Інтерактивний дизайнер створив сетап, який дозволяє подихом керувати графічними часточками

Австрійський цифровий художник та інтерактивний дизайнер Стівен Марк Кублер (Steven Mark Kübler) створив сетап, який дозволяє в реальному часі керувати системою часточок у сцені за допомогою простих взаємодій з сенсором. Він зробив це в рамках дослідницького проєкту для своєї магістерської наукової роботи.



В основі сетапу — плата мікроконтролера Arduino і TouchDesigner від Derivative, які разом можуть інтерпретувати інформацію з різних датчиків і використовувати ці дані для динамічного регулювання гравітаційного прискорення партіклів у межах сцени.

Цей сетап дозволяє маніпулювати графічними часточками за допомогою простих дій у реальності — подути на сенсор, занурити його у воду або ж порухати рукою біля нього. Ймовірно, це лише частина того, на що здатен цей сетап, якщо «погратися» з ним довше.

Як гадаєте, чи можна було би використати подібну технологію в іграх для більш імерсивного досвіду гравця? Які цікаві сетапи для роботи з графікою чи звуком бачили та знаєте ви? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Він зробив це в рамках дослідницького проєкту для своєї магістерської наукової роботи.

Зчитати одне значення з АЦП чи датчика відстані це у них магістерська робота? 🤨

Ймовірно, це лише частина того, на що здатен цей сетап, якщо «погратися» з ним довше.

Так, той датчик контакту води ще як закладка в книгу згодиться, чи як лопатка для млинців.

В загалом це дуже круто) Хотілося би побачити поширену версію :)

Підписатись на коментарі