На 17% ЛГБТК-гравців лише 2% ігор з відповідною репрезентацією. Результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх
Сьогодні Альянс геїв та лесбійок проти дифамації GLAAD опублікував результати першого дослідження ЛГБТК інклюзії у відеоіграх. Згідно з їхнім опитуванням, 17% активних геймерів ідентифікують себе як ЛГБТК людей. Серед молодших гравців кількість ЛГБТК більше —
В опитуванні взяли участь 1 452 активних гравців на ПК та консолях. Воно проходило влітку 2023 року.
У дослідженні відмічено, що водночас лише 2% ігор на платформах Sony, Microsoft, Nintendo та Steam мають помітку про репрезентацію ЛГБТК. В той час як звички та цінність ЛГБТК гравців не сильно відрізняються від не-ЛГБТК користувачів. У них схожі купівельні патерни, які різняться буквально у два відсотки.
До прикладу, 8% ЛГБТК+ гравців витрачають щомісяця понад $60 на ігри на противагу 10% не-ЛГБТК гравців.
І ще 23% ЛГБТК гравців щомісяця витрачають від $11 до $20 на ігри на противагу 21% не-ЛГБТК гравців.
Більше відмінностей прослідковується в типах ігор, яким віддають перевагу гравці. ЛГБТК респонденти частіше грають в одиночні та кооперативні багатокористувацькі ігри. Водночас рідше у змагальні багатокористувацькі ігри.
Одиночні ігри:
ЛГБТК респонденти — 52%
Не-ЛГБТК респонденти — 43%
Кооперативні багатокористувацькі ігри
ЛГБТК респонденти — 32%
Не-ЛГБТК респонденти — 26%
Змагальні багатокористувацькі ігри
ЛГБТК респонденти — 28%
Не-ЛГБТК респонденти — 34%
Цікаво, що 48% ЛГБТК-гравців відмітили, що почуваються більш репрезентованими в інді-іграх, створених маленькими командами, а не в іграх від великих корпорацій. Серед не-ЛГБТК гравців так само відчувають 28%.
ЛГБТК гравці значно частіше стикаються з домаганнями в іграх — 52% відмітили, що мали такий досвід, на противагу 28% серед не-ЛГБТК гравців.
З повним результатом дослідження ви можете ознайомитися за посиланням.
61 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів