Хороший рік для ігор на ПК, поганий — для їхньої продуктивності. Згадуємо найбільші проблеми

2023 рік видався хорошим для ПК-геймерів. Адже майже кожна велика гра виходила одразу ж з ПК-версією, тож для комп’ютерних гравців, які намагаються грати в нові ігри в момент запуску, це мало бути приємно.

Однак в цій діжці меду є великий кухоль дьогтю. Цьогоріч кількість основних випусків ігрових продуктів із неприємними проблемами продуктивності була особливо кричущою, зазначає видавництво PC Gamer. Кілька ігор випускали в практично непридатному стані. Їх доводилося лагодити, а гравці лишалися з десятками гігабайтів ігор, в які неможливо нормально грати, поки їх не розберуть і не полагодять.

Однією з найгірших ситуацій була з неперевершеною The Last of Us Part 1, яку нарешті портували на ПК. Постапокаліптична гра у багатьох гравців працювала з надзвичайно низькою частотою кадрів. І це тоді, коли вона працювала, а не спотворювала головних героїв.

Ось декілька прикладів з падінням гри та задовгих завантажень посеред сцени.

(Image credit: Zerindo on Reddit / Sony)
Dremcis on Reddit


Мабуть, розробникам варто було дати більше часу, щоб зробити ПК-порт, а гравцям не доводилося розбиратися в графічному безладі гри, що псує враження про справді культову гру.

Згадаймо й інші сумні ситуації, що сталися з ПК-іграми у 2023-му!

• У січні Forspoken крашився на недорогих комп’ютерах через падіння частоти кадрів і заїкання. Розробникам у твіттері довелося просити вибачення й обіцяти патч для розв’язання проблем.

• У лютому в Hogwarts Legacy багато гравців помічали затримки шейдерів і падіння частоти кадрів. А у Wild Hearts боротися зі стабільною частотою кадрів стало важче, ніж з монстрами у грі.

У березні Wo Long: Fallen Dynasty потонула в падіннях частоти кадрів, заїканнях, відсутності реакцій на мишу та клавіатуру. Порт TLOU 1 був уражений затримкою шейдерів, загальними збоями та жахливими графічними збоями. Redfall здебільшого не мав проблем із затримкою шейдерів та падінням частоти кадрів, але все ще мав проблеми під час випуску. Та й всі ми знаємо, як провалилася гра згодом, коли не вистачало онлайн-гравців для сесії.

• У квітні Star Wars Jedi: Survivor настільки глушив комп’ютери гравців шейдерами й падінням частоти кадрів, що EA довелося ніби як вибачатися.

• У жовтні Cities: Skylines 2 мала купу затримок і падінь частоти кадрів, яка не зникала протягом двох місяців від випуску гри. Колекція Metal Gear Solid Master викликала тривогу через невтішну відсутність базових опцій, як-от перемикання з повноекранного режиму на віконний.

А які проблеми з ПК-іграми, що вийшли у 2023-му році пам’ятаєте ви? З якими зіткнулися на власному досвіді? Розповідайте у коментарях!

Нагадаємо, що зростання доходу ігрової індустрії сталося у 2023-му, в тому числі, й завдяки ПК-геймінгу. Розповідали про статистику цьогорічних доходів у новині.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Коли на співбесіді будуть щось там говорити, що не можна, щоб баг попадав на прод, згадаю ігрову індустрію і спитаю в інтерв’ю вера, що в нього з обличчям.

Дякую за статтю з оглядом)

Starfield розчарував низьким FPS навіть на доволі пустих рівнях і при не надто передовій графіці. Власне, візуал — дуже гарний, але не надто відрізняється від сучасників, в яких все ж таки FPS краще

Візуала там нема зовсім. Анімація обличь це просто... як кажуть підлітки повний крінж. Це прям гра: розчарування року

Starfield просто пустий і ніякий, з обмеженнями по дослідженню планет, обіцянки-цяцянки. Не кажу вже про змову з AMD і не додавання DLSS. Феномен року: ААА гра вийшла в ранньому доступі, хоча... схоже вже було і з Cyberpunk 2077.

Замало часу (з власної волі чи без) в них для того, щоб перетестувати гру і виправити значні помилки. Хляп-хляп і в продакшн.

Підписатись на коментарі