Художники відтворюють в Blender всесвіт Гайрул, уявляючи його без води в проєкті Wind Waker: Unflooded. Карта завершена вже на 45%
Майже два роки тому режисер і музикант Джо Кендрік запустив Wind Waker: Unflooded — масштабний 3D-проєкт, що має на меті відтворити всесвіт Гайрул (Hyrule), уявляючи, який вигляд мала б карта, якби вона не була занурена під воду.
Проєкт створюється на базі карти Загубленого Королівства від художника MrJmZack на DeviantArt, на якій зображений Гайрул перед Великим потопом.
Світ Гайрул відтворюють у стилі The Legend of Zelda: The Wind Waker 2002 року, а працює над цим понад 12 художників, використовуючи Blender.
Багато локацій світу вже створено, серед яких замок Гайрул, станодавнє місто Герудо та інші. 1 лютого автор поділився новинами про поточний прогрес проєкту й оголосив, що він виконаний вже на 45%. Це дає надію, що рано чи пізно, фанати Зельди зможуть повештатися переосмисленою мапою та дослідити нові, небачені простори ігрової мапи.
Так виглядає світ з поточним прогресом:
А ось так виглядають окремі локації, якими поділився раніше автор проєкту.
Слідкувати за прогресом ви можете на офіційному YouTube-каналі Wind Waker: Unflooded.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів