ORNATRIX/MAYA/UE5 | MAKING OF #2: Користувацька зачіска для Metahuman | Streamoid

Це заключна частина мого Making Of зачіски, яку я робив для Streamoid.


У цьому відео:

— Покажу, як розфарбовувати волосся через VertexPaint

— Поговоримо про те, як я робив вузол в Ornatrix Maya

— Поговоримо про налаштування шейдера волосся в Unreal Engine 5

— Поговоримо про те, що варто враховувати під час роботи з волоссям в Unreal Engine 5.

— Як перенести VertexPaint із Maya в Unreal Engine 5

ARTSTATION PROJECT

Трохи про мене:


Приємного перегляду!

З повагою,

Андрій Кривуля Charly.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі