Художники відтворюють в Blender всесвіт Гайрул, уявляючи його без води в проєкті Wind Waker: Unflooded. Карта завершена вже на 45%

Майже два роки тому режисер і музикант Джо Кендрік запустив Wind Waker: Unflooded — масштабний 3D-проєкт, що має на меті відтворити всесвіт Гайрул (Hyrule), уявляючи, який вигляд мала б карта, якби вона не була занурена під воду.

Проєкт створюється на базі карти Загубленого Королівства від художника MrJmZack на DeviantArt, на якій зображений Гайрул перед Великим потопом.



Світ Гайрул відтворюють у стилі The Legend of Zelda: The Wind Waker 2002 року, а працює над цим понад 12 художників, використовуючи Blender.

Багато локацій світу вже створено, серед яких замок Гайрул, станодавнє місто Герудо та інші. 1 лютого автор поділився новинами про поточний прогрес проєкту й оголосив, що він виконаний вже на 45%. Це дає надію, що рано чи пізно, фанати Зельди зможуть повештатися переосмисленою мапою та дослідити нові, небачені простори ігрової мапи.

Так виглядає світ з поточним прогресом:

А ось так виглядають окремі локації, якими поділився раніше автор проєкту.

Слідкувати за прогресом ви можете на офіційному YouTube-каналі Wind Waker: Unflooded.

Як вам така ініціатива? Чи є ігрові локації, які б ви хотіли переосмислити у власному проєкті? Чи можливо вже це робите? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі