«Коли я граю в ігри, я хочу бачити когось, хто виглядає краще, ніж я сам» — геймдиректор Stellar Blade. А для вас важлива зовнішність героя чи героїні, за яких ви граєте?
Game Director майбутньої рольової гри Stellar Blade заявив, що гра завдячує маркетинговому успіху великою мірою тому, що у ній приділяли «особливу увагу» задній частині тіла моделі головної героїні. Про це Hyung-Tae Kim сказав у розмові з GamesRadar+ про дизайн персонажа протагоністки Єви. Цю героїню створювали на основі скану тіла відомої корейської моделі Shin Jae-eun, на чому фокусувалися в ранніх трейлерах Stellar Blade.
«Ми приділяємо особливу увагу задній частині персонажа, тому що саме на неї дивиться гравець більшу частину ігрового часу. Тож ми вважаємо її досить важливою» — зазначив геймдиректор. — «Якщо чесно, коли я граю в ігри, я хочу бачити когось, хто виглядає краще, ніж я сам. Це те, чого я хочу. Я не хочу бачити просто щось нормальне, я хочу бачити щось більш ідеальне. Думаю, це дуже важливо. Адже, все ж таки це розвага, цільова аудиторія якої — дорослі люди».
21 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів