Другий Skyrim не вдався. З моменту виходу Starfield розгубила 95% аудиторії в Steam

Ігри Bethesda Game Studios славляться своїм довгим циклом «життя». Завдяки масштабам, пригодницькій атмосфері та спільнотам модерів десятки тисяч користувачів повертаються у ці проєкти знову й знову. Однак Starfield, схоже, стала виключенням.

Остання action-RPG від Bethesda втратила 95% аудиторії в Steam. Піковий онлайн в грі на релізі перевищив 330 тисяч осіб. Однак на вихідних цей показник був трішки більшим за 12 тисяч.

Звісно, кожен проєкт втрачає певну частину аудиторії на дистанції. Проте Starfield вийшла лише пів року тому. Для відносно свіжого проєкту 95% — це значний показник. Тут також можна провести паралелі з іншими релізами Bethesda та їхнім максимальним онлайном на вихідних.

  • The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition — 34749;
  • Fallout 4 — 24354;
  • Fallout 76 — 10728.

В останнього проєкту зі списку онлайн менший. Проте Fallout 76 була зламаною на релізі й стала величезним репутаційним провалом. А ще важливо, що у всіх попередніх ігор студій піковий онлайн був набагато нижчим, ніж у Starfield.

Як гадаєте, спільното, в чому основні проблеми Starfield? Чи зможе Bethesda повернути аудиторію і що для цього необхідно зробити? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Є багато недоліків для гри. Моїм тригером стало, що це гра про космос без космосу. З трейлерів я очікував, що переміщення буде міксом між Elite: Dangerous та No Man’s Sky. Отримали просто якийсь симулятор 1990 року із десятком лоадскірнів на шляху до точки призначення. 0 із 10 за це. Куплю колись за 99% знижки.

Starfield — це не Skyrim в космосі, а Fallout 4. Коли на презентації показали, наприклад, модифікацію зброї як щось нове, я сховав обличчя у фейспалмі — бо у фоллауті вона вже була, але була зроблена цікавіше.

В іграх Bethesda головним елементом було нескінченне нашарування історій: від великих і цікавих до крихітних, що читаються у кожному руками виставленому камені. У Fallout 4 таких історій теж було вдосталь. У Starfield такого немає. (Серйозно, 3 «оригінальні» піратські записи на весь комсос??) А основний сюжет викликає безліч питань і зауважень. В якийсь момент ти чудово розумієш, що нічого нового гра тобі не запропонує і просто не хочеш грати у сам Starfield.

До того ж самих зорь в грі майже немає. В космосі неможливо робити нічого окрім «піу-піу». В космосі немає цікавих квестів, ситуацій, локацій. Рандомні зустрічі завчаєш дуже швидко, бо їх дуже мало. Кора постійно говорить: «круто було б вимкнути грав драйв і відчути космос», але в умовах гри це сприймається як гірка іронія.
Вже є мод на «досвітові польоти», який робить космічні подорожі хоч трошки атмосфернішими. Бо виходить смішно, що атмосферу космосу набагато крутіше передає навіть Eve Online.

Найцікавіше те, що з тим, що є в грі, можна було б створити безліч цікавого контенту, історій, але цього поки що зроблено не було.

Єдина принципово нова для Bethesda механіка — будівництво космічних кораблів. Але вони змушують мучатися, щоб в неї пограти. Хто не знає, в грі будувати кораблі ДУЖЕ дорого. Якщо не користуватися багом на продаж незареєстрованих кораблів, на те, щоб продати (не зібрати, а саме продати!) весь лут, піде купа часу, коли ти просто чекаєш, коли ж там у торговця гроші оновляться.

І це ми ще не говоримо про нудне дослідження планет, з однаковими тваринами і рослинами і пейзажами і печерами і базами і..., яке можна було зробити хоч трохи захопливішим з часів першого Mass Effect (там тебе хоча б несподівано міг Молотильщик зжерти).

Підсумовуючи. В космосі Starfield немає нічого цікавого. А сюжетні лінії короткі, і слабкі. Геймплей застарілий, а новий схований за стіною болю.

Сподівання на те, що щось цікаве станеться з новим DLC, і аналогічно Кіберпанку Старфілд ще розквітне.

P.S.
Модери вже проробили купу роботи: від покращення інтерфейсу до квестів на будівництво кораблів. Тому я впевнений, що якщо не Bethesda, то комьюніті гру витягне.

Дивно міряти однокористувацькі ігри за післярелізним онлайном (Fallout 76 взагалі мультеплеєрний проект з тривалою підтримкою). У переважну більшість ігр люди не повертаються після проходження. Високий онлайн Skyrim або Fallout 4 обумовленний тим, що вони створюють унікальний світ у якому просто приємно знаходитись. Starfild — це проста пригода у космічному сетингу яка увібрала в себе, майже, всі проблеми минулих ігор, але не дала натомість цікавого і унікального світу, який хочеться вивчати і повертатись в нього.

Її зламали декілько моментів:
1. Гра розрахована на сучасне залізо, яке є не у кожного.
2. Поганий гейм дизайн.
3. Поганий сценарій.
Ця гра була пречиною і це проявилося навіть в мемах самої бесезди, яка іронічно обстібала старфілд, порівнюючи його з БГ3 у скримері.

1. Гра розрахована на сучасне залізо, яке є не у кожного.

Це вже так «ніфіга не оптимізована» називається?
Бо графіка там не сказав би що прям на топове залізо.

Графіка хороша, але розкривається лише у інтерьєрах приміщень. У відкритому світі завелика ставка була зроблена на процедурну генерацію, йому явно не вистачає робити художників

Ну бо гра просто недороблене гі.но за купу грошей.

Грав старфілд на релізі, десь на 200+ годин навіть награв. Скайрім думаю годин на 600 набігав у свій час. Коли старфілд вийшов, то на ностальгії перші 50 годин пролетіли непомітно, а потім дедалі більше помічаєш, що стає нуднувато. Трохи вбив часу в конструкторі кораблів, він вийшов прикольним, трохи часу в аутпостах (ось вони не такі прикольні), трохи побігав за ачівками.
Загалом зараз просто не хочеться повертатись в той процедурно згерерований світ з купою екранів завантажень. В скайрімі теж цього добра було багато, але зараз це сприймаєш абсолютно не так. Думаю варто було додати хоча б безшовні польоти в межах системи і кілька систем проробити якісно (як у Outer Wilds), бо в скайрімі саме ось це відчуття пригод і невіданого в межах однієї величезної мапи найбільше чіпляло.

Все ж не назвав би старфілд поганою грою, просто вона вже морально застаріла.

Outer Wilds топ, пам’ятаю як мене вразив перший виліт в космос без завантаження. Та й гра просто неймовірна загалом)

Другий Skyrim не вдався

Хтось це називав другим скайрімом?

Та ні, тут мається на увазі, що грі не вдалося так втримувати аудиторію, як це робить Скайрим)

Це мабуть прокляття таких студій що випутили щось легендарне. Бо від них завжди очікують знову таке ж.
Мені доречі скайрім після морровінда залетів далеко не одразу.

Я Морровінд грав зовсім трішки, а після Облівіону Скайрим залетів)) Хоча я загалом не фанат такого типу ігор)

Підписатись на коментарі