«Introduction to Level Design» — електронний посібник від Unity для дизайнерів рівнів. А які книги з левел-дизайну знаєте ви?

Unity на початку листопада випустила електронний посібник для дизайнерів рівнів. У ньому є вступ, наповнений порадами щодо роботи та кар’єри Level Designer. А також є інструкції для використання інструментів Unity, що найбільше стосуються створення рівня.

Автори посібника — професійні левел-дизайнери, що працюють в геймдеві, а також експертами з продуктової команди Unity, які мають досвід розробки ігор та рівнів.



У посібнику є три розділи. Стефан Горват(Stefan Horvath) і Крісто Ноббс (Christo Nobbs), професійні дизайнери рівнів із більш як 10 роками досвіду роботи в ігровій індустрії, написали Частину I. У ній детально описано обов’язки та робочі процеси дизайнера рівнів на етапах підготовки до виробництва та виробництва гри.

Серед іншого, вони пояснюють, як:

  • Підготуватися до розробки гри за допомогою дослідницького та довідкового документа
  • Включити основну камеру, персонажа та елементи керування грою в дизайн рівнів
  • Перевірити ідеї в «спортзалі» чи «зоопарку»
  • Встановити темп і такти ігрового процесу
  • Блокувати рівні за допомогою 3D-ресурсів і зберігати ресурси впорядкованими для тестування та ітерації
  • Організувати ігровий процес навколо «шляху гравця»
  • Підривати очікування гравців і утримувати їх увагу
  • Розглянути можливість використання процедурного дизайну для великих середовищ

Рівень тренажерного залу, створений із взаємодіючими елементами прототипу та перешкодами для тестування

Частина II написана для дизайнерів рівнів, які мають невеликий або взагалі не мають досвіду роботи з Unity, але зацікавлені в тому, щоб навчитися користуватися рушієм. Цей розділ охоплює інструменти Unity Visual Scripting, системи фізики та анімації, а також пропонує ознайомлення з Unity Asset Store.

Частина III глибоко занурюється в такі інструменти проєктування, як ProBuilder і система Terrain, які дизайнери можуть використовувати для створення високоякісних прототипів рівнів, щоб поділитися ними з колегами та зацікавленими сторонами.

Зокрема у ній розповідається:

  • Як розпочати блокінг-аут рівні в ProBuilder;
  • Про згладжування груп (group smoothing) для створення різких або м’яких країв між гранями;
  • UV Редактор;
  • Колірне кодування для швидкого дизайну рівнів;
  • Як ділитися ProBuilder-рівнями з художниками оточення та багато іншого.

Актив вежі 7, імпортований із магазину ресурсів Unity; коли ви перетворюєте його за допомогою дії ProBuilderize, його можна змінити як сітку ProBuilder

Тут ви можете завантажити книгу

Нагадаємо, що на GameDev DOU є цикл статей про дизайн рівнів від Ali Youssef, Technical Level Designer в Ubisoft:

  1. Що таке дизайн рівнів і як відбувається етап препродакшену
  2. Дизайн рівнів: як створювати блокаут
  3. Які існують підходи в дизайні рівнів та як початківцям в левел-дизайні шукати роботу

А які книги про дизайн рівнів ви знаєте і можете рекомендувати? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі