Прогнози популярних жанрів: шутери, рольові та містобудівні ігри на порозі великих змін. А що спрогнозуєте ви на 2024-й?

Шутери від першої особи, рольові та містобудівні ігри на порозі великих змін. Так вважають автори та редактори PC Gamer. Вони спрогнозували, що станеться з їхніми улюбленими ігровими жанрами у 2024 році. Зокрема вважають, що знову наближається нова ера RPG, відчувається вітер змін у FPS, а ПК нарешті стали частиною платформ для файтингових ігор.

Xtraction шутери

Високобюджетні студії помітили сильні сторони формати Xtraction шутерів і 2024-й може стати роком розквіту жанру, вважає штатний автор видання Морган Парк. Він має надію, що Xtraction шутери цьогоріч розширять свої горизонти. Адже щойно вийшла у ранній доступ Hawked, зручна для дітей. Наступна велика гра Bungie, Marathon — Xtraction шутер, як і Arc Raiders від студії, яка щойно випустила The Finals і Exoborne.

Початок ери пост-Disco (Elysium) ігор

Австралійський редактор Weekend Джоді Макгрегор вважає, що варто очікувати кілька рольових ігор, у яких майже не буде боївки, проте буде багато тексту, що прокручується вертикально та з оповіданнями зі озвученими думками головного героя. Він гадає, що ми у більш пізньому майбутньому ще побачимо, наскільки сильним був вплив Disco Elysium на інших розробників. Цього року ми побачимо спочатку стімпанк Victoriana of Sovereign Syndicate, а згодом можливо і таємничий Esoteric Ebb. Проте він підозрює, що це не все і 2024-й ще покаже нам кілька ігор з подібною хитрою багатослівністю та політичною вагою.

«Cozy» ігор стане більше (і це може бути дивно)

Помічник редактора PC Gamer Лорен Мортон вважає, що у 2024 році маркетингові команди остаточно зрозуміють: «cozy» жанр — модний і відкритий для пошуків для симуляторів ферм, сюжетних пригод та інді-головоломок. На його думку, це сприяє тому, що ми будемо бачити все більше ігор, які самопроголосять себе «cozy», через що будуть справді дивними. Наприклад, він бачив, як багато людей у TikTok рекомендують Skyrim, як cozy-гру. Тож може виникнути поштовх розмежувати, що ж є «затишною» грою, а що — ні.

Файтинги повноцінно розквітнуть на ПК

Продюсерка фіч Моллі Тейлор зазначає, що ПК стає все частіше платформою для файтингів. У січні вийде Tekken 8 з підтримкою кросплеєра, що вже можна вважати потужним розквітом для ПК.

Своєю чергою старший редактор видання Вес Фенлон згоден з тим, що у файтингів світле майбутнє на ПК. Він зазначає, що Steam став тестовою платформою для додавання мультиплеєру для безлічі старих бойовиків, типу Guilty Gear Xrd, даючи їм нове життя. За даними SteamDB цього року Street Fighter 6 досяг піка в понад 70 000 гравців. Tekken 8 може здобути й 100 000 під час запуску, а потім ще й Project L від Riot Games влаштує розрив. Згадаймо, що 6 років тому вважалося нечувано крутим те, що Dragon Ball FighterZ сягнув 44 тисяч гравців.

Доля MMO залежить від успіху двох головних ігор

Штатний автор видання Гарві Рандал вважає, що у 2024 році успіх final Fantasy 14 та World of Warcraft визначать майбутнє жанру MMORPG. Якщо хоча б одна з них буде популярною — можна бути спокійними за жанр. Якщо ж ні, то почнуться пошуки напрямку для його порятунку. Гравцям будуть потрібні нові ігри, щоб у них перейти.

У містобудівних іграх буде все більше макрорівнів

Ми перебуваємо у розпалі містобудівних ігор, вважає старший редактор видання Кріс Лівінгстон. Такі ігри вже є для будь-якого жанру: стратегії, виживання, головоломки, cozy та навіть роуґлайки. У 2024-му ж ми спостерігатимемо, як розробники містобудівних ігор будуть розширюватися, зменшуючи масштаб. Тобто, щоб гравці могли грати буквально на рівні вулиці, що дасть змогу зробити ігри більшого обсягу. Він впевнений, що скоро ми зможемо керувати своїми містами не лише з погляду бога, а буквально жити в місті разом зі своїми громадянами.

❓Спільното, а як вважаєте ви, які жанри будуть популярні у 2024-му? Як цей рік змінить давно відомі жанри? За якими змінами жадали б спостерігати саме ви? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вочевидь це ігри з сексуальним змістом або «для дорослих», а там вже всеодно: чи це ААА гра на кшталт Baldur’s Gate 3 чи Cyberpunk 2077, чи якась «три в ряд» з «головоломками», бо потрібна лиша одна рука. Також дуже багато «без зусиль» та RPG з сексуальним змістом.

Яка б гра не була погана, наявність кооперативу завжди додає багато додаткових балів. Наприклад, KoboldKare. Але MMO — це мертвий жанр щонайменше 10 років. Їх змінили ігри по типу Path of Exile та MOBA.

Disco Elysium — це кацапська нісенітниця.

Disco Elysium — це кацапська нісенітниця.

Розкажіть детальніше, чому так вважаєте.

Курвіц дуже сильно полюбляє СРСР та намагався передати «атмосфєру» комунізму в Disco Elysium. Хто є Ростов — я не знаю, але здається мені, що це росіянин, який втік до Єстонії.

Щоб вважати гру кацапською, мені достатьно будь-якої дрібниці. Наприклад як дарування ключів розробником гри Heartbound.

Щоб вважати гру кацапською, мені достатьно будь-якої дрібниці. Наприклад як дарування ключів розробником гри Heartbound.

Це який останнім часом став дуже вірусним і який до того на Блізів працював?

Що ААА тайтли не будуть гнатися за 100+ годин ігрового часу, а замість того будуть концетруються за 30-40 якісних год без багів, з гарним геймплеєм, цікавим сторітелінгом. Для мене ідеал минулого року — RE 4 Remake.

Але уявіть, як би було круто, якщо б вийшла ААА гра на 70+ якісних годин, без багів, з гарним ігровим процесом, цікавим сторітелінгом!

Анріал, на мій погляд. Який би не був цікавий сюжет, він повинен дотримуватися таймінгу драматургії, тому головну сюжетну лінію і не розтягують особливо, а час добивають або гріндом, або сайдквестами.

Нууу, про сюжет не згоден. Он в BG3 головний сюжет займає 60 годин приблизно. У них є деякі проблеми з третім актом, але загалом — при належному плануванні, розумінні структури і гарно побудованих секвенсів всередині актів це можна зробити. Приклад з сусіднього медіуму — якщо дивитися без перерв Breaking Bad, то це понад 60 годин щільного, гарно структурованого і побудованого сюжету.

Але я згоден, що умови, при якому це можливо — майже неможливі. Щонайменше, це просто нереальна купа грошей. Бо сюжет потрібно розбавити цікавий ігровим процесом, який теж має якось реагувати на процес, не бути сталим і не набриднути на половині шляху.

Коротше, дійсно поки що виглядає анріал))

Ртс та рпг
На 2025 хотсіт мультиплеєр ігри

А чого думаєте хотсіт так вистрелить?

Ютубери все частіше переходять на кооп ігри
А хотсіт майже завжди ідеальне кооп
Поки зрозуміють і стануть робити як раз буде 2025

Я звісно не мега крутий експерт, але є статистика, і статистика каже зовсім про інший тренд. Гравці більше за все хочуть кооперативи та карточні дек білдінг ігри. Їх ніша на ринку практично не зайнята, а кожна гра якщо не хіт, то повна окупність. Екстракшени це дуже нішовий жанр, там є багато класних представників які через цю саму нішовість не просто не окупилися, а пішли в мінус. Реально на ринку 1-2 екстракшени які дійсно живі, не бачу за цим жанром жодного майбутнього в ААА, бо аудиторія мізерна. Та навіть у інді майбутнього для нього не бачу, хіба що під екстракшеном будуть розуміти всі ігри по типу навіть того ж Летал кампані де геймплейний елемент покидання локації.

статистика, і статистика каже зовсім про інший тренд

Ну, якщо ми орієнтуємося на статистику, то гравці воліють грати у «три в ряд»)

Щодо екстракшенів — цілком згоден.

Я говорю про ігри за гроші на ПК та Консолях. Там любителів 3 в ряд з гулькининіс)

Жанр екстракшн вже помирає, у всякому випадку у сегменті не фрі ту плей ігор, а розквіт як раз прийшовся на 2019-2020 рокі. Це можна побачити і по невдалим експериментам з інтеграцією вже минаючого тренду у Rainbow Six, і по екстракшн режиму у останній батлі, і навіть по тому, що розробники upcoming АА/AAA проектів типу Gray Zone Warfare подають відсутність режиму евакуації як фішку проекта)

Підписатись на коментарі