Castle Of Void — мій Tower Defense у фентезі стилі

Вітаю, мене звати Олександр, мені 14 і не так давно я виклав свою першу гру у Steam.

Castle Of Void — це Tower Defense в фентезі стилі. Звісно, присутні як і звичайні вежі, так і башні-спанери, тобто монстри будуть вбивати монстрів).



Після декількох початкових рівней відкриється механіка бонусів, за зірочки, отримані за рівень, можна буде купляти усілякі полекшення на раунд.Наприклад:

  1. Заморозити всіх ворогів. Тобто вороги залишаться стояти на місці, пропускаючи інші хвилі крізь себе.
  2. Вбити всіх ворогів. Бонус вб’є усіх щей віддасть золото за їх смерть гравцю.

Управління відбувається через вільну камеру, що допоможе знайти різні пасхалки і колекційні предмети на локаціях. Наприклад:

  1. На першому рівні захована шляпа вікінга, якщо її знайти, то вона відправиться в кімнату колекційних предметів.
  2. На другій локації можна знайти книгу, в якій є змога прочитати про казку, поки гра буде автоматично на паузі.
  3. В головному меню можна знайти міні-гру.

Після проходження 11 рівня відкриється безкінечний режим, у ньому ви зможете грати скільки завгодно — вороги і башні в ньому відкриваються, залежно від прокачки по рівнях.

Також є НоваГра+. Тобто режим, в якому буде змога перепройти все спочатку, але вже з усіма башнями.

Якщо ж гра виявиться занадто важкою або занадто легкою, то в меню вибору рівней є кнопки для вибору складностей. У меню паузи, у вкладці «Звуки», є безліч варіантів музики, яку ви можете поставити на свій смак, або ж і зовсім вимкнути її. Присутня велика кількість локалізацій, включно з українською.

Трішечки про розробку:

Початково дана гра розроблювалась як проєкт на курс. Тобто нам потрібно було цілий семестр курсу створювати власну гру самостійно, або ж в команді. У мене був невеличкий прототип тавер дефенсу. З декількома механіками. Буквально стрільба башні, рух і хп ворога, і спавнер ворогів. Звісно, навіть ці механіки дороблювались в майбутньому.

На початку розробки все було досить легко і примітивно, хоча були моменти, над якими трохи тупив. Загалом, все йшло доволі гладко...

Був момент, коли вже за тиждень мав відбутися бета-тест. У мене вже був код для безкінечного режиму. І грався він повністю чудово. Але часом буває але. У ньому не було рівней. Я хотів показати викладачу безкінечний режим, але, на мою думку, потрібна була варіативність рівней. Я максимально старався зробити велику кількість варіантів для кожної локації. Вийшло по 3 на кожну, тобто 15 варіантів доріжки / рівней. Я встиг виконати те, що хотів. Але продовжується Але. В мене була ціль великої кількості локалізацій і я вірив, що це сильно допоможе в популярності гри. Не знаю нащо, але для показу хотілось зробити +1 в локалізаціях. За ніч перед бетою зробив турецьку локалізацію і трохи не виспався(.

Що ж. День бета-тесту. І трішечки облом.
На ще одну локалізацію не сильно звернули увагу. Проблемка була в тому, що злетів безкінечний режим, не хотів працювати, бо не було пройдених рівней і зарахованих веж. Все ж це виправилось тим, що безкінечний режим тепер не зразу видався. Та й отак.

І зараз все працює чудово. Тому за це вже можна не переживати

Посилання на сторінку в стімі: store.steampowered.com/...​p/2571490/Castle_Of_Void

Якщо вам сподобалась гра і ви вирішите її купити, будь ласка, напишіть позитивний відгук, щоб стім її більше просував. Дякую за увагу і підтримку.


Якщо ж маєте якісь питання, то пишіть)
Telegram: @Sanutro


Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі