Прогнози популярних жанрів: шутери, рольові та містобудівні ігри на порозі великих змін. А що спрогнозуєте ви на 2024-й?
Шутери від першої особи, рольові та містобудівні ігри на порозі великих змін. Так вважають автори та редактори PC Gamer. Вони спрогнозували, що станеться з їхніми улюбленими ігровими жанрами у 2024 році. Зокрема вважають, що знову наближається нова ера RPG, відчувається вітер змін у FPS, а ПК нарешті стали частиною платформ для файтингових ігор.
Xtraction шутери
Високобюджетні студії помітили сильні сторони формати Xtraction шутерів і
Початок ери пост-Disco (Elysium) ігор
Австралійський редактор Weekend Джоді Макгрегор вважає, що варто очікувати кілька рольових ігор, у яких майже не буде боївки, проте буде багато тексту, що прокручується вертикально та з оповіданнями зі озвученими думками головного героя. Він гадає, що ми у більш пізньому майбутньому ще побачимо, наскільки сильним був вплив Disco Elysium на інших розробників. Цього року ми побачимо спочатку стімпанк Victoriana of Sovereign Syndicate, а згодом можливо і таємничий Esoteric Ebb. Проте він підозрює, що це не все і
«Cozy» ігор стане більше (і це може бути дивно)
Помічник редактора PC Gamer Лорен Мортон вважає, що у 2024 році маркетингові команди остаточно зрозуміють: «cozy» жанр — модний і відкритий для пошуків для симуляторів ферм, сюжетних пригод та інді-головоломок. На його думку, це сприяє тому, що ми будемо бачити все більше ігор, які самопроголосять себе «cozy», через що будуть справді дивними. Наприклад, він бачив, як багато людей у TikTok рекомендують Skyrim, як cozy-гру. Тож може виникнути поштовх розмежувати, що ж є «затишною» грою, а що — ні.
Файтинги повноцінно розквітнуть на ПК
Продюсерка фіч Моллі Тейлор зазначає, що ПК стає все частіше платформою для файтингів. У січні вийде Tekken 8 з підтримкою кросплеєра, що вже можна вважати потужним розквітом для ПК.
Своєю чергою старший редактор видання Вес Фенлон згоден з тим, що у файтингів світле майбутнє на ПК. Він зазначає, що Steam став тестовою платформою для додавання мультиплеєру для безлічі старих бойовиків, типу Guilty Gear Xrd, даючи їм нове життя. За даними SteamDB цього року Street Fighter 6 досяг піка в понад 70 000 гравців. Tekken 8 може здобути й 100 000 під час запуску, а потім ще й Project L від Riot Games влаштує розрив. Згадаймо, що 6 років тому вважалося нечувано крутим те, що Dragon Ball FighterZ сягнув 44 тисяч гравців.
Доля MMO залежить від успіху двох головних ігор
Штатний автор видання Гарві Рандал вважає, що у 2024 році успіх final Fantasy 14 та World of Warcraft визначать майбутнє жанру MMORPG. Якщо хоча б одна з них буде популярною — можна бути спокійними за жанр. Якщо ж ні, то почнуться пошуки напрямку для його порятунку. Гравцям будуть потрібні нові ігри, щоб у них перейти.
У містобудівних іграх буде все більше макрорівнів
Ми перебуваємо у розпалі містобудівних ігор, вважає старший редактор видання Кріс Лівінгстон. Такі ігри вже є для будь-якого жанру: стратегії, виживання, головоломки, cozy та навіть роуґлайки. У
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів