Доступ до Game Pass за перегляд реклами? Microsoft розглядає такий варіант
Фінансовий директор Microsoft Gaming Тім Стюарт нещодавно в публічному виступі припустив, що у майбутньому буде можливість отримати доступ до Xbox Game Pass безкоштовно, але за перегляд реклами. Це одна із стратегій розширення впливу геймінгового сервісу Microsoft. Стюарт аргументує це так:
«Для таких моделей як Африка, Індія, Південно-Східна Азія, можливо, місць, де консолі не на першому місці, ви можете сказати: „Привіт, ти хочеш переглянути 30 секунд реклами, а потім отримати дві години потокової трансляції гри?“ Ви знаєте, що в Африці 50% населення віком 23 роки або молодше зі зростаючим доходом, у всіх є мобільні телефони та мобільні пристрої, загалом невеликий дохід. Тож ми можемо виходити з нашими власними бізнес-моделями і, скажімо так, — є мільйони геймерів, з якими ми б ніколи не змогли перетнутися, а тепер ми можемо застосувати наші бізнес-моделі».
Безумовно, Microsoft розглядає стратегії розширення доступу до підписки Game Pass, та поки незрозуміло, як це буде. Чи лише для хмарних ігор, чи лише для певних ринків. Будемо за цим слідкувати.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів