Майбутнє Unity developer’а в Україні. Що буде з вакансіями?

💡 Усі статті, обговорення, новини для початківців — в одному місці. Приєднуйтесь до Junior спільноти!

Доброго дня,

Я студент третього курсу, у вільний час самостійно вивчаю Unity, створюю портфоліо для майбутнього працевлаштування. У зв’язку з усім відомими новинами, мене турбує, що буде з ринком праці.

Зміни політики Unity вчинили значний розголос в мережі, я тільки і бачу, як кожен developer переходить на Godot/Unreal. Навіть якщо це голосна меншина, деякі компанії також будуть переходити на інші рушії, що просто зменшить кількість вакансій, яких і так на пальцях можна перерахувати. На даний момент ситуація з вакансіями на Unreal ще гірша, а на Godot взагалі нуль.

Мене трохи лякає така невизначеність і те, що витрачений час на вивчення рушія може піти нанівець.

Можливо, на даному форумі є представники/робітники студій, які працюють з Unity і можуть поширити свої думки з цього приводу? Чи можливо слід буде намагатись працевлаштуватись на ремоут іноземної студії?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вже сказали що передумали в Юніті. А взагалі, якщо вони таки зійдуть з глузду і зруйнують свій бізнес, то інша компанія візьметься за розробку клону Юніті, тому що дуже багато проектів вже написано. Якщо хтось придумає як перенести всі ці тисячі ігор на новий двіжок відносно безболісно, то він стане мільярдером.

Вивчати Unity і не звертати увагу на кіпіш, крім того там більше крику чим проблем. Можете перглянути відео: www.youtube.com/...​s&ab_channel=ЛесДібрівний
Я там спробував все по поличках розкласти

Чоловік нижче описав майбутнє будь-якого девелопера в Україні. Тому моя тобі порада — думай, як звідси виїхати і знайти роботу в Європі/США

На доу була стаття нещодавно, де багато цікавих думок з приводу ситуації, що склалася.
dou.ua/goto/oZ55
Мені все ж таки здається, що це не призведе до повної смерті юніті. І взагалі, краще дати цій ситуації ще часу і подивитися, що буде у підсумку.

А ось і юніті вже дали задню: gamedev.dou.ua/...​-runtime-fee-handed-back

Тож чекаємо, що запропонують натомість :)

Думаю нічого не зміниться і компанії точно не перейдуть на Godot/MonoGames і подібні.

Почитайте коментарі під відео про попередню зміну цін, 7 років тому

Waou ! Godot power !
Go get CryEngine.... Best deal going right now

Я б запропонував тобі дивитися на двигун Unity, раз ти вже вивчаєш його, як на саму структуру того, як все насправді працює. Тобто, як ми взаємодієм з текстурами, шейдерами, матеріалами, як ми програмуємо (принципи SOLID), як працюємо з анімацією, які техніки оптимізації використовуємо і так далі. Все це ж насправді ± схоже і в Unreal, і в Godot та в інших. Так, інші інтерфейси, можливо трохи по різному називаються ті чи інші функції, але головне щоб ти розумів, як це працює і в любий момент при гострій потребі зміг би переключитись на інший двигун (по аналогії — якщо навчився їздити на машині марки Mazda — невже при потребі ти не зможеш перейти на Toyota). + На DOU здається був чудовий блог одного розробника, який перейшов з Unity на Unreal і досить детально описав свій шлях переходу. ++ Навіть у самих епіків є цілий розділ для переходу з Unity на Unreal — і якщо його читати знаючи Unity то дуже і дуже багато речей зрозумієш відразу. А попередні роботи зроблені в будь-якому софті, якщо вони демонструють твої навички все одно йдуть в плюс твоїй кармі при пошуку нової роботи.

Ну я уже шарю за SOLID і почав використовувати DI в останньому проєкті ну і такі загальні техніки оптимізації по типу пулінга, кешування, мінімізації генерації сміття, і т.д + активно юзаю профайлер. Сильно вивчати що там під капотом я думаю, що не осилю. Але саму базу розробки гри вже освоїв

Хіба не очевидно, що усі мають свічнутися? Якщо вони зробили це 1 раз, то навіть при відкаті змін, вони можуть це зробити через 1,2,4,5 може і 10 років, але тоді у вас буде 10 років стажу на не актуальному двіжку.

Це очевидно, але як я навів приклад, Unity абсолютний лідер на ринку праці в Україні на даний момент. По одним лише вакансіям я , наприклад, не бачу перспектив в Godot, який був би пріоритетом на світч. Звичайно, я міг би заробляти на фрілансі і виділяти кошти на власні проєкти, але це рулетка, хотілося б спершу отримати досвід від розробки реального проєкту в студії

я думаю не має змісту хвилюватися на перед, можна продовжувати вчити юніті і якщо вже реально не буде вакансій то переходити на інші двіжкі

А що заважає тому ж Годоту чи Unreal зробити схожі зміни? Так само нічого. Та й зміни не такі страшні як їх роздули

Godot — open source. UE — досвід Unity.

UE — у епіків вистачає своїх скандалів на яких вони не вчаться, не думаю що досвід Юніті стане для них показовим. Ну може інстал-фі вони робити не будуть, але перглянути відсотки чи трешхолди — легко

Так проблема ж не у відсотках і трешхолдах. Проблема у мутних фі як раз. Юніті теж могли переглянути відсотки і трешхолди і взагалі нікому б це не було цікаво але вони чомусь вибрали шлях пострілів собі по ногах (в кращому випадку). Заодно продемонструють всім як бізнес реагує на такі приколи.

Так фі не дуже й мутне, є деякі окремі питання на які потрібно знайти відповідь, але в цілому система доволі робоча і виглядає куди привабливіше(за виключенням кількох типів ігор) ніж 5% роялті. Просто презентували її дуже по дебільному.

Немає майбутнього у Unity developer’а як і у будь якого іншого developer’а в Україні. І зміна політики Unity тут ні до чого.
Вакансій буде меншати, українські компанії будуть і надалі релокуватись у інші країни (переважно східноєвропейські), західні замовники будуть надавати все більшу перевагу розробникам з країн з набагато більш контрольованою ситуацією (так що варіант з ремоутом малоймовірний, тим паче для початківця), влада буде закручувати гайки, щоб вичавити з індустрії ще хоч щось.
Якщо ви стурбовані вашим кар’єрним майбутнім, то я би радив думати не за те чи варто вивчати Unity чи Unreal чи ще щось, а за трохи інші речі.

Якась фігня, пробачте. За інші речі і всі так думаємо, але якщо немає виїзду, що ви пропонуєте, забити на програмінг і піти лаштувати холодильники? Вакансій мало, так, і важко, але який інший варіант?

Твоя доля не написана, до поки ти не візьмеш у руки перо!

Поки що ніхто нічого не знає. Я би порекомендував почекати декілька тижнів, перш ніж приймати якісь значні рішення. Я ставлю на те, що юніті найближчим часом відкатить ці зміни і запропонує інший більш адекватний варіант, бо концепція з оплатою за інстали абсурдна і великі студії з ними по такій моделі працювати не будуть, бо для бізнесу подібна невизначеність неприпустима.

Наразі рано говорити, на Unity пішло дуже багато хейту та і зміни вони планують з січня 2024 до того часу точно стане зрозуміліше. До того ж наскільки відомо для великих компаній які давно працюють з Unity будуть винятки

Чи стало менше ARTist’ів коли Adobe перейшла на підписку і з’явились ШІ? Все буде нормально.

Хіба артистів просили платити за кожну свою роботу? А так трошки не порівняльні речі, до прикладу якщо у тебе є популярна гра на Юніті двигуні ( А Юніті це в основному інді ), то при ціні в 1 доллар, ти платиш 0.20 центів за кожного гравця, за піратів які нічого не платять ти платиш 0.20 центів, за людей які рефандять ти платиш 0.20 центів, а вишинка на торті це можливість для конкурентів тебе втопити шляхом покупки і рефанду через ботів. Тому лише великі компанії з виключення з списку зможуть собі дозволити робити ігри на Юніті, а це −80% усього ринку, якщо не більше. Тому знайти роботу буде в десятки раз складніше, якщо не відкотять зміни, але навіть якщо їх і відкотять, то 20-30% ринку свічниться все рівно, через втрату довіри до компанії, тому роботи все рівно стане менше. Питання, нащо тоді на ньому продовжувати працювати, якщо він уже мертвий?

Платити по 20центів з гри будуть тільки справжні аутисти, а якщо нормально почитати і порахувати то нормальні там ціни. Проблема в тому як вони то подали і як на то всі відреагували

Підписатись на коментарі