Проблеми імпорту png спрайту в Construct 3

Всім привіт, спільното!

Мене звати Микола і я почав знайомитися з ігровим рушієм Construct 3. І от власне одразу до суті проблеми...

При імпорті в проєкт спрайту в форматі png, якщо по краях такого спрайту є напівпрозорі пікселі, — то в превʼю проєкта цей спрайт відображається наче з білим контуром, з білою обводкою...

Навіть не знаю, де ще шукати інформацію з цього приводу. Можливо хтось мав досвід. Додаю зображення.

Зліва на право: оригінальна png картинка, вигляд спрайту в редакторі Construсt-та , і вигляд спрайту у вікні превʼю...

Дякую за ваш час.


Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

png конвертируется в какой-нибудь вариант битовой матрицы dds. Ну так вот, есть форматы, где обрезан альфа-канал, и есть dds-форматы где альфа-канал однобитный. При конвертации плавный градиент альфа-канала в исходном png-изображении округляется до коцего значения, и поэтому становится видна белая каёмка по краям. Нужно использовать текстуры с полноценным альфа-каналом в таком случае. С обрезанным может быть полезно только при использовании gif.

Дуже дякую, тепер хоч розумію в чому суть проблеми і буду вирішувати.
Спасибі!

Ні, це ноун баг, де є пару варіанті забайпасити це. В тебе є у розвертці десь по краям якісь білі png файлы, тому, або зробити відступи для кожного файла. У едіторі малюнків є баттон(або хоткі Alt+C), додати 1 прозорий піксель по бокам. Інший спосіб, точно пофіксить проблему, але трохи більше хардварних ресурсів буде їсти — постав Downscaling quality значення на High.

Спробував Downscaling — на жаль не допомогло..(((
Не до кінця розумію перший варіант. Потрібно збільшити спрайт, щоб по його сторонах були пусті пікселі?

Просто загружай текстуры в формат R8G8B8A8, у тебя там дефект, типичный для обрезанного альфа-канала.

Підписатись на коментарі