Інтерв’ю з розробником української головоломки Boxville для Xbox. Стислий переклад українською

Xbox опублікував інтерв’ю з Павлом Мар’яненком — PM, геймдизайнером та Product Owner’ом у Triomatica Games. Першою грою цієї невеличкої студії на 8 людей стала пригодницька головоломка Boxville. Історію створення гри Павло розповів Xbox, а ми переклали для вас українською найцікавіші тези з матеріалу.




Як виникла ідея Boxville та хто її створював

2020 рік був складним у всіх сенсах — і COVID-обмеження, і проблеми з бізнесом. Я намагався впоратися зі стресом, занурюючись в ігри, які дарують відчуття безпеки та затишку. Та незабаром зрозумів, що майже всі вони приносять якусь драму, якої і так достатньо в житті. Тому вирішив зробити гру для себе і тих, кому це потрібно. Безпечне місце для відпочинку від усіх щоденних стресів.

Проте досвіду розробки ігор у мене не було, як і жодного стосунку до цієї сфери. Тому почав з експериментів з Unity та зібрав різноманітну команду. Усіх нас об’єднувала відсутність досвіду ігробуду. Тому всі процеси мали вигляд постійних експериментів з усім — від налаштування рушія до створення анімації та навіть звукозапису. Ми робили все так, як вважали правильним, а не так, як це прийнято у галузі.





Як війна вплинула на розробку Boxville

Перша частина розробки від створення концепції до випуску демоверсії була складною, але веселою. Поки в наше життя не прийшла повномасштабна війна, яка швидко відкрила нову реальність з порожніми вулицями, довгими чергами за продуктами та суворою комендантською годиною, в супроводі вибухів та стрілянини.

Розробку гри призупинили, але через місяць оклигалися від першого шоку й роботу було відновлено. Хоча іноді мотивувати себе працювати було нелегко. Зокрема тому, що робота над грою вимагала позитивної та творчої енергії. Але процес створення чогось красивого, що контрастувало з новою реальністю, був цілющим.




Труднощів вистачало і без війни. Можливості фінансування інді-розробників в Україні обмежені — розпочати кампанію на Kickstarter з України без посередників неможливо. Окрім того, не всі платформи співпрацюють з українськими студіями, тож спроби отримати девкіти стають болем для розробників. Та попри все ми випустили Boxville, а від 16 серпня 2023 року ще й на Xbox Series X|S та Xbox One. Сподіваюся, гра принесе вам затишну та теплу атмосферу, й зніме стрес.



Нагадаємо, що у Steam Boxville вийшла ще 30 вересня 2022 року для Windows, MacOS, Linux та Steam Deck. А про те, чому через політику Apple студії довелося відкласти реліз на iOS та Android, Павло розповідав у цій статті.



Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі