Геймдизайнер з 4A Games назвав Glory to the Heroes скамом та спробою заробити грошей на війні. Чи погоджуєтеся ви з цим?

Навколо гри Glory to the Heroes від української команди Spacedev Games знову розгорнулася пікантна дискусія. Все почалося з того, що громадський діяч та волонтер Сергій Стерненко опублікував твіт з коротеньким роликом гри (на момент публікації цього топіка його допис вже видалено).

Це помітив technical game designer з компанії 4A Games Єгор Чекалкін, який виступив з гострою критикою гри, назвавши її скамом. Якщо коротко підсумувати його тези , то:

  • творці GttH «вирішили хайпануть на війні і срубіть бабла»;
  • сама по собі вона — «мішанина з асетів по 40 гривень»;
  • скейли асетів не збігаються один з одним;
  • кулі вилітають з центра екрана, а не зі зброї;
  • AI союзників і ворогів просто немає.

Більшість користувачів під дописом підтримали геймдизайнера, але й були такі, хто здивувався, наприклад, претензії щодо покупних асетів в грі. Зазначимо, що це не перша гаряча дискусія навколо Glory to the Heroes. Зокрема, після нашого інтерв’ю з головою розробки Spacedev Games Сергієм Вороновим спільнота активно обговорювала можливість грати з росіян в грі. Згодом розробники цю опцію прибрали. Також про саму гру ви можете почитати за цим посиланням.

Як ви вважаєте, чи зможуть розробники зробити з Glory to the Heroes повноцінну гру? Або ж геймдизайнер з 4A Games правий, нічого очікувати не варто і гра дійсно є скамом? Можливо, ви вже навіть грали в її демо і можете доповнити претензії пана Єгора чи спростувати їх? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Українский геймдев це якась суцільна лажа повна. Читати DOU, де видно авторам більше показати нічого, про провальні але «українські» проекти, або про тупий скам — це норма.

Давайте ще згадаємо «Glory to Ukraine!», «Death From Above», «Slava Ukraini!» — суцільне дешеве гівно, виглядає наче перший проект 16и річної людини. Але автори DOU вважають що це норм публікувати новини про такі ігри, наче це якийсь бляха прорив, коли це іспанський сором)))))

Тож DOU це як сільська газета, де публікують який новий паркан зробив Микола. Чомусь для багатьох «попасти» у цю сільську газету це є якимось медійним досягненням))))

Додайте до списку: Українська армійська гра 2023, CoopValor 2056: Ukraine WW3, є ще, але забув назви.

Забули додати в список ігри від Greed Island Games :)

Це типу «Сам такий»?)
А де ти побачив аналогію між generic іграми з хламом який публікується на DOU під соусом патріотизму та національного досягнення?)

Доречі це двічі мимо, оскільки ти просто назвав одну з команд у яких я працював, якщо ти хотів задіти під цим щось персональне)

Дивний коментар)

Ну про «сам такий» очевидно ж що так.
але добре-добре, недженерік-ааа-розробник) незрозуміло, правда, де соус патріотизму чи нацдосягнення, наприклад, в стонксі-9800, фарлендерсах чи останньому Шерлокі, але як то кажуть — людина хоче бути делюжинал, хай буде делюжинал, хто ви такі, щоб їй заважати?)

Абсолютно по***ти хто цей геймдиз, і з якої він контори. Я абсолютно з ним згоден — по самим тільки трейлерам прекрасно видно що гра з себе представляє — а саме ремікс ассетів з мінімумом геймплею. Так, можна побігати і постріляти, може навіть в когось, але не більше.

Аргумент про «перестаньте демонізувати ассети» не розумію взагалі: бо якби було праці де-небудь ще, то питання про ассети б не виникало, але коли єдина річ якості гри це ассети — перепрошую, це вже найоб.

Інді геймдизайнер, стримуючий ненависть на сучасні компанії що перетворюють ігри в бізнес-кал

А у вас, є що показати, чи теж, набір активів і ніякого ґеймплею?

Дизайнер 4 a games,а що ж з вашою грою за русаків?

Ей,дизайнер 4 a games,а що там з вашим грою за русаків?

Якби у нас в Україні було якесь таке Міністерство Цифрової Трансформації чи щось подібне, то вони ще 9 років тому зробили б проект типу America’s Army. Ото була офігенна гра, що працювала ще і як реклама збройних сил США. Але там гра була на першому місці, а пропаганда на другому. А не навпаки.

Блять, чел з 4A. Він би взагалі своє єбальце не відкривав

Олександ Дичко лагідно попрошу вас за***ти своє їбане їбало, бо то 4А і треба мати пошану до легенди

«Цікаво» це чути від людини, що працює на контору, яка робила та робить ігри що популяризує російську культуру західним гравцям

про ассети за 40 гривень сільно конєчно)))

Потужні слова, як для девелопера, який сам працює в компанії, яка робить грачки про рашку, де ти граєш за росіяніна, та проникаєшся еститикою «велікай культури» по мотивам автора сценарія з рашки) Всі три складові

Яка іронія, що цей пихатий клован працює у великій конторі мужелюбів, яка з великим бюджетом не може зробити з третього разу гру без багів, лагучих ассетів і криво вставленого RTX, але при цьому має нахабство гнати на інді девів.

Справедливості заради автор Метро 2033 виступає проти війни. Хоча він типовий руснявий ліберал.

Ніякої там естетики рашки немає, одне засудження та демонстрація того, до чого ці варвари опустилися. Одні фракції в метро чого варті. А в книжці все набагато жорсткіше!
Тому роблю висновок, що ви або знайомі з всесвітом Метро з оглядів на YouTube, або відверто брешете бо вам там зручно!

А ви не думали, що люди бачать по-різному все те що задумали автори. Іноді можна знайти багато чого цікавого, а автори навіть не задумувалися про те.
Ви «фанатик» гри, який «сліпо» вірить, що в грі не має інших смислів?

ті геймплейні відео що вони показали і справді виглядають як скам, але я не розумію, навіщо вони їх тоді показали? може вони щиро вірять що все нормально і вони справді роблять гру ))

То ви ще не дивитесь англомовних ютуберів, які показують скам ігри. От, там бувало набагато гірше, те що я неодноразово бачив.

Який може бути скам в інді проекті, який ти не можеш купити, у якого нема остаточної дати релізу, та відсутня будь яка монетизація?
Це ранні альфа білди, які вони роблять на ентузіазмі та не випрошують ні в кого грошей.

А от коли ААА студія за мільйонні бюджети викатує Metro Exodus про рашку, з багами і кривими текстурами після років розробки і фіксить це ще два роки, то це норм.

Мені не подобається метро ексодус, і навіть якби подобовся я б не займався вотебаутізмом
Я оцінюю конкретно те що побачив в глорі героям, зазвичай коли викатують альфу чи роблять якісь зрізи, то там попри баги, лаги та недоробленість, всеодно видно хоч куди автори рухаються, тут же я цього не побачив
Щодо монетізації, її поки що немає, але сторінка в стіме вже є, люди додають собі в бажене, коли наберется багато людей нічого не завадить відкрити перепродаж

Особисто я поки що немаю остаточної думки стосовно цієї гри, і поки що не прибираю її зі свого вішліста, але мій багаторічний ігровий стаж все ж підказує мені що з настільки порожньою концепцією та баченням гри, розроби далеко не поїдуть, їм самим треба зрозуміти що вони хочуть та МОЖУТЬ зробити

А можна поцікавитись що ви маєте на увазі під порожнім концептом? Наче скрізь,в описі на тому ж стімі, є доволі змістовне викладення власне концепту, особливостей та контенту гри.

Я б не радив робити висновки по dev білду, де скрізь красується баннер «PRE-Alpha», саме тому що це «pre-alpha» у гри немає оголошеної дати релізу, немає передзамовлень і нічого такого. Працюємо лише над другою демкою. До речі, якщо є пульт до FPV можна буде політати з ним, зробили симуляторну польотну модель)

Тим паче, шановний супер дизайнер із 4A мав нагоду пограти у білд до інді-капу (від перших чисел грудня здається), де два рази перед початком гри демонструється тайтл «Training Area». Назва єдиної доступної локації, яка явно не відсилає до бойових дій і зіткнень із ШІ ворогами...
Про кулі з центру екрана це взагалі чисто до***тися або до чого, бо так вже не роблять із початку нульових і в грі такого немає, всі проджектайли вилітають із ствола і це чітко видно під час бігу)) Там були справжні фейли, як от застрягання під час виходу із місця навідника у M777, але я не думаю що пан дизайнер цього взагалі торкався.

І дякую за вішліст! Вже до речі майже 90 000 зібрали, але не продаємо нічого як бачите)

Про геймплей з індікапу не знав, дивився 5 місяців назад геймплейне відео, зараз передивився нове відео, прогрес справді йде

Стосовно концепта, мені попри опис гри та відео все ще не зрозуміло що саме в ітозі треба очікувати, поки що виглядає дуже схожим до одиночних кампаній Арми, бо дуже багато сімуляторських механік заявлено, і чи значить це, що не буде катсцен?чи як може бути вибір класу якщо це особиста історія конкретної людини? чи як поєднюється мітєва смерть від рандомної міни чи арти знову ж з тим що ми граємо за конкретну людину, ми просто респавнимся чи буде відкат до останього сейву? чи це бот грає за відому людину, а ми на цю історію споглядаємо з боку і тому ми можемо помирати та респавнітся та обирати класи?

Вам не вистачає якогось публічного візіонера, який би більш конкретно описав що нас очікує у фінальному продукті, бо по коментарям в соцсетях я читаю що люди чекають від вас української колди, я сам бачу арму, а що в ітозі вийде поки що не ясно

Ви кажете, щоб не займалися б «вотебаутізмом» і тут же починаєте «вотебаутізм» про монетизацію)

Сторінка в Стімі це ніякий не показник що хтось когось буде скамити, а порожній концепт це доволі узагальнене висловлювання, яке кожен розуміє по своєму.
Викатувати якісь серйозні вимоги до альфа білдів інді проекту як на мене це маразм.

Як приклад реальних скам прожектів які паразитиють на темі української війни є ігри по типу Death from Above, де плюс-мінус існуюча студія, за живі гроші, створює гру на ПК, з графікою, керіванням, геймлеєм рівня смартфона та купою байрактарщини і шароварництва видає це як патріотичний продукт щодо висвітлення в світі теми української війни.

Оце і є реальний скам, а не кілька інді девів.

Ну панове, давайте будемо відверті.
1) Вже давно є ком’юніті гравців у ArmA 3/ SQUAD/ (підставте сюди будь-який інший тактичний шутер), де вже давно обігрують і грають у сюжети, засновані на нашій війні з руснею. Тому тут кричати «ААААРЯЯЯ СКАМ, ХАЙПОЖЕРИ» як мінімум дурно і недоцільно.
2) (доповнення до пункту 1) — вже давно є купа асетів, модів, моделей, сценаріїв, що робиться фанатами і просто модерами. Тому до криків «це якісь там асети» це теж дивно. Нащо витрачати купу часу на те, що можна вже взяти відкрито із збереженням авторських прав?
3) Ну слухайте, дайте людям реалізувати своє бажання і бачення. Ок, навіть якщо білд кривий, то що? Це вже давно нормальна схема де викатують за невеликі кошти якийсь проект, який поступово допилюють (згадаймо ту ж ArmA 3).
А тому претензії невалідні.
Якщо вже і казати про хайп на війні, то давайте вже згадаємо за наш телемарафон, всю цю жахливу хохлошароварщину з псом Патроном, горілку «Воїн ЗСУ» і інший подібний трешак.

Сказала людина, яка робить очєрєдну гру про русню. Хоча Глорі ту зе хіроз — неграбельна від слова зовсім.

Тільки в тій грі нема вялічія. А є там нацисти, комуністи, язичники, канібали, піонери, работоргівлі та купа іншої нечисті і все це русня

Я не думаю що це саме сплановане, прораховане шахрайство. Просто аматори/студенти зробили чи скачали (з асет стору) сцену в анріл енджин, додали first person controller і вже мають «продукт» який для людини не з індустрії може виглядати майже як професійний шутан, але на ділі в грі майже нічого немає. Тому мій прогноз гра або не вийде, або вийде щось пусте і сире, що збере пару десятків відгуків від українців з підтримкою українського продукту.

Ну не знаю, занадто критично. Люди витрачають час, стараються. Казати, що це «Скам», це не об’єктивна критика

Очевидний скам!
Отут огляд усіх дешевих асетів з маркетплейса — youtube.com/watch?v=...​907o8?si=KIjHnCb-oRPb9Skv

Перепрошую, може я чогось не розумію, а в чому проблема дешевих асетів з маркетплейсу, враховуючи що це інді-розробник фактично?

І давайте відверто, скам це коли ти платиш, а взамін не отримуєш нічого.

Можливо, варто було спочатку подивитись відос за посиланням? Можна ще клацнути по профілю Сергія для кращого ефекту.

А, все, бачу, провтикав.

Ну питань не маю. Якщо реально все відсканували і зробили як треба — то тільки респект.

Розробник ігор про росіян і росію...
Надто комічно...
Навіть ARKTIKA.1, теж...
Вибачте, але я чекатиму жартів про «жабу і гадюку».

Вони прийшли. Ї. жаба гадюку. Ігри про Хароших рускіх роблять же до сих пір

Навіть в розпіареній Call of Duty Modern Warfare 3 (2023), показали дуже сильні російські пвк, та й дали за них пограти. І блогери, які говорили, яка вона буде «русофобська», «проковтнули» свої язики і навіть, не згадали про це.

Підписатись на коментарі