Ігрову індустрію чекають «два роки болю», — керівники студій
«Якщо 2023 рік був роком звільнень, то 2024 рік буде роком закриттів»
Видання GamesIndustry.biz поспілкувалося з головами видавництв, розробки та інвестицій і стверджує, що попереду на ігрову індустрію чекає багато нових реструктуризацій, звільнень та закриттів. І не лише серед студій розробки ігор, а й видавців, медіа та сервісних компаній.
«У відеоіграх занадто багато збиткових бізнесів. Очікуємо до двох років болю», — пророкує один з гендиректорів. Тож для деяких компаній постане питання виживання, в якому їм треба буде бути сміливими та жорсткими.
Деякі інвестори очікують зниження процентних ставок, адже є «набагато безпечніші способи інвестувати свої гроші, ніж відеоігри». Проценті ставки ж тиснуть на витрати, а компенсувати це нічим, бо підіймати ціни на відеоігри немає можливості.
Також видавців все більше непокоїть те, наскільки багато ігор випускаються на всіх платформах.
«У 2020 і 2021 роках надто багато ігор отримали „зелене світло“», — сказав один із керівників видавництва. «Нам потрібно повернутися до графіку випуску, як до пандемії і це, мабуть, займе два роки. Вже бачимо, що видавці підписують контракти з меншою кількістю ігор. Це відбувається скрізь. Магазини переповнені, не тільки Steam, а ігри просто не виходять на ті рівні, які були».
Пандемія COVID й глобальні зміни й потрясіння світу за останні роки сильно вплинули на ігрову індустрію, тож знадобляться роки для нормалізації.
Попри похмурі прогнози, ігрова індустрія залишається в гарному становищі, підкреслює голова однієї великої студії.
«Якщо дивитися на геймерів, вони щасливі. Вони грають у ці фантастичні ігри, грають у них сотнями мільйонів. І грають більше, ніж п’ять років тому... і купують більше. Ігрова індустрія зростає, але зараз знаходиться в дивному положенні. Та для тих, хто ззовні, це виглядає не так».
Також наголошується, що інвестиції не припинилися повністю. В ігри й далі надходитимуть гроші й ми побачимо, як нові команди створюють досвідчені люди з хорошим бізнес-планом. «У такі часи народжується багато успішних компаній». Крім того, основа ігрового бізнесу дуже міцна, тож ця ситуація тимчасова. І є надії, що після цього у нас буде більш стійка та розумна ігрова індустрія.
13 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів