Castle Of Void — мій Tower Defense у фентезі стилі
Вітаю, мене звати Олександр, мені 14 і не так давно я виклав свою першу гру у Steam.
Castle Of Void — це Tower Defense в фентезі стилі. Звісно, присутні як і звичайні вежі, так і башні-спанери, тобто монстри будуть вбивати монстрів).
Після декількох початкових рівней відкриється механіка бонусів, за зірочки, отримані за рівень, можна буде купляти усілякі полекшення на раунд.Наприклад:
- Заморозити всіх ворогів. Тобто вороги залишаться стояти на місці, пропускаючи інші хвилі крізь себе.
- Вбити всіх ворогів. Бонус вб’є усіх щей віддасть золото за їх смерть гравцю.
Управління відбувається через вільну камеру, що допоможе знайти різні пасхалки і колекційні предмети на локаціях. Наприклад:
- На першому рівні захована шляпа вікінга, якщо її знайти, то вона відправиться в кімнату колекційних предметів.
- На другій локації можна знайти книгу, в якій є змога прочитати про казку, поки гра буде автоматично на паузі.
- В головному меню можна знайти міні-гру.
Після проходження 11 рівня відкриється безкінечний режим, у ньому ви зможете грати скільки завгодно — вороги і башні в ньому відкриваються, залежно від прокачки по рівнях.
Також є НоваГра+. Тобто режим, в якому буде змога перепройти все спочатку, але вже з усіма башнями.
Якщо ж гра виявиться занадто важкою або занадто легкою, то в меню вибору рівней є кнопки для вибору складностей. У меню паузи, у вкладці «Звуки», є безліч варіантів музики, яку ви можете поставити на свій смак, або ж і зовсім вимкнути її. Присутня велика кількість локалізацій, включно з українською.
Трішечки про розробку:
Початково дана гра розроблювалась як проєкт на курс. Тобто нам потрібно було цілий семестр курсу створювати власну гру самостійно, або ж в команді. У мене був невеличкий прототип тавер дефенсу. З декількома механіками. Буквально стрільба башні, рух і хп ворога, і спавнер ворогів. Звісно, навіть ці механіки дороблювались в майбутньому.
На початку розробки все було досить легко і примітивно, хоча були моменти, над якими трохи тупив. Загалом, все йшло доволі гладко...
Був момент, коли вже за тиждень мав відбутися бета-тест. У мене вже був код для безкінечного режиму. І грався він повністю чудово. Але часом буває але. У ньому не було рівней. Я хотів показати викладачу безкінечний режим, але, на мою думку, потрібна була варіативність рівней. Я максимально старався зробити велику кількість варіантів для кожної локації. Вийшло по 3 на кожну, тобто 15 варіантів доріжки / рівней. Я встиг виконати те, що хотів. Але продовжується Але. В мене була ціль великої кількості локалізацій і я вірив, що це сильно допоможе в популярності гри. Не знаю нащо, але для показу хотілось зробити +1 в локалізаціях. За ніч перед бетою зробив турецьку локалізацію і трохи не виспався(.
Що ж. День бета-тесту. І трішечки облом.
На ще одну локалізацію не сильно звернули увагу. Проблемка була в тому, що злетів безкінечний режим, не хотів працювати, бо не було пройдених рівней і зарахованих веж. Все ж це виправилось тим, що безкінечний режим тепер не зразу видався. Та й отак.
І зараз все працює чудово. Тому за це вже можна не переживати
Посилання на сторінку в стімі: store.steampowered.com/...p/2571490/Castle_Of_Void
Якщо вам сподобалась гра і ви вирішите її купити, будь ласка, напишіть позитивний відгук, щоб стім її більше просував. Дякую за увагу і підтримку.
Якщо ж маєте якісь питання, то пишіть)
Telegram: @Sanutro
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів