Stunt Paradise — мікс платформера і гонок отримав демо-версію в Steam

До геймдеву я змішував тільки віскі з колою, а тепер вирішив зміксувати ігрові жанри 🙂

Коли я дізнався, що за рік на Steam виходить понад 10 000 ігор, стало ясно: аби якось виділитись і здивувати гравців треба експериментувати. Мені завжди подобались гоночки, а мій напарник Руслан топив за платформер, як один з найбільш популярних жанрів. От ми й подумали — а чому б не створити перегони з елементами платформінгу та великою кількістю екшн-сцен? Це і стало нашою фішкою, і навколо цього ми почали розробляти гру.

Приблизно рік кропіткої роботи, тестувань, полішингу і от демо-версія Stunt Paradise для Steam готова! На жаль, потрапити на Steam Next Fest ми не встигли, тому вирішили просто опублікувати це демо без прив’язки до жодного фестивалю, заодно цікаво буде подивитися на ефект.

В демці доступно 5 екстремальних рівнів з трюками, вибухами, купою екшену і все це під драйвовий музичний роковий супровід. Також є пару десятків тачок — від класичних маскл карів до агресивних монстер траків.

Загалом демка проходиться за 15-20 хвилин, чого має бути цілком достатньо для ознайомлення з грою.

Якщо гра сподобалась — додавайте її в бажане і діліться зі знайомими! ❤️

Також пишіть, що сподобалось, а що можна було б покращити. А в наступній статті я поділюсь результатами запуску демоверсії та розкажу більше про розробку.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

общее качество демки очень хорошее, как по мне, все компоненты на месте — менюшки, визуал, саундтрек

вопросы есть по геймплею, в чем он заключается и чем будет цеплять так и не понятно
на уровнях куча эффектно заскриптованных сцен, которые классно выглядят в трейлере, но к геймплею оно имеет такое себе отношение
я уже молчу про сцены, когда кран тебя перености с корабля на корабль и ты несколько секунд тупо втыкаешь в это безобразие, потому что ничего другого тебе делать не остается...

Дякую за фідбек!

Перші 10 левелів старались зробити простіше, щоб люди звикли до фізики і керування. А так взагалі складність наростає поступово, з 10 рівня уже треба більше взаємодії, прораховувати таймінги стрибків і т д. А останні 20 рівнів взагалі хардкорні. У нас були випадки, коли гравці на тестах проходили один рівень по 15-20 хв.

По заскриптованим сценам незнаю, багато хто навпаки казав, що прикольно. Загалом їх не так багато в грі, не думаю що це проблема )

большинство скриптов классные, я присал про то, что за ними геймплея не видно

и скрипт когда кран переносит машину с одного корабля на другой вообще стоило бы выкинуть. такая пауза на несколько секунда посредине уровня вообще ничего не несет, кроме раздражения.

Вітаю, що хотілось би додати до гри,
— більше монеток і ціль — навіщо іх збирати
— якісь бонуси за те що ти робиш бек і фрон фліпи
— можливісь робити турбо самостійно
— інколи робити різні шляхи проходження рівня

Дякую за пропозиції!

За бек і фронт вліпи вже є бонуси, там навіть текстом пишеться і монетки летять у кут екрана.
По іншому дякую, візьмемо до уваги.

вже інсталюю ) виглядає доволі цікаво

Підписатись на коментарі