Український ігровий подкаст Press X to Журба: про проєкт та плани його розвитку

Українська ігрова спільнота навіть попри війну розвивається шаленими темпами. Один з чинників, які гарно це ілюструють — поява великої кількості «дотичного» до ігор контенту. Тут і подкастери не гальмують, і їх все більше.

Зокрема хочу згадати проєкт Press X to Журба від каналу Cмуток. Це короткі не пов’язані випуски, де автор ділиться своїм захопленням від конкретної гри. Він потрапив до фіналістів цьогорічної премії для українських подкастерів «Слушно» від сервісу MEGOGO. Підтримати його ви можете до 15 вересня включно в категорії «Розважальний подкаст».

Спеціально ж для читачів GameDev DOU я попросив автора відповісти на декілька питань щодо його проєкту та майбутнього розвитку.


— Чому ти вирішив робити саме ігровий подкаст?

«Не хочеться звучати банально, проте... Я просто обожнюю відеоігри та мені подобається говорити про них. Press X to Журба — це маленький, експериментальний проєкт, де я намагаюся заохотити людей пограти в ту чи іншу гру.
Ідея виникла в мене під час переписки з Променем, автором каналу кіно-клуб „ПРОМІНЬ“, намагаючись „продати“ мені якийсь проєкт, він відправив голосове повідомлення, де стисло, але аргументовано все розклав по поличках. Це було схоже на подкаст чи огляд, але такий, з якого прибрали все, залишивши тільки власні емоції та досвід. Ось тут я й подумав: „А чому б не спробувати це якось творчо обіграти“. Мені здалося, що було б цікаво розглядати такі ігри, котрі можуть комусь допомогти відрефлексувати події, які щодня відбуваються навколо нас, звідси й виникла назва».

— На що чекати далі людям від розвитку Press X to Журба?

«По-перше, вже є декілька цікавих домовлень з представниками нашого ігрового ком’юніті, гостьові епізоди — це дуже круто, мені подобається, як думки двох різних людей можуть резонувати між собою. Наприклад, з Євгеном (автором каналу komashkov), у нас були доволі різні погляди на Fallout 3, проте, я вважаю, що його участь зробила цей випуск значно живішим, вдало розбавивши моє фанбойство за старими іграми від Bethesda.
По-друге, експерименти з форматом. Зараз „Журба“ — це виключно сценарне шоу, а у майбутньому хотілося б спробувати робити живі випуски, наприклад, з українськими інді-розробниками. Ну і я завжди відкритий для цікавих пропозицій!

Дякую, що дочитали! Не журіться, споживайте якісний контент, грайте в хороші ігри, і підтримуйте ЗСУ, щоб цим змогли насолоджуватись усі, крім одного народцю».

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі