Подовження Indie Roadshow: Додаткові Місця та Збільшений Бюджет для Розробників Інді-Ігор

Після виняткового успіху Indie Roadshow, ініціативи, спрямованої на підтримку інді-розробників ігор з початковим грантом у розмірі $10 000, Drope.me із захватом оголошує про її подовження. Надзвичайний інтерес та ентузіазм учасників спонукнули Drope.me відкрити ще 15 місць для інді-розробників і збільшити бюджет на понад $2000.

Indie Roadshow, новаторська ініціатива, яка надала інді-розробникам платформу для безкоштовного просування своїх ігор за допомогою 17 тисяч мікростримерів, привернула багато уваги після запуску. Понад 220 розробників подали заявки на участь в ініціативі, але відібрані були лише 50. Незважаючи на те, що Indie Roadshow ще триває, вже є круті результати, якими можна поділитися:

  • 47 розробників успішно запустили свої кампанії на Drope.me
  • Понад 600 мікроінфлюенсерів взяли участь у цих кампаніях і стрімили понад 120 годин на Twitch (плюс створення контенту на YouTube, TikTok і реклама серед спільноти)
  • 20 тисяч підписників стримерів взяли участь у цих кампаніях
  • $6 тисяч виплатили стримерам за просування ігор під час Indie Roadshow

Рішення подовжити ініціативу є свідченням високого попиту з боку інді-розробників, які прагнуть демонструвати та просувати свої ігри. Ці додаткові 15 місць пропонують ще більше можливостей для талановитих розробників представити свої творіння ширшій аудиторії та скористатися Drope.me, інфлюенсер-маркетинг платформою із підтримкою ШІ.

Розробники інді-ігор, які бажають взяти участь у Indie Roadshow, можуть подати заявку тут. Кожен з обраних розробників отримає низку переваг від участі в проєкті, серед яких:

  • Можливість продемонструвати свою гру 17 тисяч мікростримерам
  • Отримання гранту в розмірі $150 на просування своєї гри
  • Зустріч із їхніми майбутніми амбасадорами гри

Щоб долучитися до Indie Roadshow, розробники повинні підтвердити, що їхні продукти були випущені на Steam не пізніше ніж шість місяців тому або будуть запущені не пізніше кінця листопада 2023 року, мають англійську локалізацію та їх можна знайти на Twitch.

Діма Охрімчук, засновник та CEO Drope.me. Фото: Drope.me

«Розробка гри — це захоплюючий процес, але він не закінчується лише створенням гри. У сучасному геймінговому середовищі залучення гравців і підвищення обізнаності є не менш важливим. За допомогою Drope.me розробники інді-ігор можуть розпочати свої маркетингові ініціативи, не потребуючи глибокої маркетингової чи бізнес-експертизи.

Подовження Indie Roadshow демонструє нашу відданість просуванню та підтримки талановитих інді-розробників, одночасно ділячись унікальним ігровим контентом із нашими 17 тисячами мікрострімерів. Ми не можемо дочекатися результатів, які Indie Roadshow принесе нам цього разу», поділився Діма Охрімчук, засновник та CEO Drope.me.

Кінцевий термін подання заявок на подовжену Indie Roadshow — 29 жовтня 2023 року. 15 відібраних інді-ігор будуть розподілені протягом чотирьох тижнів проєкту, щоб розробники мали належні можливості для взаємодії з мікростримерами та їхньою аудиторією.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі