Повний хаос за лаштунками The Day Before. Подробиці грандіозного ігрового скаму від русні

The Day Before — провальна гра, яку розробила русня. І хоч ми з вами знали, що русня нічого хорошого зробити не може, західні гравці купилися на рекламу і врешті постраждали від скаму.

А нещодавно німецькі ігрові видання Game Two та GameStar провели ціле розслідування, яке ми і хочемо обговорити.

Отже, The Day Before вийшла з великими затримками в дочасний доступ в Steam 7 грудня 2023 року й обіцяла гравцям «переосмислене постапокаліптичне MMO-виживання у відкритому світі, дія якого відбуваються в наші дні на східному узбережжі США після смертельної пандемії». Гра вийшла навіть з текстовою українською локалізацію, а її ціна була 740 гривень, та вже 11 грудня її продажі припинилися. Засновники студії звинувачували в цьому «кампанію ненависті від блогерів».



The Day Before отримала менш ніж 16% позитивних відгуків. У рецензіях в Steam її називали найгіршою грою 2023 року та просто скамом.






А вже 22 грудня в Steam-спільноті гри повідомили, що студія Fntastic, яка її випускала, припинила своє існування, а сервери гри були вимкнені 22 січня 2024 року.



Зараз стали відомі нові подробиці з-за лаштунків розробки The Day Before, які виявилися ще більшим хаосом, ніж хтось міг собі уявити.

Ігровий сайт Game Two анонімно поспілкувалася з 16 ексспівробітниками Fntastic та одним з колишніх «волонтерів гри», а також сімома працівниками видавця The Day Before — Mytona. Всі вони змалювали приголомшливу картину.

Джерела Game Two стверджують, що робота у Fntastic була «чистим хаосом манії величі» засновників студії — братів Готовцевих. За їхніми словами, розробці постійно заважали мінливі примхи братів, які змушували змінювати стиль гри щоразу, як пограли в якийсь новий великий проєкт місяця.

Їм довелося декілька разів змінювати систему створення героя у грі, аби не відставати від GTA Online, потім — від Hogwarts Legacy, а потім — від Baldur’s Gate 3. А після того, як один з братів зіграв у Marvel’s Spider-Man 2, довелося кардинально змінити ігрове оточення зі задимленого та гнітючого міста на щось більш яскраве та позитивне.

Один з колишніх розробників також стверджує, що про те, що гра має бути MMO, сама команда дізналася лише, побачивши трейлер.

Вражають також й інші деталі, якими діляться колишні співробітники. Вони стверджують, що Fntastic використовувала багато молодої, недосвідченої робочої сили, яку залучала зі своєю бази в якутії, а також з інших країн колишнього СРСР, таких як Казахстан та Вірменія. А в місяці кризи вони працювали багато «добровільних» неоплачуваних понаднормових годин. Одне з анонімних джерел стверджує, що їм доводилося «просити кілька годин перерви, щоб знайти час, аби сходити в душ чи поїсти».

Окрім того, декілька джерел Game Two підтвердили, що співробітники змушували платити компанії штрафи за здачу неякісної роботи. Наприклад, $1930 за неякісні записи голосу. Також в компанії панувала політика спонтанного звільнення — одного з п’яти тестувальників The Day Before звільнили безпосередньо перед випуском гри після того, як один з Готовцевих зіткнувся з якоюсь помилкою.

Що стосується самих братів Готовцевих — ніхто не знає точно, куди вони ділися після закриття Fntastic. Парочка зникла після запуску гри і з’явилася знову лише, щоб закрити студію через Microsoft Teams. Кілька джерел Game Two вважають, що брати почали все з нуля й відкрили нову студію, що створює мобільні ігри, але жодних подробиць невідомо.

Навіть це вражає, та якщо вам цікаво дізнатися більше про цю величезний скам русні в ігровій індустрії — дивіться документальний фільм Game Two. Він німецькою, але має англійські субтитри.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякую за матеріал і додану документалку. Там навіть можна перемкнутися на автоматичні українські субтитри. Бо якось складно читати англійські субтитри під час німецької начитки (моя німецька залишилася на перших рівнях Duolingo).

Пародія на гру, зроблена одним розробником.

А це приклад (від автора), як роблять фейкові трейлери.
youtube.com/watch?v=...​Z29nU?si=noBCQwFiHRm4aw_D

Їм довелося декілька разів змінювати систему створення героя у грі, аби не відставати від GTA Online, потім — від Hogwarts Legacy, а потім — від Baldur’s Gate 3. А після того, як один з братів зіграв у Marvel’s Spider-Man 2, довелося кардинально змінити ігрове оточення зі задимленого та гнітючого міста на щось більш яскраве та позитивне.

ахаха, я работал на такого менеджера

А навіщо нам ця інформація? Плюс навіщо ви на це витрачали час?

Розумію якби там було «від двох вже не існуючих братів-росіян»

Це один з найбільших скамів геймдеву останніх часів. Про такі випадки важливо знати.

Це дика історія навіть у відриві від русні. Тому ми вирішили розповісти про цей скам, щоб люди краще розуміли всю ситуацію.

нормальная статья, интересные детали, хватит хуесосить редакцию по любому поводу, в каждой теме можно это найти. Это новости, есть новости — их паблишат, публикации нужны каждый день.
Редакция, ваш геймдев подпроект отличный, много интересного, спасибо

А навіщо нам ця інформація?

«Розумієте, Мурзік Васильович, людина завжди цікавилася трьома речами. По-перше — своїм калом, по-друге — питками та казнями, і уродами. Дайте їй все це, і вона буде відчувать, шо живе не напрасно. Ми — вчені, питки та казні — то не наше діло, але кал, але уроди...»

Плюс навіщо ви на це витрачали час?

Підкажи, будь ласка, на що краще витратити свій час?

Підписатись на коментарі