Другий Skyrim не вдався. З моменту виходу Starfield розгубила 95% аудиторії в Steam
Ігри Bethesda Game Studios славляться своїм довгим циклом «життя». Завдяки масштабам, пригодницькій атмосфері та спільнотам модерів десятки тисяч користувачів повертаються у ці проєкти знову й знову. Однак Starfield, схоже, стала виключенням.
Остання action-RPG від Bethesda втратила 95% аудиторії в Steam. Піковий онлайн в грі на релізі перевищив 330 тисяч осіб. Однак на вихідних цей показник був трішки більшим за 12 тисяч.
Звісно, кожен проєкт втрачає певну частину аудиторії на дистанції. Проте Starfield вийшла лише пів року тому. Для відносно свіжого проєкту 95% — це значний показник. Тут також можна провести паралелі з іншими релізами Bethesda та їхнім максимальним онлайном на вихідних.
- The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition — 34749;
- Fallout 4 — 24354;
- Fallout 76 — 10728.
В останнього проєкту зі списку онлайн менший. Проте Fallout 76 була зламаною на релізі й стала величезним репутаційним провалом. А ще важливо, що у всіх попередніх ігор студій піковий онлайн був набагато нижчим, ніж у Starfield.
Як гадаєте, спільното, в чому основні проблеми Starfield? Чи зможе Bethesda повернути аудиторію і що для цього необхідно зробити? Діліться думками в коментарях.
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів