Чим є прототип гри і чим він не є?
Привіт, спільното.Я почав читати Game Mechanics: Advanced Game Design і застопорився на першому ж завданні.
1. Practice your prototype skills. Translate an existing video game to a paper prototype.
Замість паперу я використав дошку Obsidian.
Я хотів щось просте, тому обрав Killer7 від Гоічі Суди.
Спочатку я просто описав механіки, але це вийшов скоріше драфт дизайн-документа.
Потім я натицяв дуже приблизну схему інтерфейсу під час місій в обсідіані ж за допомогою карток.
Наостаннє я спробував описати процес гри за допомогою машини станів.
(Скріншоти додам за потреби, питання не зовсім в результаті спроб)
Я очевидно зробив *щось* і трохи наблизився до розуміння, що структурно являє собою Killer7, але я не відчуваю, що те, що я написав, передає суть гри, чи транслюєтся назад у картинку, яку я бачу на ютубі, і тим більше не впевнений, що я, власне, зробив паперовий прототип.
Моє питання винесено в заголовок. Додатково: Чи є хоч щось, що я спробував зробити, правильним кроком?
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів