Скільки грошей ви заробили на своїй першій інді-грі?

Реліз першої інді-гри — завжди щось особливе. І хоч зазвичай розробники ігор створюють їх в ім’я своєї любові до відеоігор, у світі капіталізму є один надважливий аспект — заробіток.

На форумі Reddit користувач з нікнеймом EvilFluffy1 розповів, що свою першу інді-гру випустив у листопаді 2022 року. На роботу над нею пішло 5 років розробки у вільний час. Після релізу за перший тиждень його гру додали до списку бажаного 1061 користувачів Steam, й було 72 купівлі. Наразі він має 5233 додавань до списку бажаного, 717 продажів з 82 поверненнями (11,4%). Без урахування продажей вересня 2023 року, він заробив на грі $3404.66.

Стало цікаво, а скільки грошей заробили за свою першу інді-гру ви? Скільки за перший тиждень і скільки зараз? Скільки було додавань у вішлісти? Що допомогло вам продавати гру? Коли ви її випускали та на яких платформах? Розповідайте у коментарях, любі ігротворці!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

На undervault десь близько 10к USD

Приблизно 800 баксів, багато років тому(:

Окупаются только игры сделаные крупными компаниями — потому кк нужны огромные средства на разработку и раскрутку. Теоретически конечно можно сделать игру с оригинальной идеей, которая пойдет и без раскрутки и особых усилий по дизайну (типа как
в свое время тетрис) но это как выиграть в лотерею.

Иными слровами разрабочики «инди игр» маются примерно той же дурью как лет 15 назад каждый пытался сделать свою соц. сеть

Окупаются только игры сделаные крупными компаниями

яка фантастична дурня, вибачте

Приблизно мінус 3000$ на асетах та додаткових послугах аутсорсерів :D

0$ і зрив робочіх процессів компанії через те, що деякі колеги в офісі в неї конкретно залипли :-)

Робив проект кілька років. Заробив 3 бакса (на рекламі)

Оце ви демотивувати вмієте)

Та ця тема повністю biased, тому що ті хто хоча б 1000+ на місяць отримував з своїх іграшок у жодному разі не скажуть тут про це)

Чому? Багато інді відкрито шарять статистику разом із процесом розробки і навіть роблять це частиною маркетингу.

Piero’s Pilgrimage за два місяці заробила 100$ з 27 продажів. Робив 10 місяців. Можна сказати що тільки стім відбила.

Рішили перевірити, що за кіпіш був через Юніті?) Хоча теж цікаво, знайти інді розробника, котрий за рік заробляє 200к баксів і що то за гра в нього вийшла :)

Заробив 900 грн, на які купив перший мікрофон і почав займатись ютубом, після чого примножив ці гроші в декілька разів за пару місяців. А вже другий проект приніс 900$ :)

Згадав анекдот від Максима Залізняка.

— Скажите, как вы стали миллионером?
— Купил молока, сварил головку сыра, продал. На вырученные деньги купил больше молока, сварил 5 головок сыра, продал.
— А потом сварили 10 головок сыра?
— Нет, умерла бабушка еврейка и оставила наследство.

Підписатись на коментарі