Інді-розробник пожертвував 28 000 копій своєї гри на благодійність. Які продажі це йому принесло

На Reddit інді-розробник під нікнеймом Rotorist поділився своїм досвідом участі у благодійній ігровій події Jingle Jam у грудні 2023 року та висновками й уроками, які він виніс з цього.

Організатор події Tiltify сам зв’язався з розробником та запросив доєднатися до Jingle Jam. Це щорічна благодійна акція у Великій Британії, під час якої гравці можуть пожертвувати будь-яку суму грошей для різних благодійних організацій, які обрали Tiltify. Якщо донор надає 35 фунтів ($44) або більше, то отримує набір із 80 ігор у вигляді ключів Steam. Тож, щоб взяти участь розробнику було потрібно надати Tiltify 100 000 Steam-ключів своєї гри.

Розробник переглянув 80 ігор, які запропоновані в благодійному наборі, та зрозумів, що організатори обирають на подію інді-ігри з пристойною якістю, які вже мали невеликий успіх та з позитивними відгуками в діапазоні 300-500. Тож, попри те, що його обурила кількість потрібних ключів і те, що раніше він ніколи не чув про Jingle Jam, девелопер вирішив взяти участь. Йому стало цікаво,чи вплине така велика цифра пожертви ключів на його продажі. До речі, Tiltify має пряму угоду зі Steam, тож з затвердженням ключів не виникло жодних проблем.

Цифри пожертвувань на фестивалі

На момент публікації теми на Reddit, Jingle Jam зібрав 2,2 млн фунтів стерлінгів. Це приблизно 68 000 пожертвувань, що придатні для отримання ключів Steam. Зі свого минулого досвіду продажів наборів розробник порахував, що приблизно 28 000 ключів його гри було викуплено.

Що це дало інді-розробнику

За 12 днів участі у благодійній події він отримав +1726 додавань до списку бажаного. Разом з тим 741 додавань до списку бажань перетворилися на продаж/активацію. Паралельно з Jingle Jam у розробника діяла знижка −50%, тому вважає, що більшість конверсій були зроблені минулими користувачами, які купили бажану гру на розпродажі.

Проте Jingle Jam значно вплинув на дохід інді-розробника. Участь в Jingle Jam разом зі знижкою дало майже подвійний дохід порівняно з попередніми досвідами звичайних знижок. Автор вважає, що це результат видимості події.

За час Jingle Jam його гра отримала 650 000 показів і 47 000 відвідувань сторінок. Він вважає, що принаймні 10 000 з відвідувань були саме з Jingle Jam.

Під час події автор продав 1029 одиниць базової гри (це без урахування активації ключів). А також 530 одиниць базового пакету DLC та 450 одиниць повного пакету DLC. Покупки DLC відповідають звичайним показникам продажів, тому автор припускає, що жоден з тих, хто отримав ключ на Jingle Jam, не купував доповнення.

У перший день Jingle Jam у автора було 18 180 унікальних гравців, що запускали гру принаймні один раз. На момент його створення теми на Reddit їх було 19 765. Отже, 1600 нових гравців вперше відкрили гру під час благодійної події. Якщо врахувати, що 1029 одиниць гри були придбані безпосередньо в Steam, отже менше 600 людей, які отримали гру через Jingle Jam, зіграли в неї. Це з 28 000 активованих ключів. Що пояснює відсутність додаткових покупок DLC.

Вивчені уроки

  1. Донори Jingle Jam мало збігалися з фанатською аудиторією гри автора. Проте, він зробив висновок, що велика кількість людей використовують Jingle Gam для пошуку ігор. Саме з цим він пов’язує 10 000 відвідувань сторінок гри та приблизно 500 додаткових покупок.
  2. Колекція ігор Jingle Jam різноманітна, тож малоймовірно, що ваші майбутні органічні фан-бази отримали б гру з благодійного розпродажу. Тому розробникам це не завдасть шкоди, а потенційні витрати з лишком компенсуються підвищенням видимості, вважає інді-розробник.
  3. Попереду важка боротьба за увагу донорів та за те, щоб вони купили DLC. Автор вважає, що монетизаційна модель з DLC погано працює з тими, хто отримав гру, не заплативши за неї «преміум-ціну».
  4. Участь автор вважає безпрограшною як для благодійних організацій, так і для інді-розробників ігор. І вважає, що найкраще це спрацює саме з паралельною знижкою у Steam.

А чи брали ви участь зі своїми інді-іграми в благодійних подіях? В яких і як це вплинуло на ваші продажі? Чи чули колись про Jingle Jam? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі