Створюю свій ігровий рушій на C++
Всім привіт! Створюю ігровий рушій на open gl, imgui, bullet engine, open al.
Багато хто почне розказувати, що вже все готове, навіщо створювати велосипед або я в чомусь не правий, щось засталіре і т. д . Прошу не осуджувати, так як я цим горю ,є велике бажання копатись в такому, це особисто для себе і для власного розвитку. Але ті люди, які зрозуміють мене, зможуть дати підказку.
У мене вже створений редактор рівнів, редактор матеріалів, система часток, завантаження об’єктів на сцену та виделення їх, класс актора з базовим функціоналом, пулл управління пам’яттю, базове освітлення, точечне освітлення, відкладене затінювання, динамічні тіні , базова фізика та програвання звуків і багато іншитх дрібниць.
Моживо хтось знає, як створити управління ресурсами, паралельне завантаження текстур, моделей, станів об’єкта, при роботі основного вікна, і взагалі збереження рівня, і його завантаження, завантаження в кеш і вивантаження з кеша куди потрібно.
Буду вдячний, якщо підкажете подібні книги або статті, можливо десь є куски кода для прикладу.
26 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів