Поради щодо концепт-арту, прокачки фантазії та творчого пошуку від 2D-художника Kilmetov

Цього разу трохи незвичний формат у нашій рубриці «українські геймдев-художники». 2D Artist KILMETOV малює майже все життя, має художню освіту, більш як 5 років досвіду у геймдеві та незгасаюче бажання малювати й шукати ідеї. Ми попросили Олексія розповісти про створення своїх артів і ніяк не обмежували його в форматі. Тож він вирішив дати декілька порад щодо концепт-арту.

Далі пряма мова художника



Привіт ВСІМ! Трошки вступу)

Мене звати Олексій, але багато хто знає просто за прізвищем — Kilmetov. Малюю майже все життя, починаючи з дитячого садочка, але тоді я і не знав про якийсь там концепт-арт, скетчінг та інше. Маю художню освіту (графік\книжковий ілюстратор). Але те, як я зараз малюю, — це завдяки великої кількості практики та незгасаючому бажанню до пошуку ідей...І так було завжди)

Був фрилансером (але не довго) і маю понад п’ять років досвіду праці в різних геймдев-студіях. Але, оскільки мій підхід до арту не дуже комерційний (хоча в компаніях малював дуже різноманітні штуки), вирішив все залишити. Зараз працюю над своїм дуже амбітним (як на мене)) проєктом. Сподіваюся, я його подужаю та зможу зацікавити арт-спільноту...але всьому свій час.

Отже, шановні, сьогодні хотів би дати декілька невеличких порад (практичних і не тільки)! Оскільки в мене часто запитували про концепт-арт, прокачку своєї фантазії та пошук. Розумію, що, можливо, деякі з порад не найдієвіші, оскільки багато залежить від кожного художника і його скіла. Але точно зайвими не будуть!

І розбавимо це все своїми работами. Більшість — це ч\б (мені так більше подобається + сильніше відчуваю форму, душа людини, яка малювала багато олівцем)), лайн-арт, скетчі. Є ще чимало в кольорі, але ці роботи не передають повністю моє бачення, щей і nda, тому краще покажемо поки лише це)

Отже, ПОГНАЛИ!

1. ОЖИВІТЬ ЦЕ!

Дуже гарний підхід, котрим іноді сам користувався. Знайдіть декілька неживих речей, які мають цікаву форму і зробіть з них персонажа. І було би чудово тримати в голові звідки він, яка його роль (воїн, інженер, бандит і т.п.) і що він робить. Якщо вам складно взятися за персонажа, тоді зробіть зброю, щит, чи щось інше. Це може суттєво розкрити вас і розширити грані.

2. КОМБІНАЦІЯ

Трохи схоже з першим, але має інше «навантаження». Візьміть свій концепт та комбінуйте це з різними темами\об’єктами: створіння, стихії, механізми і т.п. Якщо тільки починаєте свій шлях художника і складно придумати свого персонажа з нуля, то візьміть малюнок, який вам подобається (наприклад: черепашка-ніндзя і зробіть її в сетінгу стімпанк або дарк-фентезі і т.п.), але краще свій все таки. Бавтесь і вас дуже може здивувати результат.

3. ЩО Я БАЧУ?

Візьміть і почніть рандомно шкрябати незрозумілі фігури, або попросіть когось це зробити. Потім спробуйте в цій «каші» знайти щось) Можливо, це якесь створіння, магічний артефакт або sci-fi корабель. Якщо не виходить з першого разу, то не зупиняйтеся, таке завдання потребує «розкачки». Цікаво те, що цей підхід трошки має паралелі з психологією і він ДУЖЕ дієвий.

4. ДИВІТЬСЯ

Хоч ця порада є банальною, але це дійсно важливий момент. Коли ми малюємо, то всі образи дістаємо зі своєї «бібліотеки», якщо там тільки декілька книг — треба розширити її. Більше читайте, дивіться фільми\артбуки, лазьте на Pinterest, НАДИХАЙТЕСЬ! Але є один момент- не дуже рекомендую перемальовувати багато чужих робіт. Такий підхід може вбити вашу індивідуальність, стиль. Краще пропустіть іх через себе, проаналізуйте і рухайтесь далі.

5. РОЗШИРТЕ ВСЕСВІТ

І як доповнення до пункту 4. Знаю ще інколи і так можна підійти до питання: візьміть той світ який вам до вподоби...Володар Перснів, Відьмак, Гаррі Поттер і т.п. І додайте свою «частинку». Персонаж, місто (можна концептити будівлі), одяг або навіть цілу нову расу. Бонус — це те, що ви працюєте з улюбленим всесвітом. Але треба аналізувати, підмічати елементи і закони, по яких цей світ був створений. Не бійтеся експерементувати і все вийде.

Ну що ж, гадаю навіть і цих 5 моментів буде вже достатньо, щоб покращити вашу фантазію і саме мислення. Хоча деякі поради не надто унікальні і можна ще довго продовжувати, але спираючись на свій досвід, інколи вирішення питання майже на поверхні. Головне — тримати фокус і рухатись. Тому робіть помилки, виходьте із зони комфорту і ТВОРІТЬ!!!

Всіх обійняв і дякую редакції за цю можливість поділитися своїми знаннями. Сподіваюся, комусь це допоможе. Ще побачимось;)

P.s. Нууу і наостанок, невеличкий концепт в кольорі)




Підписуйтеся на ArtStation та Instagram художника

🔗 Залишайте посилання на свої портфоліо на ArtStation на форумі

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі