Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 показали новий інтерфейс у грі. Порівнюємо зі старим

GSC Game World опублікувала свіжі версії декількох скриншотів S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. На картинках з’явився новий інтерфейс, який відрізняється від старого варіанту.

Розробники змінили розташування смужок здоров’я, витривалості та рівня опромінення. Деякі окремі значки теж перемістили, а їхні розміри скорегували. Відображення кількості набоїв та калібру підправили для більшої ясності. А на радарі зверху стало чіткіше видно ворогів та точки інтересу, які тепер отримали кольорове забарвлення.











Як вам оновлений інтерфейс S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl? Що хотіли б змінити чи додати? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Стало трохи краще, але, якщо чесно, то мені не подобається ні старий, ні новий) Але в стилістиці відслідковується, що він перегукується трошечки з першою частиною

Якщо чесно руку на серце то на телефоні наче шило на мило. Хай вже випустять нарешті, оцінимо всі глюки

Смужка зверху (мабуть радар ворогів) у новому інтерфейсі занадто яскрава, відволікає, стара видається краща, бо трохи менш яскрава, приглушена. Особливо помітно на останньому скріншоті. А так решта елементів краще

Хтось взагалі пояснить, нащо робити цей фотошоп з іконками на вже існуючі скріншоти замість того щоб створити нові скриншоти з новим інтерфейсом?

Аби були 100% одинакові умови для показу. Типу зловити такий же таймінг як до цього практично не реально та і не практично.

Достатньо писати ріплей
Але я сумніваюсь що у них у сінглі є така фіча

А чим взагалі це підкріплюється — 100% однакові умови для показу? Типу, я б ще зрозумів коли різницю між графікою показують. Але це просто маленькі іконки.

Переносом дати релізу — от чим підкріплюється :)

а чого розробники не змогли локалізувати машину-бензовоз — замість російських КАМАЗів, могли б використати українські КРАЗи

Підписатись на коментарі