«Покемони» сплять спокійно. Palworld встановила антирекорд за втратою аудиторії в Steam

В кінці січня в Steam з’явився несподіваний хіт під назвою Palworld. Гра включала елементи з багатьох відомих серій, хоча найсильніше нагадувала «покемонів зі зброєю». Вона встановлювала один рекорд за іншим, та вже через два тижні у проєкту почалися серйозні проблеми з аудиторією.

Palworld стала лідером в Steam за кількістю втрачених користувачів. За 14 днів онлайн в грі зменшився на 1,3 мільйона гравців, і це новий антирекорд в сервісі Valve. Настільки стрімко аудиторію не втрачав жоден інший проєкт.

Звісно, Palworld лишається величезним успіхом для студії Pocketpair. Тільки на ПК продажі гри перевищили 12 мільйонів копій. На момент написання новини вона все ще займає другу позицію в списку проєктів за одночасним онлайном в Steam. Однак відтік виявився колосальним.

А ви як гадаєте, спільното, хайп Palworld пройшов? Чи зможе гра втриматися в рейтингу найпопулярніших проєктів на ПК чи буде й далі втрачати аудиторію? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ох так, ну звичайно, гру точно варто порівнювати з онлайн проектами з системою матчів і нескінченним геймплеєм. Такий великий онлайн на старті релізу ніщо інше, як співпадіння, зацікавленість у незвичному проекті. Яким місцем падіння онлайну робить гру поганою, мильною бульбашкою чи ще бодай чим іншим — взагалі не зрозуміло. Це НЕ ОНЛАЙН гра.

Я провів у цій грі вже понад 100 годин, за цей час я дослідив майже всю карту, зловив майже всіх палів, вбив майже всіх, окрім одного, босів і зараз досяг 47 з 50 можливих рівнів. Гра не є нескінченною, в ній можна досягнути піку розвитку, коли вже просто немає чого робити, окрім якихось вже занадто задроцьких штук. Плюс, вона ще в ранньому доступі, тобто контент ще буде, але розробники чітко сказали, що спочатку зосередяться на виправленні помилок.

Моя повага, хоть хтось це розуміє)

Такі симптоми вірусної гри

Покищо це просто Дочасний доступ гри, там купа багів і не пророблених механік, Але вона вже зібрала більше 100 лямів баксів
Якщо її допрацюють і буде повний реліз то частина аудиторії точно повернеться

Коли на твоїй платформі виходить купа ігр, то звичайно погравшись два тижні можна переключатися на щось інше.
Якщо б ця гра вийшла на Switch, довелося б це жерти роками, та нахвалювати.

Ну звичайно, на свічі ж не виходить купа ігор кожного місяця 😉

Ну, цей антирекорд не за відсотками, а за кількістю, а це маячня. Онлайн все ще неймовірний і жодна гра не втримує свій піковий онлайн протягом місяця.

так а чому ж «втрачаються» ті гравці? бодай словом обмовилися б.

Як багато ігор мають онлайн в сотні тисяч гравців?(:

Хто б міг подумати, що так станеться. /сарказм

Зібрали грошей і задоволені

-«серйозні проблеми з аудиторією»
-look inside
-онлайн 500 тисяч, друге місце по онлайну в стім

Так а яка різниця якщо вони заробили тонну грошей?

Відчуваю себе Вангою, коли пророкував, що це довбаний хайп та пузир

ну як і з іншими гайповими проєктами типу Вальгайма, Ві райзінг і т.д.

Підписатись на коментарі