Переможці The Game Awards 2023 публікують свої промови в інтернеті, бо через селебрітіс не встигли їх озвучити на самій церемонії. Що ви про це думаєте?

Церемонія нагородження The Game Awards 2023 відбулася тиждень тому, але суперечки навколо неї не вщухають. Цікаво, що найпомітніша дискусія стосується аж ніяк не ігор-тріумфаторів, їх конкурентів чи нових анонсів. Вона стосується промов розробників, що перемогли. А точніше — їх відсутності.

Спочатку контекст для тих, хто не дивився премію. Тривала TGA`23 трошки довше трьох з половиною годин і за цей час ведучі оголосили понад тридцяти переможців. Важливий нюанс — іноді вони робили це по кілька категорій за раз, без запрошення розробників на сцену. Головним гегом події став виступ Крістофера Джаджа, актора, який подарував голос Кратосу у двох останніх частинах God of War. Нагадаємо, минулого року він отримав одну з нагород і несподівано для всіх видав промову на вісім хвилин, в якій згадав, здавалося, усіх кого міг. Тоді це здивувало, обурило й насмішило глядачів та організаторів нагороди.

Цього ж разу Джадж одразу пообіцяв оголошувати переможця лаконічніше, багато жартував про свою тогорічну витівку й навіть заявив, що «його промова була довшою за сюжетну кампанію в Call of Duty: Modern Warfare III». Решту вечора ще кілька спікерів підігрівали тему надто довгої промови актора у 2022 році і обіцяли так не робити.

Та проблемою стало інше — ігрові розробники на The Game Awards 2023 майже нічого і не говорили. В якийсь момент навіть склалося враження, що у них просто не вистачає на це часу. Наприклад, креативний директор та співпрезидент компанії Naughty Dog Ніл Дракманн (отримав нагороду за найкращу адаптацію — The Last of Us) прямо в мікрофон сказав, що «треба поспішати, бо часу немає». Двічі коротенько подякував колегам Сем Лейк, що отримав кілька нагород за Alan Wake 2, а промова голови Larian Studios Свена Вінке (ця команда отримала головну нагороду за Baldur’s Gate 3 й ще кілька статуеток) тривала... рівно одну хвилину.

З іншого боку глядачі звернули увагу, що багато часу отримали «зіркові» гості нагороди — актори Меттью МакКонагей, Ентоні Макі, Тімоті Шаламе й Симу Лю, режисер Джордан Піл та інші. Наприклад, Ентоні Макі («Месники», «Капітан Америка») доволі крінжово жартував на сцені протягом трьох хвилин. Тобто, втричі довше Вінке. Симу Лю («Шан-Чі та Легенда Десяти Кілець») знаходився на сцені чотири хвилини, розповідаючи про свою зламану ногу. Тобто довше, ніж тривали обидва виступи Сема Лейка.

Можливо, в якийсь інший рік це лишилося б непоміченим — Джефф Кілі намагається зробити бренд The Game Awards якомога впізнаванішим і логічно, що він запрошує на свою подію «селебрітіс». Та є два фактори, що ускладнили ситуацію. По-перше, кількість реклами під час TGA. Її не можна назвати захмарною, але портативні комп’ютери та ігрові сервіси Кілі, здавалося, згадував з більшим задоволенням, ніж розробників. По-друге, жодного слова про масштабні звільнення в ігровій індустрії зі сцени так і не прозвучало. При цьому за 2023 рік роботу втратили вже понад 9 тисяч геймдев-спеціалістів, а лише за жовтень було звільнено дві тисячі фахівців. І на це вже люди з індустрії відреагували. Для прикладу, за неофіційними даними у 2022 році кількість звільнених геймдевців склала приблизно тисячу осіб.

Зрештою, кілька переможців цьогорічної TGA все ж опублікували свої промови на IGN. До такого рішення вдалися зокрема творці Sea of Stars, Tchia, Street Fighter 6 тощо. Нижче наводимо їх промови в оригіналі.

Тьєррі Буланже, cпівзасновник Sabotage Studios; геймдиректор Sea of Stars (Best Indie)

Thank you so much. I’ve been outspoken throughout development that Sea of Stars is a game that’s incredibly personal to me. It would be hard to put into words how much it means that the team allowed me to share this vision and then poured themselves into it to such an extent. That is something I will never forget. We are all so lucky to do what we love, and I try to keep that reminder close every day that I have the privilege to make games.

Like many productions, it has been a very challenging and fulfilling journey. Everyone from the team at Sabotage has poured in an incredible amount of heart and soul in this little world we created, and it is a real delight to see everyone that gathered to celebrate it. Shoutout to our partners Du Coup Animation for their amazing job on the cinematics, and to Kowloon Nights for believing in us from day one. And finally, a big warm hug to all our fans for their incredible support since the game was announced. Thank you!

Філ Кріфо, креативний директор Awaceb; ігровий директор Tchia (Games for Impact)

[Author’s Note: Sony’s Shuhei Yoshida accepted the award on behalf of Crifo at The Game Awards and did offer a short speech, but Crifo also shared his own thoughts with us since he couldn’t be there.]

This has an especially symbolic place in my heart, because the first time we revealed Tchia was on this show, and back then we couldn’t believe that a little piece of New Caledonian culture was, for the first time, being broadcast to millions of people around the world. We were incredibly proud then, and even prouder today.

There are many people I’d like to thank:

  • Thierry Boura and Marilou Lopez, for taking that leap of faith with me.
  • My Awaceb family, for their trust and unbelievable talent.
  • Alexis Garavaryan, for somehow believing in this crazy project.
  • Everyone at Kepler who I love dearly.
  • Greg Rice for noticing Tchia so early, and everyone at PlayStation.
  • Thanks to the Game Awards for celebrating games like ours, and congratulations to the other nominees who deserve this just as much.
  • And most importantly, I’d like to thank the whole population of New Caledonia for championing and embracing Tchia all along.

This award is not just a celebration of what we made, it is fuel to keep going, and to keep telling stories that are deeply ours, believing they will keep resonating with all of you.

Такаюкі Накаяма, режисер Street Fighter 6 (Best Fighting Game)

In a field of strong titles appearing in recent years, we’re very thankful to be selected Best Fighting Game. All the other nominated fighting games are amazing and shine brilliantly. I would like to express my sincere gratitude to the players and to the members of the development team who worked so hard to bring the next chapter of the Street Fighter series to life. We will not be complacent and will continue to develop the game and provide the best experience possible to our fans. Thank you very much for your continued support.

Шухей Мацумото, продюсер Street Fighter 6 (Best Fighting Game)

Thank you very much for choosing Street Fighter 6 for Best Fighting Game. I was moved by the loud cheers in the theater when we won the award. I am filled with gratitude to the members of the development team who took on many challenges and to everyone who has played the game. We will continue to make Street Fighter 6 more exciting for players to enjoy, so please look forward to it!

Команда розробки Resident Evil Village для режиму VR Resident Evil Village (Best VR/AR Game)

It’s such a privilege to be selected as Best VR/AR game. From the solitude of the snowy mountains to the ornate beauty of the castle, and the intimidating immensity of Lady Dimitrescu, stepping into the shoes of Ethan Winters and seeing the game’s world from his perspective in the PSVR2 version of Resident Evil Village is a unique and unforgettable experience. We greatly appreciate and thank you for all the support!

Голова Larian Studios Свен Вінке, якого ми вже кілька разів згадували вище, не став користуватися чужими майданчиками і опублікував тред зі своєю промовою в Х (твіттер у минулому). На TGA він хотів пояснити, чого ж вдягнув обладунки на церемонію нагородження, подякувати DnD-спільноті та яке місце займають в геймдеві гроші.


Що ви думаєте загалом про цю ситуацію? Дійсно Джефу Кілі варто було замінити виступи відомих акторів виступами розробників? Чи потрібно йому, його співведучий Сідні Гудман чи комусь з тих, хто виступав, згадати помітні скорочення, що відбулися цього року? А можливо, це б суперечило святковому бренду The Game Awards 2023? Діліться своїми думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ця вся шарага виглядає максимально кринжово і тупо з кожним разом, тому не дивно що так склалося. Це зроблено не для розробників, чи геймерів, а для реклам і спонсорів. Краще ніж Е3 яким він був у там 10 роках, більше нічого не буде(

Підписатись на коментарі