Досвід з Unreal Engine після Unity. 3D ейфорія. Де UI? Блюпринти — Scratch коти. Інтерактивне кіно

Вітаю, друзі. Нещодавно моя цікавість завела спробувати Unreal Engine. Маючи великий досвід розробки ігор на Unity, я вирішила, що принцип роботи буде однаковий і це не стане проблемою. І наразі я хочу поділитись своїм досвідом, думками щодо Unreal Engine, перевагами та недоліками застосування.

3D ейфорія. Level дизайн

На початку, в мене виникла певна ейфорія, такий гарний простір для 3D-проєків, дуже все продумано стосовно 3D. Саме середовище і комбінації нагадували реальні 3D програми типу Maya. Інструменти теж мали багато спільного саме з програмами для моделювання. Для того, щоб робити щось схоже, в Unity я підключала Blender. Застосування такого просунутого 3D-редактору дуже гарне для level дизайну. Там були різні наворочені режими, креслиники побудованого левелу.

2D для збоченців. HUD через Blueprints. Де UI?

Двигун не розрахований для розробки 2D-ігор. Тому, якщо для розробки 2D-гри хтось обирає UE, то, мабуть, це ще той збоченець. Коли вже Dark Soul не вставляє і зовсім не складна, тоді можно спробувати зробити 2D на Unreal.

Навіть HUD — що більш звично сприймати як UI, можна впровадити тільки через blueprints. Здебільшого усі елементи UI знаходяться в розділі blueprints. В цьому випадку, працюючи з Unity, мабуть одразу відчутно різницю зручності використання інтерфейсу. Один клік, є канвас, усе видно. Кожен елемент UI в Unreal Engine треба також підключати через blueprints.

Scratch і кошенята. Blueprints. Кодити треба вміти

Blueprints — це окремий розділ. Спочатку це нагадує добрий старий Scratch, в який багато хто грався у дитинстві. Карточки з алгоритмами, які переносиш по екрану, і вже вкрай замучав того кота мяукати чи ходити туди сюди. І це теж дуже викликає радість на початку. Думаєш: вау, зараз накрейчу бестселерів. Але згодом стає зрозуміло, що це потребує дуже детального вивчення, і авжеж знання програмування та математики.

В цих картках — нодах, написані реальні формули, функції, цикли, масиви, змінні, тощо. Вони написані там так, як і в програмуванні. Авжеж, у чомусь це полегшує працю, бо ти вже знаєш, який кусок кода несе в собі певна нода, але це не звільняє від вивчення мови програмування. З приємного, там можно відмічати де там що робиться, та коментити, це нагадує таки to do борд з тасками. Геймдизайнерам, мабуть, це б заходило. Тут важко загубитись у безлічі файлів зі скриптами.

Без Microsoft SDK не буде гри

Для того, щоб скомпілювати гру, потрібно скачати та встановити Microsoft SDK (для Windows). Цей процес я до кінця не зрозуміла, сенс цього. Може хтось мені розкаже, але я просто встановила SDK, закинула в потрібну папку і гра була зібрана без проблем.

Стосовно місця, двигун займає значно більше, ніж Unity. UE займає 60 гб. За замовченням зібрана гра важить теж більше, ніж в Unity. Наголос йде на дуже якісну проробку 3D.

Власні вподобання


Загалом, мені сподобався досвід роботи з Unreal. Невеличкий проєкт, або 2D я б ніколи не розробляла на UE. А ось під якісь масштабні 3D-проєкти, сінематики, інтерактивне кіно, іноді навіть високоякісну 3D-рекламу — мені здається дуже приємне середовище.

Дякую за вашу увагу, ви можете подивитися міні-гру, розроблену на анріал на YouTube, приєднатись до моєї невеличкої комуни у телеграмі. Буду рада бачити вас там.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному4
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Може хтось мені розкаже

ніколи про це не замислювався адже анріал збирають з ісходників

Приємного спілкування з анріалом)

Підписатись на коментарі