихку маскулінність. Але насправді причини виключно економічні.

Я маю маю що сказати по темі але навіщо, якщо риночок недорепрезентованих і ображених вже порішав? It’s over Anakin, I have the high ground!

гетеросексуальні чоловіки

www.statista.com/...​r-distribution-worldwide Коли я ще давно був в GamdeDev junior C++ — там вже був як на мене квітник серед художниць та 3D артисток, разом з мапершами. Загально в GameDev дівчат більше ніж в усьому іншому ІТ — 30%. Шоправда в С++ віділку 0% тому ми розмовляли проміж собою матом (щоправда коли я потім був певний час в кімнаті з HR на наступній роботі, виявлялось ми ше були вічливими ранок починався з чогось по типу — «Та це мандовошка!» артиклі в 8 поверхів опустимо)

для гетеросексуальних чоловіків

nrf.com/...​_source=newsletter|makeit За даними національної федерацій роздрібної торгівлі США 45% відео ігор купляють жінки, яля

Ламається ця схема дуже повільно та слабо. Навіть якщо не брати лгбт, а згадати кількість жінок у геймдеві десь у 2013 році і зараз. Це надзвичайно продажний та патріархальний ринок який боїться травмувати репрезентацією крихку маскулінність своєї ца.

Типова жіноча (гетеро) провокація, як напевно і уся тема. Рожевим особливо без різниці до чиєїсь маскулінності. Вони один лижуть, страпоном і т.д. а з чоловіками товаришують. Загальна кількість садомитів не більше 5% по США, 4,1 % жінок в США грались в коледжі в Ксену з Габрієль принаймі раз.

Йес, і буде потім як з woke-повісточкою і Disney, коли на новий Капітан Марвел люди просто не йдуть.

Були вже персонажи по типу Аніти Саркісян, яких запрошували щоб підвищити репрезентативність а на виході — продукт УГ.

Коли мова заходить за статистику і лгбт, то цифри малюють як в росії на виборах ))

тобто тільки в стімі онлайн давно перевалив за 100 мільйонів, й 17% з них лгбт ?) Нам вже починати перейматись за зникнення народжуваності чи ще ні ?) Ну подивившись на оригінал можна виявити відсутність будь яких конкретних даних, вибірки, статистики — буквально треба вірити на слово) Ще цікава така інформація «This year’s Nielsen Games 360 Survey shows that 10% of all gamers over the age of 18 identify as LGBTQ+. Of the 2,000 LGBTQ+ people over the age of 13 surveyed, 40% identify as gay or lesbian, 50% identify as bisexual, and 10% identify as transgender or non-binary. » Тобто вони вже з 13 років, коли людина не зформована взагалі починають відбір ? Ну і 2000 людей у вибірці виглядає дуже достовірним й репрезентативним ) Це опитування було десь тільки в Нью Йорку чи що ?)

Цікаво як розподілені відсотки у редакціїї

Швидше схоже на типову провокацію садомії, що до неї вдаються жінки з ціллю витягнути чоловіка до діла.
Та може і  в студенькій общазі
Чи навіть

Завжди знав, що в ігри грають одні під... гомосексуали. Бо як ще пояснити, що в популяції їх пару відсотків, а в іграх майже 20%)

А як життя примусить піти у футбольні арбітри ? Доведеться усе життя жити зі стеріотипами. Усім казатимеш -«Чур меня, я никагда!», а тобі у відповідь «А ну тоді ще гірше, тоді суддю на мило!».

в доті точно більше 20% бо інашке як пояснити що майже вся твоя команда під..и безрукі xD

Автор початкового дослідження або дурник або маніпулятор, думаю що останнє. В реальному світі взаємодіють реальні люди, і тому слово «репрезентація» може мати сенс в тому плані що якийсь відсоток Х% від знімальної групи фільму, чи відсоток У% від акторського складу фільму, чи відсоток від оркестру, чи від штату фірми, чи від депутатів в парламенті, і так далі, може бути репрезентований представниками якоїсть меншості людей. В тому числі ЛГБТ+.

Але іграх ВСІ персонажі вигадані! Вони не люди взагалі, і ніколи ними не були. Вони не можуть нікого репрезентувати імпліцитно (ну наприклад умовний актор Василь є геєм в реальному житті, грає у бойовику де про секс взагалі жодної згадки, але він репрезентує спільноту ЛГБТ імпліцитно). Тому щоб вигадані персонажі без акторів могли репрезентувати сексуальні меншини, то треба щоб персонаж прямо в самій грі про це прямо розповів. Що виглядає неймовірно тупо в переважній більшості жанрів. "Я Doomguy і я повинен знищити міжпросторовий портал в пекло і десять тисяч демонів, а ще я гей"(тм)

Поправте мене знаючі люди, якщо в моїх роздумах є хиба.

Бачу так: Чи не найвищим рівнем гомофобії, яка до того ж і не карається, є спроба виділити ЛГБТ, нав’язати на них якісь маркування, інклюзії. Одним словом — штучно їх виділяти із основної маси.
Чи не краще раз і назавжди визнати, що ЛГБТ інсує і це такі ж люди з аналогічними потребами, бажаннями, захопленнями.
Не треба на кожного гея ліпити #ХЕШТЕГ_ГЕЙМЕР_ГЕЙ і рахувати скільки він витрачає, які фільми дивиться, яку їжу їсть і т.д.

Ніколи цього не розумів.

Є, звісно, окрема категорія «людей» для яких ЛГБТ це спроба заробити грошей і отримати владу, при цьому до прав меншин їм пофіг. І от саме їм вигідно ліпити хештеги і завішувати все прапорцями.
Привіт Київпрайд який сидить(ну принаймні сидів) на руснявому фінансуванні і проводив антиукраїнську політику.

Бо це історія не про права, а про привілеї, про культурну війну і відстоювання своєї ідеології. Це боротьба за місце під сонцем для своєї спільноти і однодумців, за перемогу над ідейними опонентами та захоплення інформаційного простору. Короче класична культурна війна

Це продовження/розвиток історії white man’s burden. Оскільки в так званих «розвинутих» цівілізаціях прийнято підтримувати різних знедолених та ображених, це дало потужний розвиток різним персонажам, які наввипередки змагаються в тому хто з них більш знедолений та ображений. Бо за це платять. В кращому випадку грошима, а в гіршому це просто дуже модно.

cancer’s opening up a whole wonderful world for you © shameless

Колись заробляли на хворобах. Але хворобу ще треба вміти підробити. А утиснення підробляється за 0.3 секунди.

— whats the magic word to get what you want
— im offended!

І цю тему «самоутиснень» виявилося дуже легко продати різним інфантильним нездарам, яких нікуди не беруть. І тепер вони не нездари. Тепер вони «утиснені білим патріархатом». І їх залюбки використовують заради збагачення різні дорослі дяді та тьоті.

Коли ти програєш матч в Street Fighter 3, наприклад, це стається не тому що ти жінка, негр , трансвестит чи член якогось іншого клубу, якій всім роздає посвідчення сучасної жертви.

Ти програєш тому що ти гірший. Недостатньо тренувався, недостатньо добре себе показав.

Але в реалі буває складно визначити хто дійсно кращий. І це відкриває цікаві можливості для зловживань.

І так як концепція «перемагає кращий/гірший програє» в сучасному реалі погано сприймається, а різних благ хочеться всім однаково, маємо хвилю самоутиснень.

До нас це прийшло разом з повномасштабкою, «завдяки» якій в України з’явилися нові багаті глядачі. З США та ЄС грошей на «розвиток самоутиснень» можна отримати більше ніж від неокомуністів з рашки. До 24 лютого 2022 всі ці наші лгхдтв+кгб ідеологи були велоактивістами, урбаністами, чи якимось іншими грантожерами. Але після 24 лютого 2022 в Україні на лесбійках заробити можна набагато більше ніж на велодоріжках.

Років 8-9 працював ігровим журналістом. Нікого не гребла ота «проблема репрезентативності» в відеоіграх чи хто там з ким спить (і куди). Але потім виявилося що на цьому можна заробляти. І почалося.

Компаніянейм робить гру. Синьоволосий зерграш з твіттера починає атаку «недостатньо репрезентативності». Компаніянейм замість цікавих механік/персонажів/графонію пхає в продукт «репрезентативність», після чого продукт очікувано провалюється. Різницю компаніянейм забирає собі, заодно звинувачуючи гравців в тому що всі вони расисти, сексисти, нацисти та гомофоби. Профіт.

Десь так Геймергейт і почався.

Я все ще схиляюсь до думки, що це боротьба за привілеї і владу дуже обмеженого кола людей які вирішили монетизувати хайпову тему, а не про боротьбу за права для всіх ЛГБТ людей.

дуже обмеженого кола людей

ніт!
вигоди отримують усі ущемльоні:
«Канадский университет Ватерлоо нанимает преподавателей за цвет кожи, а не профессионализм. Подходят все, кроме белых мужчин»

«Канадский университет Ватерлоо нанимает преподавателей за цвет кожи, а не профессионализм. Подходят все, кроме белых мужчин»

Кумедно, що вирізка з новини саме кацапською

кумедно що права чоловіків у нас настільки занедбані, що знайти цю новину уераїнською важко. бо моніторингом таких новин займається ОДИН чоловік на всю Україну.

А можна джерело, що це за такий «ОДИН чоловік»?

додам ще, шо якщо вам самому не спадала думка погуглити по темі, то висновок невтішний (вельми перепрошую, шо далі буде російською)

...у вас в голове пятьсот маркетологов срали десять лет, а вы хотите, чтобы я там убрал за пять минут... Виктор Пелевин

NSERC Tier 1 Canada Research Chairs in Computer Science (2 positions — internal/external)

Position 1, all areas of artificial intelligence. The call is open only to qualified individuals who self-identify as women, transgender, gender-fluid, non-binary, or Two-spirit.
Position 2, all areas of computer science. The call is open only to qualified individuals who self-identify as a member of a racialized minority.

На доу не вистачає можливості приховувати пости і теми по імені автора. Зробіть, будь ласка.

Якби ще була можливість блокувати коментарі за іменем автора — зовсім би казка була.

Як же вони гроші будуть заробляти

за допомогою правил uBlock origin
я ховав з «останніх коментів» отак:
dou.ua##div.b-sidebar-comment:has(img:matches-attr(title="Anonyms Anonymsson"))
а тракторні теми отак:
dou.ua##article:has(a:matches-attr(href=/https:\/\/dou.ua\/forums\/emigration/))
якщо поставити урл автора — має сховати зі списку тем теми автора

Можно вопрос, а где эта отметка на стиме должна быть? А то вот я, к примеру, смотрю вот эту store.steampowered.com/...​/22380/Fallout_New_Vegas игру, метку не вижу, но знаю, что в игре точно с этим всё в порядке, начиная от NPC и заканчивая кое-какими перками для главного героя, которые позволяют ему подобное поведение :-)

в сенсі лише 17 %? зазвичай півтіми

ЛГБТК респонденти

. Такої репрезентації більш ніж достатньо, як на мене.

Вам ж сказали, в онлайн компететів вони не лізуть, бо там нема екологічного спілкування (коли промахнеться станом), і для апу ммр недостатньо ображатись в тві

Цікаво, що 48% ЛГБТК-гравців відмітили

Это громко сказано.
Опять это бинго сексизм/лгбтчизм. Ну не поверю что во всем геймдеве нет новостей интереснее шнурка и ботинка.

скажіть, а для ухилянтів плануються ігри з відповідною репрезентацією ?

Там вже підготували чудову стелс гру у хованки від бусиків, цікаві квест кімнати на ВЛК, крутяцький навчальний рівень на КМБ та офігенну королівську битву на Донбасі.
Є тіки один недолік — одне життя і без сейвів

Є тіки один недолік — одне життя і без сейвів

То це як грати в фіраксівський Хком на рівні айронмен з модом Лонг Вар (ліл, ще й назва моду в тему)

Я что-то недопонял. Каждый шестой геймер — ЛГБТешник?

Хау фані

Among the high school students, 57 percent have had no sexual contact in their lives, 34.6 percent had sexual contact with someone of the opposite sex, 6 percent had sexual contact with both sexes and only 2.4 percent had sexual contact with only the same sex.

57+34.6 = 91.6
Залишається 8.4 на все лгбтк з яких більшість скучаючі дєфочки в дормах :)

цей ваш камент — непрогресивний!

а от так — ви користуєтесь расисською наукою — арихметикою

якщо це й робити то в налаштувпаннях разом з деталізацією крові
деякі ігри впрачають оті 83 відсотки звичайної аудиторії

Підписатись на коментарі