Як побудувати процеси в QA-команді та наймати правильних людей. Доповідь Team Lead QA в Pushka studios на GG2023

💡 Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Приєднуйтесь до QA спільноти!

На початку серпня у Києві відбулася Games Gathering 2023 — найбільша українська B2B-конференція, присвячена розробці ігор та створенню ігрового контенту. Днями організатори почали викладати записи доповідей з конференції у вільний доступ на YouTube.

Один з виступів від Олексій Рогальського, Team Lead QA в Pushka Studios — геймдев-аутсорсі, що має офіс у Дніпрі та регулярно потрапляє у нашій аналітиці вакансій в лідери компаній, які шукають фахівців на ринку.

У своїй доповіді Олексій поділився своїм досвідом ліда, який прийшов на сформовану команду тестувальників. Про виклики під час створення процесів, яких раніше не було. Імплементація нових підходів та стилю постановки задач. Аналіз продуктивності та результативності команди. Розділення тестувальників на різні команди для виконання задач по різних проєктів. А також здачу циє проєктів та їх супровід після.

Окрім того, Олексій поділився досвідом того, як на помилках навчитися наймати правильних людей, щоб якісно нарощувати команду і документацію.

Дивіться у записі:

А сьогодні о 19:00 Олексій буде разом з колегою Project Lead QA Катериною Чабан ділитися досвідом менторства геймдев-тестувальників на войсчаті GameDev DOU.

Не пропустіть трансляцію, аби в прямому етері поставити питання, які вас цікавлять!

Читайте матеріали з конференції Games Gathering на GameDev DOU: gamedev.dou.ua/tags/Games Gathering

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі