Геймдизайнер GSC Game World розповів, що його дивує й засмучує у новинах про скорочення геймдев-фахівців
Геймдизайнер GSC Game World Єгор Остапенко підняв у LinkedIn-пості цікаву тему щодо звільнень та найму в геймдеві та IT на тлі повсюдних скорочень. Переклали для вас українською:
Отже звільнення в ІТ та ігровій індустрії супроводжуються закриттям студій на щоденній основі. Компанії, що десятиліттями здавалися безпечними та престижними, виявилися врешті не такими вже й безпечними.
Погано сплановані розширення, невиправдані очікування щодо постковідної поведінки споживачів — список причин, що призвели до такого результату, можна продовжувати.
Та я не збагну, як я можу в один день читати новини про звільнення в певній компанії, а вже на наступний бачити від неї ж повідомлення «Ми наймаємо».
Навіть якщо це не ті самі позиції, які стали вакантними після звільнення людей, я це сприймаю як серйозний «червоний прапор».
Очевидно, частина з цих компаній не занадто добре впоралися зі звільненням і їм ще доведеться постаратися, щоб знову стати бажаним місцем для потенційних працівників.
І боляче бачити, як люди все ще реагують на відкриття (таких вакансій), оскільки у них немає іншого виходу, окрім як стукати в усі двері, аби отримати нову роботу й убезпечити своє майбутнє.
Також цікаво, що працівники, які приєдналися до профспілок, постраждали не так сильно, якщо взагалі постраждали. Що буквально означає, що компаніям не хочеться мати справу з більш «захищеними» членами профспілки. І фінансово простіше уникнути їхнього звільнення, ніж потім розбиратися з наслідками. Дуже «корпо», якщо говорити термінами з Cyberpunk 2077.
Те, що я справді хотів би бачити — менше безглуздих придбань та розширень, які буквально вбивають невеликі, проте помітні студії, а їхні IP-і помирають як результат з ними (Eidos-Montréal та Deus Ex гарні приклади цього).
Звісно, для деяких людей це шанс відкрити власні студії, але не для всіх цей шанс буде успішним (як і раніше). Сумно бачити як талановитих людей форсують покидати індустрію, оскільки вони не мають змогу знайти нове місце, де зможуть застосувати свої геймдевні навички.
Я б хотів, щоб у людей був шанс, шукаючи роботу, уникати компаній, які мають історії на кшталт «дізналися про звільнення з новин».
Звісно, згідно зі словами Тіма Кейна, загальна ситуація з компаніями в ігровій індустрії сильно покращилася порівняно з минулим. Та все ж, є місце для ще багатьох поліпшень. Сподіваюся, це не займе забагато часу.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів