PlayStation Plus підписка — зняло гроші на цей раз спочатку за рік підписки, а потім повідомили, що погасили безкоштовний ваучер

Сьогодні в середині дня десь отримав наступний імейл та з картки зняло гроші (2к грн):

Але ось ввечері отримав наступний імейл, що типу продовжили підписку безкоштовно — погасили безкоштовний ваучер автоматом, але гроші то вже були зняті раніше...

До цього кожного місяця все ОК було — автоматом безкоштовно продовжувало на місяць ще, а на цей раз якийсь збій.

Хтось стикався з таким випадком?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Хто може сказати які умови акаунту мають бути щоб продовжували підписку??? Я звоню і пишу кажуть що умови не підходять а які умови сказали би треба мінімум 2к закинути з підписок без питань по трошки накоплю або акаунту має бути 1 рік окей а так як я маю знати що мені робити дальше я шо ванга??????

В мене акаунту було ± пів року, і вже 5 місяць нічого не знімає. Але повідомлення про безплатний ваучер не приходило. Це напевно тупо рандом

Отримав відповідь від саппорту:

Шановний клієнт!

Дякуємо Вам за звернення в центр інформації для користувачів PlayStation Network!

Приносимо вибачення за тривале очікування відповіді.

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваучер для продовження підписки на 30 днів був активований на Вашому обліковому записі.

Також, було виконано повернення за останнє автоподовження підписки PS Plus.

Кошти повернутися протягом 5-14 робочих днів.

Номер вашого звернення вказано в темі листа, будь ласка, називайте його при спілкуванні з операторами. При відповіді електронною поштою просимо зберігати листування.

Але гроші не повернулись все одно. І знову мені прийшов імейл, що погасили безкоштовний ваучер :) На що?) На рік же сплачено тепер...

В мене два раза таке трапилось і ось знову в трете і я зрозумів чому . В Дубай живе мій сина і коли він щаходить в Укр аккаунт то халява з наступного місяця зникае

мій аккаунт використовується тільки в Україні і тільки мною)

У мене теж зняло, за місяць. Це вперше від лютого 22 року

Я з цим зіштовхнувся минулого місяця. Краще не пишіть, а дзвоніть. Але ви нічого не доб’єтесь, це в них якийсь баг. Вони можуть запропонувати повернути кошти, але не рекомендую. По перше злетить підписка, а по друге не факт що далі вам нададуть її безкоштовно.
Я не відмовлявся, змирився що зняло минулого місяця, а в цьому вже не знімали і вони продовжили безкоштовно.
Але на мою думку краще подзвонити їм (ще той челендж знайти номер на сайті) і «нагадати» про це. Можливо мені цього місяця надали безкоштовно,тому що я дзвонив, але не впевнений.

Дивно, коли ти підписався на річну підписку, а потім незадоволений, що з тебе знімають плату за неї :)

Ну тут друга ситуація, зараз же вона іде безкоштовно, якщо до війни підключав )

Не всім і не завжди. Це рандомна акція. Комусь з початку війни дає кожен місяць, а комусь дало кілька раз і все. Тому тут немає гарантії що 100% погасять ваучер. Плюс якщо вам погасило ваучер, а ваучер вони гасять тільки на місяць, а не на рік. То у вас повинно було бути так — зняло кошти за 12 міс і +1 міс безкоштовно з погашеного ваучера.

Мені в PlayStation Store показує, що в мене підписка на місяць діє, а не на рік, хоча я оформляв на рік до війни. І при цьому все одно списало кошти на цілий рік? Тут ніякої логіки немає, виходить я заплатив на рік вперед, а мені пише, що в мене підписка на місяць, а не на рік, і кожен місяць я все отримую отримую ці імейли з безкоштовним погашенням, тобто не один раз, а тупо кожен місяць. Nonsense ) Не знаю коли почав отримувати ці імейли, досить вже досить давно (по ідеї десь на початку війни, чи коли вони там це зробили), так вони і продовжують щомісяця приходити

Коли таку суму списують, від банку же потребується підтверження, як воно могло само по собі списатись?

Та ні, не завжди. Є як би перевірені сервіси, і для них можуть задаватися якісь діапазони сум, типу це норм для такого сервісу. Але все залежить від банку, або підтвердження, наприклад, треба тільки було в перший раз, а потім вже без

треба для такого інтернет карту (в приват наприклад), і кидати на неї рівно на те що треба.

ну це так, треба якось зайнятися подібним

приват любить замахувати зайвими перевірками, але навіть там підписки знімають без підтвердження.

Вперше чую
Пишіть в суппорт, повинні щось зробити

написав вчора на [email protected], але відповіді поки немає

Така сама ситуація була, я повернув кошти але підписка стала не активна. В любому випадку та задоволений що хоч кошти повернув сараз підписка це дно

Стосовно «підписка — дно» — для тих хто вже давно в цьому ділі, то так, там нічого нового, тому що у все толкове вже грали, але от для нових гравців, які тільки купили консоль або не грали в багато ігор в ці роки з різних причин, то це просто топ.

Тобі її не продовжили далі після повернення коштів?

Підписатись на коментарі