Ігрову індустрію чекають «два роки болю», — керівники студій

«Якщо 2023 рік був роком звільнень, то 2024 рік буде роком закриттів»

Видання GamesIndustry.biz поспілкувалося з головами видавництв, розробки та інвестицій і стверджує, що попереду на ігрову індустрію чекає багато нових реструктуризацій, звільнень та закриттів. І не лише серед студій розробки ігор, а й видавців, медіа та сервісних компаній.

«У відеоіграх занадто багато збиткових бізнесів. Очікуємо до двох років болю», — пророкує один з гендиректорів. Тож для деяких компаній постане питання виживання, в якому їм треба буде бути сміливими та жорсткими.

Деякі інвестори очікують зниження процентних ставок, адже є «набагато безпечніші способи інвестувати свої гроші, ніж відеоігри». Проценті ставки ж тиснуть на витрати, а компенсувати це нічим, бо підіймати ціни на відеоігри немає можливості.

Також видавців все більше непокоїть те, наскільки багато ігор випускаються на всіх платформах.

«У 2020 і 2021 роках надто багато ігор отримали „зелене світло“», — сказав один із керівників видавництва. «Нам потрібно повернутися до графіку випуску, як до пандемії і це, мабуть, займе два роки. Вже бачимо, що видавці підписують контракти з меншою кількістю ігор. Це відбувається скрізь. Магазини переповнені, не тільки Steam, а ігри просто не виходять на ті рівні, які були».

Пандемія COVID й глобальні зміни й потрясіння світу за останні роки сильно вплинули на ігрову індустрію, тож знадобляться роки для нормалізації.

Попри похмурі прогнози, ігрова індустрія залишається в гарному становищі, підкреслює голова однієї великої студії.

«Якщо дивитися на геймерів, вони щасливі. Вони грають у ці фантастичні ігри, грають у них сотнями мільйонів. І грають більше, ніж п’ять років тому... і купують більше. Ігрова індустрія зростає, але зараз знаходиться в дивному положенні. Та для тих, хто ззовні, це виглядає не так».

Також наголошується, що інвестиції не припинилися повністю. В ігри й далі надходитимуть гроші й ми побачимо, як нові команди створюють досвідчені люди з хорошим бізнес-планом. «У такі часи народжується багато успішних компаній». Крім того, основа ігрового бізнесу дуже міцна, тож ця ситуація тимчасова. І є надії, що після цього у нас буде більш стійка та розумна ігрова індустрія.

Які зміни в ігровій індустрії за 2 роки пророкуєте ви? Чи будуть вони помітні для геймерів чи лише для тих, хто працює безпосередньо в індустрії? Чи можуть зміни бути й позитивними? В якому ключі? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Riot Games саме звільнила 11% персоналу (530 людей)
www.riotgames.com/...​n/news/2024-player-update

Цих звільнених людей вистачить щоб укомплектувати десяток команд розміром як та що створила Palworld. Хоча з іншої сторони це в 18 раз менше чим брало участь над створенням Diablo IV де «According to a recent report, 9,166 individuals helped create Blizzard’s latest bestseller, Diablo IV.» )

А игр как не было нормальных так и нет. За последние годы только Baldurs Gate III и все. Ни одного годного тайтла.

та не правда, 23й год вообще богатый на хорошие игры

У кожного свій смак, звінсно, але в загальному, я з попереднім коментарем погоджуюсь, щось прям гарного у попередньому році не виходило. Для контексту, я взагалі не спримайю ігри, потипу Spider Man і тому подібне.

спайдер мен то ладно, в Зельду то играли?

Не сприйміть мене як перебірливого, або навіть контуженого, але мені таке не заходить, від слова зовсім :)

Для контексту, я взагалі не спримайю ігри, потипу Spider Man і тому подібне.

а які ігри «сприймаєте»?

Нитики...

— Гравців стало менше?
— Конкуренція висока?
— Казино? Не фарт, не сезон?

«Деякі інвестори очікують зниження процентних ставок, адже є „набагато безпечніші способи інвестувати свої гроші, ніж відеоігри“»

Вам знадобилося так багато років щоб зрозуміти що індустрія відео-ігор це не індустрія пиріжків з конвеера зі стабільним доходом. Я що до вас у цьому не сумнівався ніколи 😂. Одягаємо смокінг, робимо слайди і з розумним обличчям констатуємо що ринок вмер 😁.

Клоунада та й годі. Йдіть будуйте заводи та ліпіть пиріжки, це у вас вийде краще, я запевняю.

Особливо не дивуйтеся. Відеоігри, за рамками топів, це венчурний бізнес, тобто з високим ризиком. Тут справді інвестують, зазвичай індексом, щоб щось одне вистрілило й компенсувало решту.

Бізнес є бізнес, якщо модель студії/компанії не ефективна та не здатна адаптуватись під умови ринку — компанія закривається, усі різали стаф не просто так

Бажаю всім, хто прочитає, знайти в цьому році свого янгола-інвестора

Підписатись на коментарі