Менторство у геймдеві: Game Artists. Запис войсчату
Як будується навчальний план на менторство геймдев-художника та від чого залежить його тривалість ? Чого слід очікувати від ментора, а чого — ні? Як шукати ментора? І що найчастіше заважає менті досягти поставленої мети?
Поговорили про це та багато іншого у телеграм-каналі GameDev DOU на першому войсчаті із серії «Менторство у геймдеві» зі спікерами:
🧑🎨 Ярослав Кононенко, 2D/3D Concept Artist в GSC Game World; викладач курсу Environment Concept Art у Varto School;
🧑🎨 Володимир Шевчун, 3D Character Artist у Whimsy Games;
🧑🎨 Семен Вербицький, 3D Character Artist в QS Games.
⏩ Навігація:
00:00 Вітання та презентація спікерів
01:41 Про досвід менторства у спікерів
07:07 Чим менторство може бути цікавим та корисним для ментора
17:53 Як будується навчальний план на менторство
26:06 Чи може ментор відмовитися від студента та як часто таке трапляється
30:00 Як зрозуміти, що ментор хороший
44:09 Чи платять більше 3D Generalist’ам
45:30 Менторство при теперішній ситуації на ринку
58:06 (Питання озвучує слухач російською) Де шукати інді-компанії, де можна спробувати свої сили
01:02:52 Чи працює правило «мені подобається, значить і замовнику сподобається» у сфері 3D у геймдеві. Якщо ні, то чи допоможе менторство для розуміння, що таке «красиво»
01:11:06 Як шукати ментора та домовлятися про менторство, скільки це коштує і чи може бути безкоштовним
01:20:43 Як організувати свій час, щоб не страждали робота, життя, а менторство було продуктивним для всіх сторін
01:29:18 Помилки художників-менті, які заважають їм досягти мети і потрапити у геймдев. Поради початківцям
01:47:02 Дякуємо, бажаємо успіхів прощаємося. Слава Україні!
Згадувалося під час войсчату:
🔗 Стрім Дмитра Михайлика, Lead 3d Artist в Ubisoft Kyiv
🔗 Вакансії для художників у геймдеві
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів