Спочатку Unity та Twitch, а тепер і Discord звільняє людей. Що це значить для ігрової індустрії?

Привіт, спільнота! Рік тільки почався, а в ігровій індустрії вже намітився не дуже приємний тренд. Можливо, я помиляюся і буду тільки радий, якщо ви в коментарях поясните, що дійсно відбувається. Але загалом справа така.

Минулого року в ігровій індустрії звільнили понад дев’ять тисяч людей. Для порівняння: у 2022 році роботу втратили трошки більше, ніж тисяча людей. Останній приклад — Unity звільнила чверть персоналу. Також у 2023 році аналітичні компанії знизили прогнози щодо загальної суми доходів ігрової індустрії. Скоротився навіть ринок мобільних ігор, який, здавалося б, живіший всіх живих.

Та криза вийшла за межі геймдев-компаній і вдарила по навколоігровим сервісам. Ми вже писали, що платформа для онлайн-відеотрансляцій Twitch скорочує 35% персоналу, або близько 500 працівників. Керівники сервісу навіть підтвердили, що Twitch досі не є прибутковим. І ось новини про скорочення прийшли з Discord, який звільняє 17% свого персоналу (це десь 170 людей). За словами генерального директора Джейсона Ситрона, на цей крок вони пішли, щоб «сконцентрувати увагу та покращити спільну роботу, а також щоб забезпечити більшу гнучкість організації».

«Ми швидко росли та ще швидше розширювали нашу робочу силу, збільшившись у 5 разів з 2020 року. В результаті ми взялися за більше проєктів і стали менш ефективними», — додав Ситрон.

На вашу думку, чи свідчать всі ці новини про глобальну кризу у світовому геймдеві? Якщо так — чим все це може скінчитися? Або ж це просто індустрія позбавляється «зайвого жирку», який наростила під час коронавірусу? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Гадаю, що під час COVID19 набрали багато людей, а тепер ось останнім часом звільняють через надлишок.

Що це значить для ігрової індустрії?

Ніц.

Підписатись на коментарі