Інтерактивний дизайнер створив сетап, який дозволяє подихом керувати графічними часточками
Австрійський цифровий художник та інтерактивний дизайнер Стівен Марк Кублер (Steven Mark Kübler) створив сетап, який дозволяє в реальному часі керувати системою часточок у сцені за допомогою простих взаємодій з сенсором. Він зробив це в рамках дослідницького проєкту для своєї магістерської наукової роботи.
В основі сетапу — плата мікроконтролера Arduino і TouchDesigner від Derivative, які разом можуть інтерпретувати інформацію з різних датчиків і використовувати ці дані для динамічного регулювання гравітаційного прискорення партіклів у межах сцени.
Цей сетап дозволяє маніпулювати графічними часточками за допомогою простих дій у реальності — подути на сенсор, занурити його у воду або ж порухати рукою біля нього. Ймовірно, це лише частина того, на що здатен цей сетап, якщо «погратися» з ним довше.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів