Що для вас «червоний прапор» в іграх?

Шановна спільното, запрошую вас до обговорення. Розкажіть що для вас «червоний прапор» в іграх? Простими словами, що для вас буде одразу тверде ні. Зрозуміло, що болотне походження, тому про це можна не писати. Також як приклад додаю відповіді, які надали мені користувачі Х (Твітер).

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Беззмістовні діалоги, що не поглиблюють сюжет, а лише займають ефірний час і ти не можеш їх скіпнути.
Якщо графіка корява, поганий фон, немає пейзажу, деталей.
Мене бісить, якщо немає харизматичних персонажів другого плану особливо жіночі. Якщо там як в першому відьмаку, то таке собі. Або безпонтова жіночка з бордерленд.

Особисто для мене не дуже покрокові стратегії в бою. Комусь заходить, але не моє.

І останнє, але дуже важливо, що наприклад не подобається в Елдер Рінг чи Ніох — довго качатись та знання математики чи таймінгу, щоб просто насолоджуватись процесом. 1-2 вихідних, а ти шукаєш меч, що викликає блідінг 20 годин без ютубу, щоб завалити боса впродовж 6 годин 🥴

Червоні прапорці, через які навіть цікаві у інших аспектах ігри улюблених серій швидко опиняться в ігнор листі або гарантовано підуть на рефанд з негативним відгуком:
1) pay-2-win/pay-2-progress/pay-4-convenience елементи у платній грі — для мене сюди належать взагалі усі елементи, які не є винятково косметичними, впливають на ігровий досвід та вимагають платити додатково реальні гроші більше 1 раза або більше вартості самої гри(XP/Resource Boosters, Time savers, etc.). Приклад: Fallout 76 (Repair Kits, Unlimited storage for crafting components, Unlimited storage for ammo, monthly subscription for solo-play etc.)
2) Forced PvP у іграх, де PvP не є головним елементом. Приклад: Lords of The Fallen — у коопі неможливо вимкнути Invasions PvP механіку: або ти граєш соло и тоді можеш вибирати увімкнути чи вимкнути Invasions, або граєш з другом у коопі iз завжди увімкненими Invasions.
3) Відсутність seamless shared progression у кооп грі, яка цікавить лише заради коопа. Тобто коли прогресс йде лише хосту та/або лише хост може бачити кат.сцени та спілкуватися з NPC. Приклади: Far Cry 5 (only the host will ever progress their story), та той же Lords of The Fallen (де тільки хост може розмовляти з NPC та приймати участь у сюжеті)
4) Forced Penalty real-world timers — коли є якийсь таймер прив’язаний до реального часу, який продовжує йти навить коли гравець в гру не грає, та який карає гравця, якщо той не встиг зробити щось до закінчення таймеру. Приклад: Icarus (на момент релізу) — гравцю на кожне завдання давалось кілька днів/годин реального часу до закінчення якого гравець мав дістатися до точки старту по покинути планету не залежно від ступеня завершення завдання. Якщо гравець не встиг цього зробити (не працював інтернет/комп, хворів і т.д.) то він втрачав назавжди цього перса з усією прокачкою та обладнанням, що могло дорівнювати десяткам годин грінду.
5) Відверта токсичність розробників до гравців(Прямі образи/погрози гравцям). Відверта брехня та перекладання відповідальності за проблеми та невдачі гри на гравців. Приклад: Cities: Skylines 2 (на момент релізу) — мала багато технічних проблем, деякі з яких були просто тупі, та у рази швидше фіксилися модами від фанатів ніж це робили розробники. Але замість вибачитись за неякісний сирий реліз CEO не вигадав нічого краще як публічно звинувачувати самих гравців та погрожувати усьому ком’юніті фанів.

Жовті прапорці — дуже суб’єктивні, я скоріше за все пройду мимо гри, але без негативних відгуків(якщо для цього немає більше вагомих підстав). Навіть залишається шанс гарного відгуку та те, що не зроблю рефанд, навіть якщо зрозумів, що сам вже ніколи не буду в це грати:
1) Занадто багато потрібних для розуміння сюжету діалогів без Voiceover — в мене вже поганий зір, читати гору текстових діалогів де більше 50% непотрібної «води» навіть в окулярах мене швидку втомлює. Якщо неможливо проскіпати більшу частину текста без втрати розуміння сюжету, то це вже не для мене.
2) Forced parkour — це не про наявність optional parkour-елементів взагалі, а про постійну потребу виконувати певні послідовності дій строго у певному порядку. I hate parkour! Я вже занадто старий для цього. Приклад: DOOM Eternal — обов’язковий паркур щоб дістатися від одної арени до наступної мене просто вибісив. У дитинстві мені таке би сподобалось, але зараз вже не стану витрачати на це свій час.
3) Forced Penalty in-game Timers — коли є якісь постійні таймери, що змушують тебе грати строго певним чином, а не як тобі зручно, та карають за недотримання. Приклад: X-COM: War of the Chosen — ці таймери абсолютно у кожній місії просто бісять. Навіть коли ти все одно закінчив місію у 90%+ випадків швидше без жодних проблем, все одно сам факт присутності таймера бісить, тож довелось прибирати його модами.
4) Відсутність можливості честного matchmaking у competitive іграх — це не про «поганий» чи «гарний» matchmaking та його баланс, а або про його повну відсутність(коли кожний може потрапити проти кожного незалежно від навичок/прокачки/рангу) або про неможливість грати лише однаковими групами. Приклад: The Hunt Showdown — якщо ти solo-гравець, то тебе можуть закинути проти груп з 2-3 гравців на одну карту, тобто з 12 гравців на карті легко можно потрапити у расклад 3-3-3-2-1, де ти будешь єдиним solo. Зараз там уже добавили опцію «Allow Groups of Three», яка дозволяє соло гравцю не потрапляти на карти з групами по 3, але опції грати лише проти інших solo гравців все ще не завезли, тоже розклади 2-2-2-2-2-1-1 залишаються реальністю.
5) Enemy Auto-leveling у сюжетних іграх з RPG прокачкою — це взагалі вбиває увесь сенс прокачки, коли усі супротивники стають сильніше разом з тобою. Приклад: Assassin’s Creed Odyssey
6) Ігри, які не додають ніякого нового досвіду, а лише копіюють(здебільше не дуже якісно) те, що вже багато разів було зроблено раніше. Сюди належать більшість low-budget виживачів «у відкритому всесвіті», майже все, зроблене на рушії RPG Maker, більшість 2D platformers, Card Collection Games, RTS клони на C&C/Starcraft, etc. Якщо виникають думки на приклад такі: «Я це все вже багато разів бачив... Різниця лише в тому, що середньовічного бомжа з металевою кіркою замінили на бомжа космічного з кіркою лазерною, а все інше відчувається та грається так саме...» — тоді цьому «шедевру» саме місце в ігнор-листі.

— коли нема швидких переміщень, а по квестам треба бігати по декілька кілометрів, і гра перетворюється в симулятор бігуна
— коли для того щоб розважитись, потрібно придумати собі заняття
— коли противники або еквіп не відрізняються на різних стадіях гри(наприклад монстр з 1лвл локації такий самий як на 100лвл тільки трохи іншого кольору, те саме з еквіпом)
— коли дуже багато різного роду записок/текстів і т.д з різного роду інформацією яку потім ніде застосувати і вона взагалі виходить юзлесна.

це не про неї, чи то ви хочете порадити? виходячи з опису в стімі, виглядає досить гарно, треба буде спробувати.

4 — це прям про неї, хіба ви любите лор)

Нє трожь лошадку ))
Прикольна гра, цікавіше ніж абсолютно ніяка діабла 4.

ну я власне її і взяв після рефанда за д4, 64 грн за базу на розпродажі, а потім добрав длс

Під ваш опис ідеально підходить RDR2 ))

Кстати, такой вопрос. Как сделать так, чтобы запуск этой самой игры не заканчивался синим экраном смерти? И возможно ли это? Игра стимовская, легально купленная, поставлена на Windows 10.

А блок живлення витягує відяху на пікових нагрузках?
В мене колись були такі приколи, або синій екран або повне перезавантаження.
Ще бувають глюки якщо дрова на відяху старі.

Дякую всім хто долучився до обговорення, цікаво було читати ваші коментарі. Для тих, кому також ця тема була цікава є прохання, може підтримати своїми 6 гривнями збір для мого доброго знайомого з 53 ОМБр для його бригади (вся інформація в іншому топіку тут же на GameDev DOU) gamedev.dou.ua/forums/topic/46744

P.S. Редакція, якщо так не можна, то видаліть і напишіть мені, я і не планую так більше робити, але не хочу бути в списку порушників правил.

Low Poly або піксельна графіка. Я не графоман, час від часу в оригінальний Дум з модами граю, але таке просто дратує. Лоу полі виглядає наче мені намагаються втюхати прототип гри, який не дійшов до наступної стадії розробки, а від піксельної графіки блювати хочеться.

От прям заділи, що аж відповісти захотілось, бо люблю оригінальний Дум теж, але люблю лоу-полі і піксельну графіку

вибачте, але все залежить від бюджетів
накліпати автентичний low-poly — це в рази дешевше ніж:
— накліпати адекватний концепт арт під high-poly
— наробити цих хай полі моделів
— анімувати їх правильно (шо б ніде не було «хвиль зайвих»), наробити також до них правильної косметики й шо б воно не виглядало наче на модель надягнули мішок, або взагалі «пусті» персонажі без стилю, наче вони з «unreal marketplace» бездушні пластикові манекени
— анімації мають бути набагато складніше ніж для лоу-полі, бо від них не очікуєш реалістичності
— потім це все ще текстурувати вже треба не 16×16 текстурою, а високої здатності й в декілька шарів шо б було видно шо то шкіра а то одяг й оце все
— потім з’ясувати шо скелетна анімація декількох десятків персонажів в сцені жере процессор як не в себе й треба оптимізовувати
— потім зрозуміти шо 1060-3060 «топова народна» відеокарта — ніфіга не топова в плані перфомансу, хоча й є у кожного кожного пересічного, вона вже не потяне ці high poly — почати «різати полігони», оптимізовувати текстури, текстурні шейдери й оце все
й так далі
й це все купа часу, але шо більш важливо — більше грошей, бо для тієї ж кількості людей це вже робота на десятки років й треба збільшувати штат
ну й не бачив ААА з лоуполі (ну майже), зазвичай це досить бюджетні ігри — які не коштують як ААА й навіть часто як АА

завдяки лоуполі можна добитися гарного візуального й головне впізнаваємого, але автентичного стилю, при цьому за розумні гроші.
єдина проблема шо дето досі хто не вміє готувати лоу-полі

щодо піксельарту — то я б сказав шо є різні підходи до нього, й там складно сказати шо весь піксель арт гуано. скажімо піксель арт в Pillars of Eternity це одна річ в собі, й знову ж таки на нього було витрачено дофіга часу, але на нього приємно дивитися
піксель арт терарії теж топ для того жанру
але багато де пхають вручну зроблений на колінці піксель арт, де люди не розуміють багатьох речей про піксель арт як то затінення й т.д. а ще гірше занадто зменшую роздільну здатність того арту — коли вже складно візуально вгадати шо то взагалі таке, додати хайлайти, й тіні вже непросто й виглядає він занадто пласким
не скажу шо сам люблю піксель арт ігри, але є дуже гарні, хоча їх на пальцях декількох рук

Ну ви ж цим і підтверджуєте мою тезу про те, що наче намагаються втюхати прототип гри. Я все розумію і ні кого не засуджую, але мені таке не подобається і грати і тим більше платити за таке я не стану за рідким винятком. Винятки були — Dead Cells наприклад, проте як на мене виглядало б на багато краще без пікселів.

втюхати прототип гри

вибачте шо не у всіх є 100 млн долларів на розробку гри. вимбачте, дуже вибачте </шрек мем>

Вибачте, що я не зобов’язаний грати у ваші лоу полі ігри.

Коли розробник та видавець тебе на@#ав на шекелі, тому що були багато обіцянок, а реалізації нуль. :)

Пей-ту-він, дрочильні, всяка фіфа та гоночки, шутани

Деякі червоні прапорці: коли незрозуміло, що робити і навіщо або коли сюжет безкінечно довго розкачується. Приклад: Star Wars Fallen order — спочатку гра починається доволі жваво, кудись лізеш, біжиш, мечем махаєш. Потім тебе кидають на якусь карту, де майже нічого немає і тобі треба знайти якусь хрєнь(ancient tomb чи щось таке). Дві години лазив, наче знайшов, і потім тебе закидають на аналогічну локацію де знову треба якусь хрень шукать! Де, б..ть, бої на лазерних мечах і вся оця бодяга по зоряним війнам? Дропнув, погравши години 3, зараз вже немає стільки часу, щоб грати по 100 годин і лазить по всім кущам)
Або буває просто не чіпляє ігровий світ, як от наприклад в Elex: наче і треба кудись іти, щось там шукати і з кимось битись, але тупо нецікаво.

Теж бігаю в star wars зараз. Дуже багато рутини

для мене «червоний прапор» — коли в грі є червоні прапори, якщо ви розумієте про шо я: радянська чи пост радянська атмосфера
* тематика навколо другої світової — одразу нафіг
* мімімі, каваї, лолі, фурі — нафіг
* будь який натяк на зламаний мультіплеер якщо гра орієнтована на мультіплеер
* криві й дубові анімації, якщо це ААА — бюджет на рекламу був, а на анімації ні? нафіг
* гра має провалля в темпі, починаєш активненько, але потім бац й темп міняється — не люблю таке, якщо я вже прийшов релаксонути — то не треба «качелів» — або швидко, або повільно — під настрій (тут кажуть шо фігово коли гра не каже шо робити — не згоден радикально, minecraft, enshrouded, elden ring, й купа інших ігор як раз найцікавіше було грати в перший раз — коли не розумієш шо й як й ніхто тобі не підказує. але от якщо вона просідає в темпі — або стрибає в темпі «винаходів» в ігровому процессі — це сумно, й рефанд)
* розуміння шо гра наче й непогана, але на неї треба 100500 годин — оце усвідомлення більше за все відлякує — особливо на старті, при цьому я можу витратити на гру 100500 годин, але якщо я цього не усвідомлюю
* гра де треба тримати кнопку довше декількох секунд, чи ще гірше довбати її й просто дивитися в цей момент на екран, особливо якщо це «основна механіка» з якою прийдеться «працювати» — нафіг
* гра без ПвП де воно само проситься (привіт Skull & Bones)
* попередня версія гри від цих розробів була сира або закинута, а якщо ще й з купою платних DLC
* сира бета за декілька місяців до релізу (якщо не змогли пофіксити обмежений набір контент, шо вже казати про всю гру?)
* ембарго на рев’ю до дня релізу замістьрозсилання копій на огляд всім бажаючим, обмеження списку рев’юверів, «10 з 10» від невідомих медіа у трейлерах, забагато хайпу але з нарізками геймплею лише від розробників
* анонс за декілька років до релізу — для розгону хайптрейну за рік-два до релізу
* постійні переноси — або команда розробників не усвідомлює масштабів проблем, або ж не може переконати менеджмент — значить або все одно релізнуть сире, або менеджмент примусить це зробити рано чи пізно — таке звісно утримує від покупки на релізі, пограти то через пару років на розпродажу можна, якщо воно виявиться таки норм, але зазвичай воно того не варте
* гра намагається в дуже багато жанрів, але жоден не доводить до чогось адекватного — нафіг

Половину з цього ти не дізнаєшся поки не купиш гру)

а для чого існуюють огляди, відгуки Steam та нумограї?

геймплей за 200 годин якого карще було бі цікавого лише 30-40

Декбілдер. Якщо в часи популярності роглайтів всі якось органічно намагались вбудувати механіки, то з цими картками вже ідіотизм повний час від часу

Коли гра марнує мій час, штучне збільшення хронометражу.

«We’re esports oriented»

Одразу видно, що чуваки не розуміють що роблять

Коли я задовбався в це грати.

3 фази боса дуже задовбують. Відсутність можливості зберегти прогрес протягом довгого квесту. Багато ігор я кинув на останій місії, бо просто задовбало 10 разів перепроходити. Також не люблю темні локації.

О, за 3 фази респект. Це кончений непотріб. Ну типу зробіть 10 тоді.

ви засмутили сестру Фріде

Гра з великою кількість локацій, але без наявності карти чи чогось типу навігації. Мені і в реальному світі треба раз 10 дорогу показати, щоб я її запамʼятав, а в іграх так зовсім гублюся. Тому як тільки бачу квест тіпа «піди знайди гобліна в зеленому будиночку», і при цьому не показано де той будиночок — гра для мене закінчується

Ну це в нормальних іграх. А в мобільних — це механіки «енергії» «сердечок» «спроб», ітд. Типу грай раз в годину, або заплати. Та ідіть нахер, я просто видалю таку гру)

Платна гра, яка вимагає, мати підключення до мережі, щоб зіграти в одиночну кампанію.
— А потім сервер «закривають», а платна гра, стає не робочою.

Если игра перенасыщена «повесточкой» — ЛГБТ, черные и их права, весь этот SJW, который пихают без меры по поводу и без повода. Я не против либеральной идеологии, но против оголтелой пропаганды, подменяющей собой суть произведения, от сюжета до формы.
Наглядный пример среди игр — Borderlands 3. С этой частью борда для меня умерла.

Блін ніколи не грав в Borderlands, що ж там такого страшного?

Ничего страшного. Более того, если в предыдущие части не играл, может и поиграешь. Это как последние фильмы по «Звездным войнам» или «Терминаторам» — те, кто не видел оригиналы, не понимают, почему олдфаги плюются от продолжений.

Зазвичай через відсутність або повну нелогічність сюжету. На повістку якось пофіг, поки діалоги на повний треш не перетворюються і стають ну дуже слабкими.

Творчество советского периода наглядно показало в свое время, что объединить в одном произведении оригинальный авторский замысел и пропаганду получается у единиц. А если пропаганда не вторична, а первична к творчеству, на выходе получаем тонны шлака.
Поэтому когда в произведении (будь то игра, фильм или книга) сюжет, диалоги, интрига никуда не годится, но зато полно феминисток, негров и геев, то первое прямое следствие второго.

Так может всё гораздо проще. Разработчики рассматривают основного потребителя этой игры среди чёрных американцев. Поэтому и сюжет там такой, какой понятен им.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Просто упорота гра, де вони якраз стібуться над повісткою.

єдиний ред флєг який повинен бути — гра продається на расії

то шо продається на расії то якраз зашибісь, росіяни тратять гроші на іграшки, а не на зброю, а якщо ще ті гроші йдуть на ЗСУ то взагалі ++

стім платить податки з прибутку за продажі іграшок русні, тож купуючи ігри на росії — ворог отримує більше грошей на зброю, ніж якщо б там ці ігри не продавали.

Чекай, я чув Стім не приймає російські картки. Росіяни платять із іноземних, платячи податки в інші країни.

Вони поповнюють через Казахстан, а далі податки все ж платять в країні звідки люди, то купили, і де сервери самого Steam, їх до речі жодний не відключили.

Підписатись на коментарі