Розробник гри Erra: Exordium поділився своїм пайплайном для інді-проєктів
Один з розробників українського 2D екшену в дизельпанковому сетингу Erra: Exordium поділився своїм пайплайном розробки інді-ігор. Відомий у соцмережі X (Twitter), як Alien Max, він опублікував такий допис:
Мій наступний інді-пайплайн 📌
Можливо, я показав тут дуже прості й очевидні речі, але це хороший і простий план, якого я дотримуватимусь для свого наступного проекту. Це те, через що я пройшов, втративши деякі моменти через відсутність досвіду.Прототип на папері > прототип головних механік > розробка демо версії > звітування про роботу в соцмережах > створення сторінка у Steam > публікація демо версії > участь в Steam Next Fest > участь в ігрових подіях > краудфаундинг > розробка гри для раннього доступ > вихід у ранній доступ у Steam > реліз.
У реплаї прийшли інші українські інді-розробники.
Інді-розробник Андрій Бичковський спитав, як саме робляться паперові прототипи, особливо для таких real-time game process, як присутній в Erra: Exordium. Макс уточнив, що мається на увазі перенесення ідей з голови на папір: опис головних механік, інтерактивні об’єкти, оточення, правила, сценарій, послідовність сцен, навіть чернетки дизайну рівнів спочатку малюють на папері, а потім вже переносять у гру. Грубо кажучи, це можна назвати Game Design Document, але розробники Erra: Exordium такого не мають.
Інді-геймдизайнер Андрій Мороз теж приєднався до розмови та поділився популярними для таких дій цифровими інструментами.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів